Olen hyvä panemaan.
Niille naisille, jotka eivät laukea penetraatiossa, voin antaa tyydytyksen kielellä tai sormin, mutta ne naiset, jotka saavat orgasmin nimenomaan penetraatiossa, ovat kehuneet minua todella hyväksi. Olen kuulemma keskikokoinen, mutta osaan käyttää työkaluani oikein, esimerkiksi työntöjen syvyys, rytmi ja voimakkuus myötäilee naisen liikkeitä, ja myös satunnaiskumppanien kanssa voidaan laueta yhtäaikaa tai peräjälkeen. Tietenkin liike lähtee lantiosta, eikä itse penis ole se ratkaiseva tekijä.
Kommentit (18)
Tämän kaiken haluat nyt meille kertoa.
Kuulostaa niin insinöörimäiseltä, että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin insinöörimäiseltä, että ei kiitos.
Ei sinulle ole tarjottu mitään. Olen todella valikoiva ja kakinelainen negatiivisuus on ensimmäinen karsintakriteeri naisissa. -AP
Pienimunainen koittaa tsempata itseään seuraavan runkkusessioon.
Olen hyvä panemaan, eli: Olen peräkammarin poika tuupovaarasta ja herään aamuisin savet housussa. Kun olen syönnyt äidin laittamaa hernekeittoa, ajan mopolla naapurin maatilalle ja sekaannun siellä lampaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä panemaan, eli: Olen peräkammarin poika tuupovaarasta ja herään aamuisin savet housussa. Kun olen syönnyt äidin laittamaa hernekeittoa, ajan mopolla naapurin maatilalle ja sekaannun siellä lampaaseen.
Tulkitsen tekstisi niin, että sinä et ole hyvä panemaan?
Sinähän se sälli olet😅 oikein miesten mies ja pano sellainen. Noilla sun tiedoilla varmaan sit minäkin olen hyvä panemaan. Olen myös hyvä rakentamaan taloja, korjaamaan autoja,veneitä yms. Olen myös musikaallinen että tarvittaessa voin jollain soittimella tai laulamalla saada naisen kuin naisen huomion. Ja kaiken lisäksi olen kuulemma helvetin hyvä isä. Vielä komeaksin kehuttu. Mutta ei mua muiden mielipiteet kiinnosta.
Jos mies sanoo olevansa hyvä niin hän on huono. Kun sanoo olevansa huono niin se kyllä uskotaan. Huono, oikein huono, huoonoo.
ja siten heräsit kalsarit märkänä?
Minä harrastan kunto panemista. Laitan hikipannan päähän ja tikkaan kuin kani. On hyvää hyötyliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen tekstisi niin, että sinä et ole hyvä panemaan?
Ei kun minä olen se lammas, MÄÄ,MÄÄ!
Paneminen on kivaa. Ihan sama olenko hyvä. Kunhan saan laueta naisen sisään.
Joku narsisti diplomi-inssi tämä ap. Luulee kun vähäsen saanut maksullista joka kiljuu ja kehuu, oot mahtava rakastaja. Todellisuudessa häiskä ei käsitä tuherosta mitään saatikka nuolemisesta. Tullaan sitte tänne paisumaan minä, minä, minä. Voi ziisus.
Hyvä paimen panee henkensä lampaiden edestä. Paha paimen panee lampaita henkensä edestä.
Vierailija kirjoitti:
Joku narsisti diplomi-inssi tämä ap. Luulee kun vähäsen saanut maksullista joka kiljuu ja kehuu, oot mahtava rakastaja. Todellisuudessa häiskä ei käsitä tuherosta mitään saatikka nuolemisesta. Tullaan sitte tänne paisumaan minä, minä, minä. Voi ziisus.
Ei tarvi maksaa. Kuulostat katkeralta femceliltä.
Montako tuhatta kertaa naiselle pitää panna orgasmi, että voi sanoa olevansa hyvä?
Hieno homma. Kullilla naiselle orkut. Näin itsekin teen. Vaikka en aina laukeakkaan ite, mut naiset ensin.
Höhlä!