Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvä panemaan.

Vierailija
25.11.2024 |

Niille naisille, jotka eivät laukea penetraatiossa, voin antaa tyydytyksen kielellä tai sormin, mutta ne naiset, jotka saavat orgasmin nimenomaan penetraatiossa, ovat kehuneet minua todella hyväksi. Olen kuulemma keskikokoinen, mutta osaan käyttää työkaluani oikein, esimerkiksi työntöjen syvyys, rytmi ja voimakkuus myötäilee naisen liikkeitä, ja myös satunnaiskumppanien kanssa voidaan laueta yhtäaikaa tai peräjälkeen. Tietenkin liike lähtee lantiosta, eikä itse penis ole se ratkaiseva tekijä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhlä!

Vierailija
2/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaiken haluat nyt meille kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin insinöörimäiseltä, että ei kiitos.

Vierailija
4/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin insinöörimäiseltä, että ei kiitos.

Ei sinulle ole tarjottu mitään. Olen todella valikoiva ja kakinelainen negatiivisuus on ensimmäinen karsintakriteeri naisissa. -AP

Vierailija
5/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunainen koittaa tsempata itseään seuraavan runkkusessioon.

Vierailija
6/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä panemaan, eli: Olen peräkammarin poika tuupovaarasta ja herään aamuisin savet housussa. Kun olen syönnyt äidin laittamaa hernekeittoa, ajan mopolla naapurin maatilalle ja sekaannun siellä lampaaseen.

Vierailija
7/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä panemaan, eli: Olen peräkammarin poika tuupovaarasta ja herään aamuisin savet housussa. Kun olen syönnyt äidin laittamaa hernekeittoa, ajan mopolla naapurin maatilalle ja sekaannun siellä lampaaseen.

Tulkitsen tekstisi niin, että sinä et ole hyvä panemaan?

Vierailija
8/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se sälli olet😅 oikein miesten mies ja pano sellainen. Noilla sun tiedoilla varmaan sit minäkin olen hyvä panemaan. Olen myös hyvä rakentamaan taloja, korjaamaan autoja,veneitä yms. Olen myös musikaallinen että tarvittaessa voin jollain soittimella tai laulamalla saada naisen kuin naisen huomion. Ja kaiken lisäksi olen kuulemma helvetin hyvä isä. Vielä komeaksin kehuttu. Mutta ei mua muiden mielipiteet kiinnosta.

Vierailija
9/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo olevansa hyvä niin hän on huono. Kun sanoo olevansa huono niin se kyllä uskotaan. Huono, oikein huono, huoonoo.

Vierailija
10/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siten heräsit kalsarit märkänä?

Vierailija
11/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan kunto panemista. Laitan hikipannan päähän ja tikkaan kuin kani. On hyvää hyötyliikuntaa. 

Vierailija
12/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen tekstisi niin, että sinä et ole hyvä panemaan?

Ei kun minä olen se lammas, MÄÄ,MÄÄ!

Vierailija
13/18 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on kivaa. Ihan sama olenko hyvä. Kunhan saan laueta naisen sisään.

Vierailija
14/18 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narsisti diplomi-inssi tämä ap. Luulee kun vähäsen saanut maksullista joka kiljuu ja kehuu, oot mahtava rakastaja. Todellisuudessa häiskä ei käsitä tuherosta mitään saatikka nuolemisesta. Tullaan sitte tänne paisumaan minä, minä, minä. Voi ziisus.

Vierailija
15/18 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paimen panee henkensä lampaiden edestä. Paha paimen panee lampaita henkensä edestä.

Vierailija
16/18 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku narsisti diplomi-inssi tämä ap. Luulee kun vähäsen saanut maksullista joka kiljuu ja kehuu, oot mahtava rakastaja. Todellisuudessa häiskä ei käsitä tuherosta mitään saatikka nuolemisesta. Tullaan sitte tänne paisumaan minä, minä, minä. Voi ziisus.

Ei tarvi maksaa. Kuulostat katkeralta femceliltä.

Vierailija
17/18 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuhatta kertaa naiselle pitää panna orgasmi, että voi sanoa olevansa hyvä? 

Vierailija
18/18 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma. Kullilla naiselle orkut. Näin itsekin teen. Vaikka en aina laukeakkaan ite, mut naiset ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi