Onko 165 cm nainen lyhyt?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimittainen. Vaimo on 154 senttinen, eikä hänkään ole erityisen lyhyt.
No onhan. Ainakin minun näkökulmastani, olen N174cm. Ehkä sinä oletkin itse sitten jotain 160cm kun vaimosi ei tunnu lyhyeltä.
Minä olen 183 senttinen ja viehättynyt aina pienistä ja siroista naisista. Jostain syystä se ärsyttää pidempiä naisia, jotka omasta mielestään ovat näyttävän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat naiset ovat yleensä pitkiä/pitkähköjä. Miss Universum, mallit ja mannekiinit jne.
Ei se aina näin mene. Mallit on malleja. Kauniita ovat, kun pitkät sääret. Ei se lyhyiltä ole pois.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010523598.html
Esim. Salma Hayek on 157cm
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lyhenee iän myötä?
Niin? Mitä sitä!
Vierailija kirjoitti:
On liian lyhyt.
Liian lyhyt mihin siis?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vaimosi on lyhyt.
Riipuu ikä luokasta. - Ikäluokassa 15-25 on luultavasti alle keskimittainen - ikälukassa 55-70 saattaa olla keskimittainen tai vähän yli. Mutta edelleen vaikuttaa sille, että naiset pariutuvat pääsääntöisesti itseään pidemmän kumppanin kanssa. Ja vastaavasti miehet itseään lyhyemmän. Itse suunnilleen 166 cm (miehenä) olen saanut kuulla pituudestani nälvintää ja huomauttelua lähinnä muilta miehiltä kun taas naisilla taas on tyypillisempää heittää pallo takaisin toteamalla, että totta kai he voisvat ola (kuten hyväneä esimerkkinä kumppanini) olla parisuhteessa heitä lyhyemmän kumppanin kanssa mutta eivät voi koska miehen itsetunto ei kestäisi heitä lyhyempää kumppania. (Onneksi oma kumppanini halusu tutustua minuun ensin, eikä ilm ole pettynyt kun ei hänellä ole tositaiseksi ole ollut tarvetta huomauttaa itsetunnostani mitään).
Vierailija kirjoitti:
On liian lyhyt.
Mihin liian lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
No ei. Suomalaisten naisten keskimitta on joku 166 cm. Sentti tai pari vähemmän ei tee vielä lyhyttä.
Kerro se kaikille 179cm miehille jotka mammojen mielestä ovat manletti hukkapätkiä ja joitten pitäisi vaan tappaa itsensä pois niin säästyisi resursseja oikeille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian lyhyt.
Liian lyhyt mihin siis?
Yläpölyjen pyyhkijäksikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan. Ainakin minun näkökulmastani, olen N174cm. Ehkä sinä oletkin itse sitten jotain 160cm kun vaimosi ei tunnu lyhyeltä.
Minä olen 183 senttinen ja viehättynyt aina pienistä ja siroista naisista. Jostain syystä se ärsyttää pidempiä naisia, jotka omasta mielestään ovat näyttävän näköisiä.
Mua ei kyllä ärsytä yhtään olit sitten kenen kanssa tahansa, miksi ihmeessä ärsyttäisi? Mutta onhan se hassun näköistä jos on noin valtava pituusero. Oma mieheni on 188cm, meille juuri sopiva pituusero.
Sehän on pitkä, mun ihana vaimo on 163 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian lyhyt.
Liian lyhyt mihin? Sinulleko? Miten pitkä sinä olet?
Tietenkin minulle liian lyhyt. Pidän pitkäsäärisistä naisista, jotka ovat 175 cm pituisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian lyhyt.
Mihin liian lyhyt?
Kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat naiset ovat yleensä pitkiä/pitkähköjä. Miss Universum, mallit ja mannekiinit jne.
Ei se aina näin mene. Mallit on malleja. Kauniita ovat, kun pitkät sääret. Ei se lyhyiltä ole pois.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010523598.html
Esim. Salma Hayek on 157cm
Missit ovat kauniita. Mallin naama ei taasen saa olla liian kaunis, koska huomion on kiinnityttävä esiteltäviin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on lyhyt!
Korkokenkien kanssa pidempi kuin mies
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lyhenee iän myötä?
Lääkärihän voi lyhentää nykyään kirjauksista pituutta jonkun sentin ilman, että pituutta edes vastaanotolla mitataan. Eli minkä lie teini-iän mittatuloksen onkaan jostain aiemmasta kirjauksesta löytänyt. Ei sitten löydy aikuisiän pisintä mittaa tai kyseessä on ihan vaan näppäilyvirhe. Tai sitten on lupa olla jatkossa jonkun kilon kevyempi kuin aiemmin, jotta terveydenhuolto voi säästää kuluissa pidempään, mikäli paino alenee. Monin tavoinhan sitä voi terveydenhuollossa säästökeinoja nykyään löytyä (ja jos kirjaukseen ei oikaisua vaadi/halua niin onkos se sitten yhteistyötä säästöjen etsimiseksi esim. tuon kaltaisissa tilanteissa )
AppupPuppa