Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*SYYSKUUN SISSIT loppuviikko vk 8 to>*

22.02.2007 |

Aloitetaanpas nyt jo loppuviikkokin...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoista: meilla on kaks autoa kaytossa suurimman osan ajasta, nyt myin omani ja haussa on joku 7-paikkanen tai sitten 9-paikkanen maasturi. Niitten verotus on taalla vaan hunajaan verrattavaa... Onneks miehen veljella on 9-paikkanen jota sitten tarvittaessa lainaillaan!

Meilla tietaa jo kaikki lahisukulaiset tulevasta, mita tata nyt enaa salailemaan...ja kun kevat on kynnyksella ja vaatteita vahennetaan nakyykin jo aikas monelle, tosin viela senverran haveliaita ovat etteivat kysy suoraan, miettivat sitten vaan olenko lihonut?!

Paljon olis hommiakin edessa, tulokkaalle pitais kehitella kaappitilaakin kesan mittaan, tulee joitain sovellutuksia eteen lastenhuoneeseen. Pakko tasta on saada isompi kamppa, aletaan kayda jokainen toistemme hermoille! Vauvan sankya en hanki talla kertaa ollenkaan, ystava lupasi antaa omansa kun ei sita tarvitse, mutta on aika iso ja meilla kun tuota tilaa ei ole!

Kevat siis alkanut taalla pain maailmaa, nytkin aurinko mollottaa pilvettomalta taivaalta ja lampoasteitakin olis jo 18! Hieno ilma vaatteitten pesuun, heh!

Mutta voikaa hyvin jne...

- levinia ja hope rv 11+1 -

Vierailija
42/43 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Ja uusille tervetuloa joukoon:) kyllä tänne mahtuu.

Levinia:missäpäin maailmaa asutte?

Mä tosiaan näytän tällä hetellä siltä että olen vaan lihonnut.Tulsi jo kunnon vauvamasu.

Tänään on sitte rv 12+0 jota olen odottanu ku kuuta nousevaa.Ti olis vielä ultra ja toivotaan,että kaikki olisi hyvin.Ehkä sen jälkeen uskallan ottaa vähä rennommin tän raskauden ettei joka vessakäynnillä tartte pelätä tuleeko verta pyyhkiessä.Vaikkei mulla ole tässä raskaudessa ollu verenvuotoa ollenkaan.On vaan se pelko keskenmenosta niin suuri ku tää on kummiski jo mun neljäs raskaus ja ei yhtään km tai tuulimunaa tms.Ne on kummiski niin yleisiä.Nyt sitte olen alkanu pelkää voiko neljäs lapsi olla terve?

voi meitä äitejä.Suuri huoli pienestä elämästä alkaa heti kuv vauva on masussa.

nyt en muista mutta oliko se just piiu joka oli ollu ideaparkissa?! me yritettiin mennä sinne pe iltana,mutta poju hermoili niin paljon autossa että jäätiinki ostoksille vähä lähemmäksi.Kerroit että siellä oli huono / pieni valikoima äitiysvaatteita esim h&m:llä.Oiskohan tas sellanen vaihe menossa että siellä on tavallaan vanhoja/talven vaatteita kaupassa ja kevät vaatteet ei ole vielä tullu.

jatkanpa hetken vielä netissä surffailua ku lapset nukkuu.

AuringonTytär rv 12+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat pidetty ja huomenna koittaa arki, mulla tosin vasta yövuoroon meno.. Mutta muut lähtevät liikenteeseen aamulla.. Meillä vaan on tuota silmätulehdusta lapsilla liikkeellä, tosin jo ohi menossa, paitsi vanhimmalla tytöllä..

Mulla on ihan samat fiilikset kuin auringontyttärellä.. Kun neljättä odottaa, ei tahdo uskoa ja luottaa, että tälläkin kertaa voisi kaikki mennä hyvin.. Mutta mulla vielä yli viikko ultraan!! Mutta onneksi jo sain kuulla ne sydänäänet neuvolassa, vähän paniikki helpotti..

Mutta nyt saunaan ja lapsia katsomaan.. Menee tuo meno vähän villiksi äänistä päätellen..

Ja uuteen viikkoon! =)