Minne lähtisit yksin maaliskuussa?
Haluaisin lähteä yksin reissuun ja jättää muun perheen kotiin. Minulle on kertynyt paljon lomia ja tekisi mieli lähteä maaliskuussa viikon reissuun, kun muut ovat töissä/ koulussa. Minne lähtisit tuolloin?
Kommentit (72)
Jos on pakko mennä yksin, menisin johonkin patikointikohteeseen. Aika paljon työn puolesta yksin reissanneena naisena vihaan käydä esim. ravintoloissa yksin, ja hotellissakin on yksinäinen olo. Mutta joku urheilujuttu - minulle patikointi - voisi olla mukava.
Kahden aikuisen reissuun valitsisin jonkun kaupunki / historiakohteen jossa olisi nähtävää ihan uuvuksiin saakka.
Rantalomalle menisin lasten kanssa. Esim. kreikassa vaan valitsisin hotellin, jossa lämmitetty allas / altaat.
Käytiin juuri Tanskassa ja keväällä mennäön ehdottomasti uudestaan. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanarialle, siellä on kesäistä ja siedettävä lentomatka. Joku laadukas all inc Atlantin rannalla ja hyvät patikointireitit lähettyvillä..
Hirveesti torakoita.Pitäkää tavarat "ulkona" kun kotiin tulette.
Ei kannata mennä mihinkään kolmen tähden läävään. Juuri olin pari viikkoa Kanarialla enkä nähnyt hotellin alueella tai huoneessa yhtään.
Milanossa oli just sopiva sää maaliskuussa kun viimeksi kävin. Mukavan keväinen ja aurinkoinen muttei liian kuuma kaupunkilomaan, oliskohan ollut noin +15 päivisin varjossa. Yhtään lämpimämpi ei olisi tarvinnut olla.
Voipi olla ettei maaliskuussa matkustella Suomesta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla ettei maaliskuussa matkustella Suomesta mihinkään.
Ehkä kuitenkin siperiaan
Vierailija kirjoitti:
Kanarialla on useita saaria ja paljon erilaisia kohteita.
Liikaa turisteja. Paikallistenkin mielestä.
Irlantiin tai Skotlantiin menisin. Luonto, meri, patikointi.
Lähden viikoksi kalastamaan erämaamökille, jossa olen ollut jo monena keväänä. Myös joulun vietän siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kanarialle, siellä on kesäistä ja siedettävä lentomatka. Joku laadukas all inc Atlantin rannalla ja hyvät patikointireitit lähettyvillä..
Ei tulisi kuuloonkaan.
Madeira tai Islanti olisivat omat valinnat. Jos tykkää kaupungeista niin Lontoo ja sillä musikaalit, shoppailu ja museot.
Madeiralle. Siellä pitäisi olla hyvä sää ympäri vuoden.