Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3-vuorotyö ja todella rankat ajat omassa elämässä. Kauan täytyy vain yrittää pärjätä?

Vierailija
24.11.2024 |

Syön kyllä masennuslääkettä, rauhoittavaakin on olemassa jos välillä tarvitsee unta tukemaan. 

Huomaan että keho on todella uupunut. Jokaisen päivän selviän ja yritän hengitellä ja vain mennä eteenpäin. 

Koko ajan on jotain. Nyt on suruaika, tiedossa on sitä vielä lisää lähiaikoina ja lisäksi yksi hyvin vaikea asia tässä käsiteltävänä oikeusteitse. 

Työssä on raskasta ja kiire. Unohtelen aivan koko ajan ja virheitä on käynytkin, joista olen saanut noottia. Uuden oppiminen ei onnistu oikein ja ylimääräistä vastuutakin on nyt tässä jonkin verran. Työ on suorastaan kamalaa välillä ja koko ajan vaatii ponnisteluja että pysyn perässä. Koen työn liian kuormittavana ja haluaisin vaihtaa alaa. 

Nyt olen kuitenkin liian väsynyt suuriin muutoksiin ja päätöksiin. Hengitän ja menen eteenpäin vain. Varuillaan tulevasta. 

Onneksi asun yksin mutta silti on kyllä taakkaa samaan aikaan sen verran, että mietin jaksanko ja kuinka kauan. 

Yritän pysyä vahvana ja hävettäisi jäädä pois oman väsymyksen vuoksi, ovathan muutkin uupuneita. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat jotka tietävät osankin elämästäni niin ovat väläytelleet ajatusta sairaslomasta, että kannattaisiko edes muutama päivä ottaa. 

Käyn aika ylikierroksilla ja samaan aikaan olen todella uupunut. Unen laatu on muuttunut ja nukun aivan miten sattuu. 

Mutta joillakin on perhettä ja varmasti vaikeampaakin. En haluaisi olla se joka luovuttaa vastoinkäymisten tullessa. En kuitenkaan ole varma silti miten käy. 

-ap

Vierailija
2/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin jäämään hetkeksi töistä pois, jottei myöhemmin tule isompaa stoppia. Työterveydessähän tämä arvioidaan, joten sinne siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit esittää vahvaa ja jatkaa töissä käymistä. Toivottavasti kuljet silti julkisilla töihin, et omalla autolla. Muuten olet kohta vaaraksi liikenteessä.

Vierailija
4/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamat jotka tietävät osankin elämästäni niin ovat väläytelleet ajatusta sairaslomasta, että kannattaisiko edes muutama päivä ottaa. 

Käyn aika ylikierroksilla ja samaan aikaan olen todella uupunut. Unen laatu on muuttunut ja nukun aivan miten sattuu. 

Mutta joillakin on perhettä ja varmasti vaikeampaakin. En haluaisi olla se joka luovuttaa vastoinkäymisten tullessa. En kuitenkaan ole varma silti miten käy. 

-ap

Kannattaisi ottaa edes muutama päivä. 

Vierailija
5/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehottaisin jäämään hetkeksi töistä pois, jottei myöhemmin tule isompaa stoppia. Työterveydessähän tämä arvioidaan, joten sinne siis. 

Minulla on tulossa pian aika työterveyteen lääkärille. Mainitsen että olen hieman huolissani. 

-ap

Vierailija
6/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tulossa pian aika työterveyteen lääkärille. Mainitsen että olen hieman huolissani. 

-ap

Hyvä. Mutta jätä vielä tuo hieman pois. 

Vierailija
7/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄 Paskanjauhaja taas sääliä hakemassa, hyvät illanjatkot vaan. 

Vierailija
8/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄 Paskanjauhaja taas sääliä hakemassa, hyvät illanjatkot vaan. 

Tämän kommentin takana olevaa ei voi selittää muulla tavoin kuin, että on tiedostamaton ja yksinkertainen ihminen. 

Vierailija
9/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lääkäriin!

Vierailija
10/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin lääkäriin!

Ja heti. 

Vierailija
11/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomalle. Laitat työkaverisi todella vmäiseen tilanteeseen, kun et hoida töitäsi kunnolla.

Vierailija
12/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairauslomalle. Laitat työkaverisi todella vmäiseen tilanteeseen, kun et hoida töitäsi kunnolla.

Hoidan kyllä työni vaikka tullut muutama virhe, olen ottanut niistä vastuun. 

Se kyllä harmittaa ja hävettää. Viime vuorossa itkin työpaikan vessassa, olen vain niin uupunut. Nyt on liikaa mutta ajattelen että tämäkin helpottaa kyllä ja on väliaikaista. 

Olen uupunut ennenkin ja ollut pitkillä saikuilla. Tiedän mitä tapahtuu mutta edelleen hävettää vain ja mietin miksi olen niin heikko. No, kai on liikaa vaan kaikkea ollut. 

Puhun tästä rehellisesti lääkärissä. Toivottavasti saisin sairaslomaa, kun mietin asiaa niin tuntuu että todella tarvitsen sitä ja haluaisin vain nukkua ja levätä. 

Kaikki melu, multitaskaaminen, liika sosiaalisuus ja kiire saa pinnan todella kireälle. Oikeasti ottaa päähän ja välillä tehnyt mieli ärähtää mutta onneksi pystyn olemaan rauhallinen. 

-ap

Vierailija
13/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan iloinen, että sinulla vielä on työpaikka.

Vierailija
14/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloma kuulostaa asialliselta. Kerro että itket töissä vessassa.

voithan myös kysyä onko mahdollista että tekisit jonkin aikaa vain päivävuoros jos unet muuten liian sekaisin. 

Vierailija
15/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasloma kuulostaa asialliselta. Kerro että itket töissä vessassa.

voithan myös kysyä onko mahdollista että tekisit jonkin aikaa vain päivävuoros jos unet muuten liian sekaisin. 

Päivävuoroissa on hirveä hälinä ja se kaikki vasta vaatiikin keskittymistä. Yöt ovat sentään rauhallisia joten se on plussaa, ei tarvitse puhua paljoa kenellekään. 

Alanvaihto mielessä, ei taida olla minun juttu tämä työ. 

Sitä ennen kyllä muutoksia tässä työssä pitäisi tehdä. Ehkä keskustelemme siitä sitten työterveyden ja esimiehen kanssa tulevaisuudessa. 

-ap

Vierailija
16/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!.Ja olemaan tekemättä vuorotyötä, tai ainakin niitä yövuoroja. Perusteena ihan oma jaksaminen, ja se , että teet virheitä töissä. Tuo on jo turvallisuusriski.

Vierailija
17/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoidan kyllä työni vaikka tullut muutama virhe, olen ottanut niistä vastuun. "

Niin. Hoidat työsi, mutta muut joutuvat jännittämään, että mitähän mokailet seuraavaksi. Tiedän millaista tuo on, joten tee palvelus muille ja jää pois, kun et selvästikään ole täysin työkykyinen.

Vierailija
18/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää vaan kunnolla..3-vuorotyö ei  ole valkoihoisen hommaa..

Vierailija
19/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hoidan kyllä työni vaikka tullut muutama virhe, olen ottanut niistä vastuun. "

Niin. Hoidat työsi, mutta muut joutuvat jännittämään, että mitähän mokailet seuraavaksi. Tiedän millaista tuo on, joten tee palvelus muille ja jää pois, kun et selvästikään ole täysin työkykyinen.

Ok. Tämä voi pitää kyllä paikkaansa. Täytyy ottaa saikkua ja miettiä mitä sitten tekisi -ap

Vierailija
20/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä fyysiset oireet tulivat niin yhtäkkiä? Tai en ole aiemmin ehkä kiinnittänyt niin huomio. Viikon sisään oloni on miltein romahtanut päivä päivältä vaikka psyykkisesti olen voinut jo pidempään niin ja näin. 

Viime aikoina on ollut todella huonoa oloa, kuvitusta pelkästään väsymyksen vuoksi vaikka nukkuisin. Tänään kun heräsin olo tuntui todella raskaalta, keho painoi ja sekin jo itsessään alkoi itkettämään koska tiedän että tänäänkin täytyy jaksaa. On vain pakko mennä vielä ainakin tämä päivä. En tiedä jaksanko odottaa ensi viikon lääkäriaikaa, ehkä joudun jo soittamaan aiemmin että saisin edes kaksi päivää ylimääräistä lepoa. 

Olen todella itkuherkkä ja vihainen. Olen tänään jo kotona heittånyt yhden tavaran rikki koska otti niin paljon päähän. Ja tätä on koko ajan, kaikki pienetkin asiat ottavat pahasti kuppiin. Kotona yksin voin sen näyttää mutta töissä hengitän ja hengitän vaikka joskus tekisi mieli näyttää ulos. 

Oikeasti olen niin loppu, että kyllä se on nyt vaan katkaistava tämä. Ihan sama mitä muut ajattelevat, en vain pysty enempåä. Tätä päivää enempää. 

-ap