Yläkoulujen seksiopas: Näin otat hyvän kalukuvan!
Kommentit (2550)
Vierailija kirjoitti:
"Kerrotko vielä missä on kehotettu tällaiseen. Nuorten keskuudessa yleisestä asiasta puhuminen ei ole kehottamista, vaikka se saisi sairaassa päässäsi millaisia mielikuvia aikaan. Teksitäsi näkee että sinulla on selvästi tällaisia ajatuksia ja olet todennäköisesti tehnyt näin. Käy ilmintamassa itsesi poliisille ja pyydä apua sairauteesi."
Tuossa kirjassa on kehotettu tällaiseen.
Vinkkaa poliisille että Vauva-palstalla joku sanoo että lasten ei kannata valokuvata sukuelimiään ja jakaa niitä eteenpäin. Tulet samalla tunnustaneesi olevasi itse rikollinen.
Ei kyllä minä vinkaan niistä sinun sairaista fantasia kirjoituksista jotka löytyvät sivuilta 2-3. Muistat varmaan itsekin mistä puhun😉
Vierailija kirjoitti:
Mun ystäväpiirissä keskimääräinen ikä neitsyyden menettämiseen oli noin 15 vuotta. Yksi jo 12-vuotiaana, viimeinen 20-vuotiaana. Suurin osa kuitenkin 14-16-vuotiaina. Ja ihan sivistyneiden ja koulutettujen ihmisten lapsia oltiin
Hassua, kuinka ilmeisesti nykyisten keski-ikäisten seksuaalinen kehitys alkoi vasta 18-vuotiaana, jolloin ujosti annettiin pusu poskelle ja pideltiin käsistä kiinni. Ei teitä teininä kiinnostanut seksi sitten yhtään :)
täällä raivoaa lähinnä pedofiili-incel persut jotka ei oo eläissään seksiä harrastaneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole tapahtunut rikosta. Lue kirja niin ei tartte mölistä väärien arvausten varassa. Pelkkien otsikoiden varassa, kuten pershihhelit aina. "
Edelleenkään et saa tuomittua sitä että lapsia ei tule neuvoa ottamaan sukuelimistään valokuvia.
Hei sairas persu. Kenenkään ei tarvitse tuomita sinun keksimiä sairaita fantasioita muuna kuin sinun sairaina fantasioina. Tuomitsetko sinä omat sairaat lapsiin kohdistuvat ajatuksesi. Etkö saa tuomittua?
Minä en puolustele aikuisten kehotuksia lapsille että tulee valokuvata itseään ja jakaa materiaalia eteenpäin. Minä itseasiassa tuomitsen sellaisen täysin, mutta sinä se jaksat puolustella asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on hullujen hallussa. Uskonnollisuudesta saa sakot mutta paskareijän rassailu on ok. Sairasta.
Tämä. Eipä kukaan woke ole siitä huolissaan, että lapsia suorastaan yllytetään seksiin, vieläpä homoseksiin. Ihanaa mädätystä <3
Vierailija kirjoitti:
Sanoin mummolleni, että kun äänestät SDP:tä tuet tällaista rivoa seksi opetusta koululaisille. Ei heti uskonut, mutta uskon, että alkoi lukemaan uutisia.
Niin sairasta touhua, otan kohta lapsen pois koulusta, osataan itse opettaa paremmin.
Taitaa olla sekoomuksen touhuja. Tuskin Marinin hallitus ensitöikseen 2019 mietti yläasteiden kirjastojen tarjontaa
Älkää laskeko lapsianne sellaiseen kouluun, jossa tuo opas on oppimateriaalina tai edes kirjastossa saatavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on hullujen hallussa. Uskonnollisuudesta saa sakot mutta paskareijän rassailu on ok. Sairasta.
Tämä. Eipä kukaan woke ole siitä huolissaan, että lapsia suorastaan yllytetään seksiin, vieläpä homoseksiin. Ihanaa mädätystä <3
edelleenkin ainoastaan sun pedofiilifantasioissas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole tapahtunut rikosta. Lue kirja niin ei tartte mölistä väärien arvausten varassa. Pelkkien otsikoiden varassa, kuten pershihhelit aina. "
Edelleenkään et saa tuomittua sitä että lapsia ei tule neuvoa ottamaan sukuelimistään valokuvia.
Hei sairas persu. Kenenkään ei tarvitse tuomita sinun keksimiä sairaita fantasioita muuna kuin sinun sairaina fantasioina. Tuomitsetko sinä omat sairaat lapsiin kohdistuvat ajatuksesi. Etkö saa tuomittua?
Minä en puolustele aikuisten kehotuksia lapsille että tulee valokuvata itseään ja jakaa materiaalia eteenpäin. Minä itseasiassa tuomitsen sellaisen täysin, mutta sinä se jaksat puolustella asiaa.
Tuomitsetko omaat sairaat pedo-ajatukset joita olet öyhöttänyt? Saatko tuomittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei wokefe makkonat si. Kyllä se tiedetään että sinun porukkaasi haaveilee lapsista juurikin siinä mielessä. Joko olet käynyt nussimassa naapurin lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Sanoin mummolleni, että kun äänestät SDP:tä tuet tällaista rivoa seksi opetusta koululaisille. Ei heti uskonut, mutta uskon, että alkoi lukemaan uutisia.
Niin sairasta touhua, otan kohta lapsen pois koulusta, osataan itse opettaa paremmin.
Mummosi on siis yhtä tyhmä kuin sinä. Kirjalla ei ole mitään tekemistä SDP:n kanssa.
Kyllä ainakin me otettiin poikaporukassa toisiltamme suihin jo 90-luvulla. Oltiin kouluiässä ala- ja yläasteella silloin ja heteroita ollaan kaikki siitä porukasta paitsi yksi.
Vierailija kirjoitti:
Älkää laskeko lapsianne sellaiseen kouluun, jossa tuo opas on oppimateriaalina tai edes kirjastossa saatavana.
Oppimateriaalina se ei ole missään, ja kirjastossa taas kaikissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei wokefe makkonat si. Kyllä se tiedetään että sinun porukkaasi haaveilee lapsista juurikin siinä mielessä. Joko olet käynyt nussimassa naapurin lapsia?
miten persuilla on ainoa tuo lastennussinta mielessä. siis kirja jossa ohjeistetaan nuoria kuinka harrastaa seksiä toisten nuorten kanssa. niin persuille herää asian mainitsemisestakin lastennussinta-fantasiat
F e m a k k o v a s s a r i t käyvät kuumana lapsiin, se tiedetään. Niin ihanan wokea <3
Vassenasset ovat sairasta, mädännäistä porukkaa
Hain Googlesta lisätietoa kirjan sisällöstä. Yhdessä arvostelussa sanotaan näin:
"I also appreciated when the author would casually point out the kind of things that can get a young person in trouble with the law, such as dick pics, without being a hard-on about it. Pun intended."
Eli voidaan olettaa, että kirja sisältää myös varoituksia siitä, mitä seurauksia kuvien ottamisella voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerrotko vielä missä on kehotettu tällaiseen. Nuorten keskuudessa yleisestä asiasta puhuminen ei ole kehottamista, vaikka se saisi sairaassa päässäsi millaisia mielikuvia aikaan. Teksitäsi näkee että sinulla on selvästi tällaisia ajatuksia ja olet todennäköisesti tehnyt näin. Käy ilmintamassa itsesi poliisille ja pyydä apua sairauteesi."
Tuossa kirjassa on kehotettu tällaiseen.
Vinkkaa poliisille että Vauva-palstalla joku sanoo että lasten ei kannata valokuvata sukuelimiään ja jakaa niitä eteenpäin. Tulet samalla tunnustaneesi olevasi itse rikollinen.Ei kyllä minä vinkaan niistä sinun sairaista fantasia kirjoituksista jotka löytyvät sivuilta 2-3. Muistat varmaan itsekin mistä puhun😉
Vinkkaa ihmeessä. Ihan oikeasti, on todella hyvä että sinut saadaan poliisin tietoon.
Muista sanoa että epäilyksesi heräsivät kun sanottiin että lasten ei tule valokuvata itseään ja jakaa materiaalia eteenpäin koska sinusta on väärin että se olisi lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sekoomuksen touhuja. Tuskin Marinin hallitus ensitöikseen 2019 mietti yläasteiden kirjastojen tarjontaa
Älä nyt, persuilta menee pasmat sekaisin kun joku sanoo totuuden.
Yhdysvalloissa yritetään kitkeä kouluista kirjat, jotka puhuvat evoluutioteoriasta. Suomessa kouluihin tuodaan uutisen mukaisia kirjoja. Molempi pahempi.
No mutta miettikää sitä, että me löydettiin kunnan kirjaston lastenosastolta 8-vuotiaina kirja, jossa kerrottiin mistä lapset tulee! Ja ihan piirretyt alastonkuvat oli naisesta ja miehestä!! Herran jestas sentään!!! Nyt äkkiä kaikki riehumaan, kokoomus tukee pedofiliaa julkisissa kirjastoissa!!!
ihan oikein oot ymmärtänyt asian. kaikki yläasteikäiset heteropojat menee oikein innolla nyt lainaamaan tuon kirjan ja muuttuu homoiks
näinkö sulle itselle kävis jos tuon kirjan lukisit?