Miksi miehen pitäisi olla vanhempi?
Eli miksi naiset haluaa yleensä itseään vanhemman miehen?
Tai minimissään saa olla oman ikäinen.
Tarkoitan tätä nyt että alle 18v naiset haluaa yli 18v miehen, mutta sama homma taitaa jatkua myös vanhemmillakin iällä.
Eli perusteluja haluaisin naisilta?
Kommentit (64)
En halua vanhempaa miestä. Jos lähden joskus uudelle kierrokselle, niin mielellään noin 10v nuorempi mies tai vaikka enemmänkin jos sattuu oikeanlainen tyyppi vastaan.
Olen aktiivinen ja en halua pysähtynyttä elämää vanhalla arvomaailmalla.
N45
Olen seurustellut esim 32 vuotiaana 28 vuotiaan miehen kanssa. Miehelle tuli vauvakuume, minulle ei, erottiin vuoden päästä.
Sitten oli kauan taukoa, 38 vuotiaana aloin seurustelemaan 56 vuotiaan miehen kanssa. Mukavaa oli mutta ero siitäkin.
44 vuotiaana aloin olemaan 48 vuotiaan kanssa ja sitä jatkuikin 7 vuotta.
Sitten päätin, että riittää parisuhteet.
Tutustun kivaan tyyppiin, ajatusmaailma ok, ja sillä lailla rentoa tutustumista. Voisin ottaa kaverista vakiseuraa villeihin öihin mutta itseä jo nolottaa, koska hän on reilusti minua nuorempi. En ole mikään mummoutunut mutta enhän mä nyt niin nuoreen voi puuttua, vai voinko..
Vaikka naisena ikäeroa vanhempaan mieheen oli enemmän, kun itse olin vajaa 40..
Aika näyttää kuinka käy. En alkaisi seurustelemaan muutoinkaan enää, kun siihen muuhun toimintaan saa kyllä seuraa. Ehkä odotan ottaako nuorempi mies sellaista kontaktia, tekeekö aloitetta.. Mut jos tyyppi on vielä alle 40 ja itse reilu 50...Ehkä ei sitte kuitenkaan.
Kaverinakin kiva.
N 50+
Vanhemmilla menojalan vipatus on hiljentynyt tällaiselle kotikissalle sopivampaan tahtiin, ja vipatus kohdistuu enemmän minuakin kiinnostaviin menoihin.
Kaksi nuorempien/samanikäisten kanssa ollutta suhdetta päättyivät siihen, kun en jaksanut aina ravata baareissa, ja löysivät sitten baarista sellaisen, joka jaksaa.
Mitäs iljettävää aikuisten ihmisten välisessä rakkaudessa on? Sehän on kaunis ja onnellinen asia.