Minne lähtisit yksin maaliskuussa?
Haluaisin lähteä yksin reissuun ja jättää muun perheen kotiin. Minulle on kertynyt paljon lomia ja tekisi mieli lähteä maaliskuussa viikon reissuun, kun muut ovat töissä/ koulussa. Minne lähtisit tuolloin?
Kommentit (72)
Filippiinit olisi kyllä listalla jälleen.
Tenriffa Puerto de la Cruz. Sateeton paratiisi maaliskuussa ja kohtuu lähellä.
Portugaliin, Sisiliaan tai Kanarialle
Aivan mahtavia ideoita, lämmin kiitos kaikille! Olen tässä ihan vielä lähtökuopissa suunnittelun osalta, avoimin mielin, enkä siksi osaa kertoa mitä kaipaan. Nyt näitä ehdotuksia lukiessa tuntuu, että Madeira ja Tokio voisivat olla upeita kohteita, en ole niissä vielä käynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiva että toisilla on varaa lähteä matkoille ja vähät välittävät hiilijalanjäljestä.
Olen samaa mieltä, mutta huomaan, että meitä samanmielisiä on kovin vähän. Eipä tarvitse ihmetellä, miksi tämä pallo on tässä jamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, minne siellä olisi kiva mennä? Tykkään Kreikasta kyllä paljon! Ap
Kreetalle menisin johonkin pieneen hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanarialle, siellä on kesäistä ja siedettävä lentomatka. Joku laadukas all inc Atlantin rannalla ja hyvät patikointireitit lähettyvillä..
Hirveesti torakoita.Pitäkää tavarat "ulkona" kun kotiin tulette.
Ei kannata mennä mihinkään kolmen tähden läävään. Juuri olin pari viikkoa Kanarialla enkä nähnyt hotellin alueella tai huoneessa yhtään.
Taas kerran pitää todeta että ei se torakka tiedä niistä tähdistä. Ne kyllä löytää myös 5* hotlaan jos pöydille jätetään jotain niitä kiinnostavaa. Itse en koskaan syö mitään hotellihuoneessa, eikä ole torakoitakaan näkynyt. Huoneistohotelleihin niitä usein tulee kun ihmiset kokkailee ja jättää roskat/ruoanjätteet saataville.
Vierailija kirjoitti:
Filippiinit olisi kyllä listalla jälleen.
Surkea paikka, köyhä maa. Olen naimisissa filippiiniläisen kanssa ja pakosta joutuu käymään. Kuumuus on aivan helvetillinen. Rahaa menee, jos lähtee ulos syömään, koko vaimon suku lähtee mukaan. Mindanao on muslimiseutua, kun minua aletaan tuijottamaan, vaimo sanoo aina, että lähdetään muualle. Jos T-paidassa lukee Finland, niin muslimien mielenkiinto vähenee.
Road trip Venäjälle, Pietarista Moskovaan.
Minua ei turistit häiritse. Minua häiritsee kotikaupungissa Kela-turistit. Maaliskussa lähtisin ehkä Lontooseen.
-eri