Kaunako olet ollut yhdessä miehesi kanssa, ja kuinka usein harrastatte seksiä?
Meillä 6 v yhdessä ja n. kerran kuussa...
(Tiedän, tosi vähän!)
Kommentit (30)
Me ollaan oltu kimpassa kohta 12 vuotta, yksi leikki-ikäinen lapsi löytyy ja seksiä 1-3 kertaa viikossa.
Ja ihan ok tahti mun mielestä ja varmaan miehenkin, eipä ainakaan tuota enemmän tunnu vonkuavan... ;)
Siis toki joskus lomilla voi olla pari kertaa useammin, mutta vastaavasti voi työmatkojen ja kiireiden takia olla jopa kuuden viikon taukoja, kun emme näe toisiamme eli tuo kerta viikossa on keskiarvo.
ja riippuu viikosta.. mut joka viikko ainakin kolmesti, lapsiakin on useampi, meillä ei pihtailla.;) Väsyynenäkin rakastelu maistuu. Antaa vaan lisäpuhtia.
joskus useammin ja joskus vähän harvemminkin. Mutta yli viikon välejä tulee harvoin ja niihin on yleensä jokin selvä syy.
Aargh, elän puutteessa. Miestä ei seksi kiinnosta samalla tavalla kuin minua.
alusta asti ollut sama tahti. Nyt tosin vähän useemmin joskus ovulaation aikaan kun ollaan vauvaa " tehty"
Mieheni vonkaa perääni joka saamarin päivä. Ahdistaa niin hirveästi, että omat halut ovat kadonneet kokonaan.
Toki olen otettu, että hän himoitsee minua yhä edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Tajusin juuri vähän aikaa sitten, miten kamalaa on, että en voi enää käyttää heräileviä lapsia tekosyynä haluttomuuteni. Voitteko kuvitella?
Ollaan menty tosi kauas toisistamme. Tuskin paranee ja en tiedä haluanko että paranee. Inhoan miestäni ja hän on huono rakastaja.
2-4 kertaa kuussa. Nykyään kun rakas tyttäremme on pelkojensa vuoksi muuttanut meidän huoneeseen niin ehkä 1-2 kertaa kk jaksaa/viitsii/ehtii sekstailla.