Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunako olet ollut yhdessä miehesi kanssa, ja kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija
22.02.2007 |

Meillä 6 v yhdessä ja n. kerran kuussa...

(Tiedän, tosi vähän!)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 kertaa kuussa. Nykyään kun rakas tyttäremme on pelkojensa vuoksi muuttanut meidän huoneeseen niin ehkä 1-2 kertaa kk jaksaa/viitsii/ehtii sekstailla.

Vierailija
22/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu kimpassa kohta 12 vuotta, yksi leikki-ikäinen lapsi löytyy ja seksiä 1-3 kertaa viikossa.

Ja ihan ok tahti mun mielestä ja varmaan miehenkin, eipä ainakaan tuota enemmän tunnu vonkuavan... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki joskus lomilla voi olla pari kertaa useammin, mutta vastaavasti voi työmatkojen ja kiireiden takia olla jopa kuuden viikon taukoja, kun emme näe toisiamme eli tuo kerta viikossa on keskiarvo.

Vierailija
24/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riippuu viikosta.. mut joka viikko ainakin kolmesti, lapsiakin on useampi, meillä ei pihtailla.;) Väsyynenäkin rakastelu maistuu. Antaa vaan lisäpuhtia.

Vierailija
25/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus useammin ja joskus vähän harvemminkin. Mutta yli viikon välejä tulee harvoin ja niihin on yleensä jokin selvä syy.

Vierailija
26/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, elän puutteessa. Miestä ei seksi kiinnosta samalla tavalla kuin minua.

Vierailija
27/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta asti ollut sama tahti. Nyt tosin vähän useemmin joskus ovulaation aikaan kun ollaan vauvaa " tehty"

Vierailija
28/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vonkaa perääni joka saamarin päivä. Ahdistaa niin hirveästi, että omat halut ovat kadonneet kokonaan.

Toki olen otettu, että hän himoitsee minua yhä edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Tajusin juuri vähän aikaa sitten, miten kamalaa on, että en voi enää käyttää heräileviä lapsia tekosyynä haluttomuuteni. Voitteko kuvitella?

Vierailija
29/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menty tosi kauas toisistamme. Tuskin paranee ja en tiedä haluanko että paranee. Inhoan miestäni ja hän on huono rakastaja.

Vierailija
30/30 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä noin 4-6 kertaa kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi