Mies, suostutko toisille treffeille, jos ekoilla treffeillä ei ole seksiä?
Itse en lähtisi, koska haluaisin sellaisen suhteen, jossa molemmat haluaa toisiaan. Jos ei ole kipinää ekalla kerralla, tai nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa (kertoo siitä että käyttää myöhemminkin seksin pihtaamista aseena), niin en jaksa lähteä toisille treffeille, koska en ole etsimässä mitään juttukavereita.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Jos nainen antaa ekoilla se ei ole hyvä merkki, jakaa pesää vähän turhan helposti.
Millä logiikalla? Olen harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa, kumpikin ekoilla treffeillä. Kyllä sen tietää, kiinnostaako vai ei. N29
Mä harrastan seksiä ekoilla treffeillä, jos mies on kiinnostava. Tällä tavoin saa seksin lisäksi kätevästi karsittua pois kaksinaismoralistit. Ainoa poikkeus on jos on menkat, silloin en viitti. Aviomieheni kans meni näin, menkat oli ekoilla treffeillä, mut seuraavilla sitten seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tutustua ennen seksiä. Mutta en olekaan enää poikanen, vaan yli 50v mies.
Hyvä että kunnollisiakin on!
Meillä oli vasta 4 treffeillä, ilman kummankaan painostusta . Sitä ennen pitkiä treffejä ja kunnon keskusteluja
Onko siis niin ettei naiset saa seksistä mitään? Vain mies, kun puhutaan aina vaan naisen "antamisesta"? En sellaiseen seksiin suostuisi edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tutustua ennen seksiä. Mutta en olekaan enää poikanen, vaan yli 50v mies.
Hyvä että kunnollisiakin on!
Meillä oli vasta 4 treffeillä, ilman kummankaan painostusta . Sitä ennen pitkiä treffejä ja kunnon keskusteluja
Mitä ihmeen kunnollisia?? Onko seksin harrastaminen jotenkin paha asia? Ei se ole .
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan seksiä ekoilla treffeillä, jos mies on kiinnostava. Tällä tavoin saa seksin lisäksi kätevästi karsittua pois kaksinaismoralistit. Ainoa poikkeus on jos on menkat, silloin en viitti. Aviomieheni kans meni näin, menkat oli ekoilla treffeillä, mut seuraavilla sitten seksiä.
Ei mua haittaa edes menkat ja olen kyllä ekoilla treffeillä harrastanut seksiä, vaikka naisella olisi ollut menkat. Naiset ovat kyllä vähän arastelleet, mutta olen saanut puhuttua ympäri heidät. :D
-AP
Ekat treffit olivat vapun maissa, seksiä ekan kerran juhannuksena. Tavattiin siinä välissä kymmenkunta kertaa. Kumpikin viisissä kymmenissä iältään, edellisestä seksikerrasta vähintään puoli vuotta.
Tottakai. Haluan edetä rauhassa. M25
No tottakai lähtisin uudelleen. Mikä kysymys tämä nyt taas on...
M24
Eli nainen ei saa...ainoastaan mieskö? Kyllä minä haluan heti, muuten en edes menis menis "treffeille". Menin heti oman miehen kanssa myös, ja nyt pitkä liitto jo.