Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä hauskaan 50 v lahjaan miehelle kaivataan

Vierailija
24.11.2024 |

Olen ystävälle kasaamassa koria missä kaikkea ns keski-ikäiselle tulevia tarvittavia juttuja. Löytyy A4 kokoisen pelikortit ja tosi vahvat lukulasit sekä "pappatohvelit". Mutta mitä muuta??

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykännyt yhtään  muka hauskasta lahjasta jonka sain viisikymppisilläni.

Korillinen täysin turhaa krääsää, tavaroita joilla ei tehnyt yhtään mitään. Korillinen "paskaa" meni suoraan roskiin.

Jos haluat antaa jotain lahjaksi niin osta sellaista mikä oikeasti menee käyttöön.

Vierailija
22/32 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia yhteistä aikaa keltaisessa ruusussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden inkontinesisuojat. Tuon ikäiselle käppänälle tarpeellisia, hyvä käytännön lahja kun letkun pää vuotaa. Siihen lisävaruteena vielä joku hajunsyöjä aktiivihiili kylkeen, niin kyllä papan kelpaa olla taas vähän aikaa. Voi paketoida nätisti tai antaa saksalaisen kauppaketjun muovikassissa, molempi parempi.

Vierailija
24/32 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skeittava viisikymppinen? Kuulostaa Kummeli-vitsiltä!

Skibiveinau.

Vierailija
25/32 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupukello. 

Vierailija
26/32 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lahjan antamisen riemu on aina suuri, lahja voisi olla hauska myös saajan mielestä. 

Vierailija
27/32 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden inkontinesisuojat. Tuon ikäiselle käppänälle tarpeellisia, hyvä käytännön lahja kun letkun pää vuotaa. Siihen lisävaruteena vielä joku hajunsyöjä aktiivihiili kylkeen, niin kyllä papan kelpaa olla taas vähän aikaa. Voi paketoida nätisti tai antaa saksalaisen kauppaketjun muovikassissa, molempi parempi.

Minkä ikäinen mahdat olla itse? alle 20 v. Ei 50 vuotiaalle anneta 75-85 vuotiaiden lahjoja eikä nimitetä käppänäksi. Suomen presidentti on 55 v. onko hän käppänä? 

Vierailija
28/32 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa kotiinsa korillisen tavaroita, joilla ei tee mitään?? Toivottavasti sun viisikymppiset ei ole vielä ollut, niin voi kaveri palauttaa ne sulle huumorimielessä. 

Vierailija
29/32 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat lasit ? Taidat olla huono ystävä.

Mun serkku on alle 30 ja näkö on -8,5. Mun äiti, syntynyt 45, ei laseja lainkaan.

Huonoja lahjoja olet viemässä. Toivottavasti annat myös jotain järkevää. 

Vierailija
30/32 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seisomatuki, kiikustuoli ja ruumisarkkulaudat - jos haluat antaa idioottimaisen kuvan itsestäsi.

50 ei ole vi77uilun aihe.

M 52

Ottiko pikkupoikaa noin koville 🤣🤣🤣

Tyhmyys kera lapsellisuuden ottaa aina koville. eri

Vierailija
31/32 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta sulla on vaippaikään? Miten kestät tulevan? Teetkö itsarin ennen sitä?

Vierailija
32/32 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois kaikki paskakrääsä. Alatasoista huumoria, kuin jonkun lähiöruusun aivoituksia.

Lahjakortti ammattihierojalle, ja siihen kuntosalikorttia samaan. Tai sitten syömään hyvin pitkän kaavan mukaan ja johonkin miehen tykkäämään harrasteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi