Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, suostutko toisille treffeille, jos ekoilla treffeillä ei ole seksiä?

Vierailija
24.11.2024 |

Itse en lähtisi, koska haluaisin sellaisen suhteen, jossa molemmat haluaa toisiaan. Jos ei ole kipinää ekalla kerralla, tai nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa (kertoo siitä että käyttää myöhemminkin seksin pihtaamista aseena), niin en jaksa lähteä toisille treffeille, koska en ole etsimässä mitään juttukavereita.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa ekoilla treffeillä, niin toisia ei edes tule.

Eli nainen ei saa...ainoastaan mieskö? Kyllä minä haluan heti, muuten en edes menis menis "treffeille". Menin heti oman miehen kanssa myös, ja nyt pitkä liitto jo.

Vierailija
22/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Jos nainen antaa ekoilla se ei ole hyvä merkki, jakaa pesää vähän turhan helposti.

Millä logiikalla? Olen harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa, kumpikin ekoilla treffeillä. Kyllä sen tietää, kiinnostaako vai ei. N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan seksiä ekoilla treffeillä, jos mies on kiinnostava. Tällä tavoin saa seksin lisäksi kätevästi karsittua pois kaksinaismoralistit. Ainoa poikkeus on jos on menkat, silloin en viitti. Aviomieheni kans meni näin, menkat oli ekoilla treffeillä, mut seuraavilla sitten seksiä. 

Vierailija
24/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tutustua ennen seksiä. Mutta en olekaan enää poikanen, vaan yli 50v mies. 

Hyvä että kunnollisiakin on!

Meillä oli vasta 4 treffeillä, ilman kummankaan painostusta . Sitä ennen  pitkiä treffejä ja  kunnon keskusteluja

Vierailija
25/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin ettei naiset saa seksistä mitään? Vain mies, kun puhutaan aina vaan naisen "antamisesta"? En sellaiseen seksiin suostuisi edes.

Vierailija
26/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tutustua ennen seksiä. Mutta en olekaan enää poikanen, vaan yli 50v mies. 

Hyvä että kunnollisiakin on!

Meillä oli vasta 4 treffeillä, ilman kummankaan painostusta . Sitä ennen  pitkiä treffejä ja  kunnon keskusteluja

Mitä ihmeen kunnollisia?? Onko seksin harrastaminen jotenkin paha asia? Ei se ole .

Vierailija
27/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan seksiä ekoilla treffeillä, jos mies on kiinnostava. Tällä tavoin saa seksin lisäksi kätevästi karsittua pois kaksinaismoralistit. Ainoa poikkeus on jos on menkat, silloin en viitti. Aviomieheni kans meni näin, menkat oli ekoilla treffeillä, mut seuraavilla sitten seksiä. 

Ei mua haittaa edes menkat ja olen kyllä ekoilla treffeillä harrastanut seksiä, vaikka naisella olisi ollut menkat. Naiset ovat kyllä vähän arastelleet, mutta olen saanut puhuttua ympäri heidät. :D

-AP

Vierailija
28/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit olivat vapun maissa, seksiä ekan kerran juhannuksena. Tavattiin siinä välissä kymmenkunta kertaa. Kumpikin viisissä kymmenissä iältään, edellisestä seksikerrasta vähintään puoli vuotta.

Vierailija
29/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Haluan edetä rauhassa. M25

Vierailija
30/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai lähtisin uudelleen. Mikä kysymys tämä nyt taas on... 

M24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä