Miksi miehen pitäisi olla vanhempi?
Eli miksi naiset haluaa yleensä itseään vanhemman miehen?
Tai minimissään saa olla oman ikäinen.
Tarkoitan tätä nyt että alle 18v naiset haluaa yli 18v miehen, mutta sama homma taitaa jatkua myös vanhemmillakin iällä.
Eli perusteluja haluaisin naisilta?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Tytöt/ nuoret naiset saattavat olla "kypsempiä" kuin ikäisensä pojat.. Eikös siitä seksivalistuksessakin puhuttu semmosta? Miun aikanani kun valistuksessa istuin kerrottiin sellaista. En tiedä sitten liekö aivan tosi. Taitaa sekin olla yksilöllistä.
Pötyä ja paskaa. Täysin yksilöllistä. Tytöiltä vain ODOTETAAN JA VAADITAAN fiksumpaa käytöstä.
Ja sittenpä käy niin, että ne miesvauvat ei ikinä kiinnosta, eikä tarvitsekaan. Lapsekkast miehet, joiden psykofyysinen kehitys jumahti 12-vuotiaan tasolle kun ikinä ei niiltä mitään odotettu eikä vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla äitihahmo miehelle, joten siksi mulla on 10v vanhempi mies.
Sitten kun tämä papparoituu 50 vuotiaana, niin olet taas äitihahmo.
Kyllä miehen pitää olla suurinpiirtein saman ikäinen. Olen huomannut, että kun naisella on itseään reilusti vanhempi mies, nainen vanhenee ennenaikojaan. Sitten kun mies on saatu hautaan, alkaa uusi "nuoruus" ja etsitään se oman ikäinen.
Joten on miesvihaa tässä ketjussa. Naisille ei kelpaa mikään. Vanhoja miehiä haukutaan "kääkiksi" ja nuoria "pikku pojiksi". Jos naisista tehtäisiin samanlainen ketju, niin poistuisi samantien "naisvihan lietsomisena".
Vierailija kirjoitti:
Johan on miesvihaa tässä ketjussa. Naisille ei kelpaa mikään. Vanhoja miehiä haukutaan "kääkiksi" ja nuoria "pikku pojiksi". Jos naisista tehtäisiin samanlainen ketju, niin poistuisi samantien "naisvihan lietsomisena".
Vierailija kirjoitti:
Miehen on oltava vanhempi, pidempi, kuuluisampi, suositumpi ja rikkaampi naisten mielestä. En tiedä miksi.
Ei pidä. Riittää että mies on fiksu. Oikeastaan millään muulla ei ole väliä. Tyhmyys oksettaa. Nainen kiihottuu aivojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla äitihahmo miehelle, joten siksi mulla on 10v vanhempi mies.
Ja kohta oot sen omaishoitaja eli "äiti". Jipii
Eikös se ole täydellistä, kun viisikymppiseltä puumalta kuolee kasikymppinen mies. Nainen perii ja voi vuorostaan vokotella nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Joten on miesvihaa tässä ketjussa. Naisille ei kelpaa mikään. Vanhoja miehiä haukutaan "kääkiksi" ja nuoria "pikku pojiksi". Jos naisista tehtäisiin samanlainen ketju, niin poistuisi samantien "naisvihan lietsomisena".
Ulinapellelle tiedoksi: jokainen nainen on erilainen ja tykkää mistä tykkää. Mutta sinusta tuskin tykkää äitisikään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua vanhudta. Kaikki mieheni on olleet mua nuorempia. Nuorin oli 7 vuotta minua nuorempi.
Vaikka miehet muuta väittävät, ne rupsahtavat naisia nopeammin, koska syövät mitä sattuu ja käyttävät päihteitä.
Samoin käy naisillekin, jotka syövät mitä sattuu ja vetävät päihteitä. Ei kaikki miehet toimi noin. Jotkut elävät hyvinkin terveellisesti ja ovat vielä viisikymppisinäkin nuorekkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on miesvihaa tässä ketjussa. Naisille ei kelpaa mikään. Vanhoja miehiä haukutaan "kääkiksi" ja nuoria "pikku pojiksi". Jos naisista tehtäisiin samanlainen ketju, niin poistuisi samantien "naisvihan lietsomisena".
Byäää, vää, vää, vääääääääääääää. Haistvttu, pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Omanikäiset miehet pelaa vielä pc ja ps5. En halua olla sellaisen kanssa parisuhteessa, kun ovat liian lapsellisia ikäänsä nähden.
Pelit ovat ehdoton turn off! Vielä kaiken ajan parisuhteessa. Jotenkin ihmettelen, että miten ne 30-50v äijät jaksaa pelata jotain tietokone pelejä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt/ nuoret naiset saattavat olla "kypsempiä" kuin ikäisensä pojat.. Eikös siitä seksivalistuksessakin puhuttu semmosta? Miun aikanani kun valistuksessa istuin kerrottiin sellaista. En tiedä sitten liekö aivan tosi. Taitaa sekin olla yksilöllistä.
Minä olin 16-vuotiaana innokas serkkujen rakkauspokkarien lukija ja minulta olisi pitänyt suojaikäraja nostaa 18-20 vuoteen. Sen verran pilvissä leijuva olin ja ihastuessa kuin sulaa vahaa. Minulla ei ollut minkäänlaista kykyä arvioida, että sovinto yhteen ihastukseni kanssa tai mitäs sitten jos viimeistään ensiseksin jälkeen ei mennäkään kihloihin ja päätetä hääpäivästä. Paras kaverini samanlainen höpönassu ja me ihan oikeasti mietimme sitä, että pitääkö olla kihloissa että voi antaa vai pitääkö odottaa avioliittoon saakka.
Sitten neitsyyden menettäessäni ihastukselleni tuli kyllä todella pettynyt tunne, että tämmöistäkö hikistä vääntöä ja inhottavia hajuja tämä fyysinen rakkaus sitten on. En jäänyt odottamaan kihlausta. Mietin pääni puhki, että kuinka pääsen toisesta osapuolesta eroon. Minua ei puhutellut silloin eikä nyt mikään tissien rouhiminen, alapään rouhiminen ja pakkosormettaminen, klitoriksen hinkkaaminen melkein ruvelle sylkeen kostutetulla sormella ja sitten päälle pyörähdys ja nylkytys.
Kyllä siinä sain kasata itseäni muutaman tunnin ja heti kun paikallisliikenne liikkui, sanoin että lähden lukemaan tenttiin ja heippa. Jos tuohon olisi vielä tullut aamusessio, se olisi ollut liikaa. Onneksi ei käynyt kuten rakkauspokkareissa, joissa ei ehditä koko yönä nukkumaan.
Väestöliiton tutkimus kertoo, että n. 87% pariskunnista +/-5 vuoden ikäerolla, yleisin ikäero mies 3 vuotta vanhempi.
Miesten salajuoni, jotta saavat jallitettua itselleen maksuttoman geriatrisen hoitajan. Nainen joutuu tyytymään filippiinohoitajiin ja ala-arvoiseen palvelutaloon.
Noin kolmikymppiset miehet ovat parhaita: ihanan jäykkä ei lerppu, lisäksi empatiaa ja tasa-arvoa löytyy. En halua ikäloppua vaivoikseni. Terveisin puuma
Kysymys kaikille, joiden mielestä miehen on oltava vanhempi: entä jos rakastut itseäsi nuorempaan mieheen, mitä silloin teet? Oli minullakin kaikkia kriteereitä ja edellinen suhde oli 14 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mutta sitten rakastuin ja mies sattui olemaan 5 vuotta nuorempi. Jos on hyvä olla toisen kanssa, niin olisi kauheaa tuhlausta unohtaa koko juttu vaan siksi, että ikä on "väärä". Tai siis toivon, ettei kukaan näin teekään. Siksi mietin, mitä merkitystä näillä "ikärajoilla" ylipäätään on?
Vierailija kirjoitti:
Koska nuoret ja oman ikäiset kollit ovat tosi lapsellisia. Siksi haluan hieman vanhemman miehen, koska he ovat aikuistuneet. N35
No, jos katsoo tämän päivän 35v miestä, niin puolet ovat lapsettomia. Monen naisen on pakko ottaa itseään hieman vanhempi mies, jos nainen haluaa perustaa perheen ja saada lapsia. Puolet 35v miehistä on jämähtänyt teinin tasolle, eikä heistä ole kantamaan vastuuta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt jokaisella oma mielipide. Emme elä diktatuurissa, jossa jokaisella pitäisi olla sama mielipide näinkin henkilökohtaisesta asiasta.
Ei pidä. Moni kyllä jostain syystä uskoo tuohon, että vanhempi mies olisi muka kypsempi, mutta itse olen todennut, että viisikymppisistäkin löytyy niin älyttömän lapsellisia tyyppejä, että ei mitään järkeä. Nykyinen mieheni on minua muutaman vuoden nuorempi, ja hän on kyllä huomattavasti fiksumpi, kypsempi ja empaattisempi kuin aiemmat seurustelukumppanit, jotka ovat olleet minua vanhempia.
Eli ei se kypsyys riipu iästä (jos nyt ei ihan lapsista puhuta) tai ikäerosta, vaan ihan ihmisestä.