Yläkerran naapurin tamppaamiset
Tällei alakerran asukkaana onko antaa ehdotuksia kuinka voisi pistää takaisinpäin yläkertaan? Siis yläkerran naapuri kävelee vain kantapäillä ja ne täytyy aina lyödä lattiaan niin että koko katto humisee.
Alkaa jo ärsyttää, ja isännöitsijä laittaa tämän "normaalin asumisen ääniin". Voi jessus sentään..
Mun alakerrassa ei asu ketään, ja seinänaapuri rapun toisella puolella, joten "meteliksi" vain. Mikä olis ns. helppo tapa?
Kommentit (53)
Kostaminen on erittäin lapsellista ja erittäin typerää.
Kerrostaloissa nyt sattuu asumaan ihmisiä, piti naapurinsa naamasta tai ei. Kerrostaloissa kaikuu hyvin äänet, ainakin vanhemmissa taloissa kuulee hyvin kaikki äänet, vaikka kuinka rauhassa eläisi elämäänsä.
Jos ei kuulu kuin pelkkää kantapäillä kävelyä niin on sekin parempi kuin kuunnella alakerran naapurin joka viikottaista ja kaksi päiväistä öisin kaveriporukan kanssa juhlimista. Siitä on kokemusta, joten mielellään kuuntelisin ennemmin naapurin kantapäillä kävelyä, kunhan ei sentään katon läpi tule.
Jos haluaa täyttä hiljaisuutta, kannattaa harkita omakotitaloa.
Laita mieluummin vaikka heippalappu postiluukusta, ei välttämättä tajua että sinun mekkalointi liittyy hänen tömpsyttämiseen.
Yksi mahdollisuus on muuttaa ylimpään kerrokseen jos tämä yläkerran ihmisten kävely häiritsee. Tiedän ääniherkän ihmisen ja hän valitti joka kerta kun oli muuttanut uuteen kotiin kuinka norsut kävelee yläkerrassa:D Kävin usein kylässä ja en huomannut mitään. Jotkut on herkempiä asioille jotka ovat normaaleja muille. Silloin on vähän pakko itse mennä olosuhteisiin jotka ovat itselleen sopivia.
Muuta sinne tyhjään alakertaan, niin sitten yläkertasi on tyhjillään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten siihenkin muuttaa norsu
Vierailija kirjoitti:
Laita mieluummin vaikka heippalappu postiluukusta, ei välttämättä tajua että sinun mekkalointi liittyy hänen tömpsyttämiseen.
Heippalappu kanta-astumisesta? Ei liene vaikea arvata, että se on alakerrasta. Voi tulla kusipelti postiluukusta kiitokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Näitä keinoja on jo kokeiltu.. :)
Vierailija kirjoitti:
Yksi mahdollisuus on muuttaa ylimpään kerrokseen jos tämä yläkerran ihmisten kävely häiritsee. Tiedän ääniherkän ihmisen ja hän valitti joka kerta kun oli muuttanut uuteen kotiin kuinka norsut kävelee yläkerrassa:D Kävin usein kylässä ja en huomannut mitään. Jotkut on herkempiä asioille jotka ovat normaaleja muille. Silloin on vähän pakko itse mennä olosuhteisiin jotka ovat itselleen sopivia.
Ääniherkkä tai ei, tää on mun koko elämän elinkaaren aikana ensimmäinen tapaus, jossa ihan oikeasti yläkerrassa asuu aivan älytön tamppaaja. Kyse ei oo mistään pienestä äänestä.
Ei pienet äänet häiritse, mut tää on jyskyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että ap:n "yläkerta" on ollut tyhjillään jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
kunhan ei sentään katon läpi tule.
Jos haluaa täyttä hiljaisuutta, kannattaa harkita omakotitaloa.
Tämäpä se ongelma on kun kyseessä on jatkuvaa jyskyttämistä pitkin asuntoa. Tää mene "omakotitaloon" pitäisi mun mielestä laittaan näille, jotka metelöi aivan suunnattomasti kerrostalossa, jossa on mun mielestä otettava huomioon kaikki asukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniherkkä tai ei, tää on mun koko elämän elinkaaren aikana ensimmäinen tapaus, jossa ihan oikeasti yläkerrassa asuu aivan älytön tamppaaja. Kyse ei oo mistään pienestä äänestä.
Ei pienet äänet häiritse, mut tää on jyskyttämistä.
Sitten voi kokeilla lappua. Kokemuksesta tiedän jos on veemäinen naapuri niin itse se on lähdettävä.
Voit saada itse häädön kun alat tahalteen kostamaan. Itse laittaisin jotkut kaiuttimet sinne kattoon, jonkun hyllyn päälle. Tai sitten hakkaat jotain kaappia/ovea aina kun ääni kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten siihenkin muuttaa norsu
Voi voi
Ilmoitustaululle että kävelysi kuuluu koko taloon, kävele hiljempaa
Vierailija kirjoitti:
Niimpä tai sitten sanoa päin naamaa, riippuu minkälainen tyyppi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois jos häiritsee
Mölyapinoiden mielestä maailma toimii niin, että häirikköä pitää muka aina muiden sietää tai väistää. Ei se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Voit saada itse häädön kun alat tahalteen kostamaan. Itse laittaisin jotkut kaiuttimet sinne kattoon, jonkun hyllyn päälle. Tai sitten hakkaat jotain kaappia/ovea aina kun ääni kuuluu.
Kajarit korkealle ja musat kaakkoon. Tämä voisi toimia niin menisi "normaaliin" ääniin.
Kävi mielessä vetää luudalla kattoon ko kävelen, mut olis se aika työlästä ja creepyy noin muuten
Muuta ihmeessä pois niin saat paremmat naapurit=)
Vierailija kirjoitti:
Tämä hakkaaminen ja paukuttaminen pahentaa tilannetta AINA. Jos joku alkaisi paukuttamaan seinän takana niin paukuttaisin takaisin. Varsinkaan kun ei tiedä miksi paukuttaa, tulee mieleen että vittuilee vaan.
Muuta pois jos häiritsee