Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän on myöhäisin ikä että kuukautiset loppuvat?

Vierailija
24.11.2024 |

Vaihdevuosissa siis. Kun ei vielä merkkiäkään ja tuli 46v täyteen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan naisella olla kuukautiset, vaikka ei hankkiutuisi raskaaksi. Ja raskaaksi saatetaan päätyä esim. toisen henkilön munasolulla.

Vierailija
22/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös maailman vanhin äidiksi tullut ole seitsenkymppinen. Eli aika pitkälle voi mennä.

Hän sai hedemöityshoitoja. Kukaan nainen ei ole luomuna saanut lasta noin vanhana. Viisikymppisiä on ollut, kuusikymppisistä en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo näiden spämmääminen ap. 46 vuotiaana ei vielä pidä tietääkään vaihdevuosista. Itse olen 56 vuotias ja helve###in menkat tulee vähän väliä. Ne vaan kiihtyy loppua kohden.  Lopeta jo kitinä. 

Vierailija
24/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoltani loppui 2 kuukautta ennen kuin täytti 70.

Oma mummoni väitti, että hänellä oli kuukautiset vielä 76 vuotiaana. Tämä ei ole enään kehun aihe, vaan ymmärtääkseni suuri terveyshaitta. Hän kuoli 78 vuotiaana osteoporroosin aiheuttamaan luusyöpään. 

Vierailija
25/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihdevuodet voi alkaa aijemmin. Päivitä sinä tietosi myös. 46v monesti niistä kärsii 

Vierailija
26/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi alkaa jo 40vuotiaana 

Vierailija
27/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo näiden spämmääminen ap. 46 vuotiaana ei vielä pidä tietääkään vaihdevuosista. Itse olen 56 vuotias ja helve###in menkat tulee vähän väliä. Ne vaan kiihtyy loppua kohden.  Lopeta jo kitinä. 

Vaihdevuodet voivat alkaa aiemminkin. Jokin aika sitten Yle kirjoitti naisesta, jolla ne olivat alkaneet reilusti ennen neljääkymmentä. Jutussa haastateltu lääkäri sanoi, että hänen potilaistaan nuorimmalla ne alkoivat 26-vuotiaana.