Onko 165 cm nainen lyhyt?
Kommentit (58)
Jokainen on sen pituinen kuin on ja geeniperimä sen määrittää. Variaatioita kun on metristä yli kahteen metriin.
Miten joku näitä asioita aina vaan jaksaa miettiä? Varsinkin kun ovat itsestä riippumattomia.
Olen 170 cm pitkä nainen ja minua sanotaan pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Normaali, nainen. Tietysti pitkälle kaikki on lyhyitä. Lyhyt tietysti jollekin, toiselle ihmiselle pitkä. Ja henkisesti voi olla pitkä.
Henkisesti pitkä?!?! :DD olen 146 cm mutta henkisesti pitkä. Ei oikein sopisi tinderissä
Vierailija kirjoitti:
On!
Ei
jos mies on lyhyt
Mut semmonen 2 metrinen ni näyttää hassulta
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat naiset ovat yleensä pitkiä/pitkähköjä. Miss Universum, mallit ja mannekiinit jne.
Omaan makuun ne ovat rumia. Sellaisia blondeja isorintaisia bimboja joilla kumihuulet
Vierailija kirjoitti:
Jos ne tarkoitti sun viivaa joka on pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ne jotka sano oli työkavereita töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ne jotka sano oli työkavereita töissä.
😂
Hmm... olen 165cm, mieheni 196cm.
Kohta 30v parisuhteessa. Eipä mulla muuta...
Ihan normaalimittainen naiseksi. 155cm on jo lyhyt, 175cm on jo pitkä.
keskimittainen. Joissain maissa tuon pituinen on melko pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat naiset ovat yleensä pitkiä/pitkähköjä. Miss Universum, mallit ja mannekiinit jne.
No elokuvatähdissä kuitenkin löytyy paljonkin lyhyitä suurina kaunottarina palvottuja naisia. Eli ei selvästikään ole pituus kauneuden vaatimus.
Minusta 160-170 cm välille osuvat naiset on keskimittaisia. Sitä lyhyemmät lyhyitä, ja pidemmät pitkähköjä tai pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkillä naisilla suhteessa kaikki on isompaa. Kengän kokokin alkaen 40.
Keskimittaisena sen huomaa kauppojen vaatteista, että keskipituus on noussut. Hihat on kuin orankille, kun ne on tavallisesti 10-15cm liian pitkät, ja niin on housujen lahkeetkin 10-20cm. Ja kaula-aukot liian avaria.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijöissä on ainakin todella kauniita lyhyitä tai lyhyehköjä naisia, esim. Scarlett Johansson (160 cm), Emilia Clarke (157 cm), Emma Roberts (157 cm), Salma Hayek (157 cm), Rebecca Ferguson (165 cm)...
Se, että näyttääkö joku pitkältä riippuu myös kehon mittasuhteista. Joillakin voi olla pitempi kaula tai isompi pää.
Pitkä selkä yhdistettynä isoon päähän saa mielestäni näyttämään lyhyemmältä. Kun taas pitemmät raajat ja pieni pää tekee pitemmän vaikutelman.