Kuinka paljon teillä menee viinaa jouluna?
Omaan vakiovarustukseen kuuluu kaks putelia pöytäviinaa.
Kommentit (35)
Ei paljoja tiukkoja mene. Kalapöytää varten varataan kylmään snapsit akvaviittiä halukkaille. Ja jos haluaa niin glögeihin saa terästyksen. Mutta ei varmaan koko joulupyhinä mene yhteensä kuin puoli litraa tiukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen siirtynyt kannabikseen, niin ei tule krapulaa.
Sama juttu ja onhan se sellainen ruokahalun herättäjä että sopii jouluun kuin pipo päähän pakkasella.
Punaviinipönikkä. Vodkapullo (glögiä terästämään). 3 aikuista.
Jouluna juhlimme Herraa Jeesusta Kristusta.
Vietämme joulua maalla. Eiköhän siellä ole taas viinit, oluet ja glögit. Vietämme joulua aikuisten kesken. Itse nautin kaiken alkoholittomana, myös viinin.
Ei yhtään viinaa. Viiniä ruoan kanssa vain.
Vierailija kirjoitti:
Jouluna juhlimme Herraa Jeesusta Kristusta.
Ei kai haittaa vaikka kohotan jokaisen lasillisen Jeesuksen kunniaksi?
10 aikuista.
Tilkat (2-4cl) snapsia osalle, 2pll valkoviiniä, 3pll punaviiniä, parille 4cl grappaa ja jollekin tilkka likööriä. 8h aikaikkunassa.
Kukaan ei humallu
En tiedä vielä yhtään. En ole yhtään suunnitellut joulun viinankulutusta. Konjakkia ja viskiä kyllä on. Eipä ole pullojen pinta kovin paljoa laskenut viime joulusta.
Vierailija kirjoitti:
10 aikuista.
Tilkat (2-4cl) snapsia osalle, 2pll valkoviiniä, 3pll punaviiniä, parille 4cl grappaa ja jollekin tilkka likööriä. 8h aikaikkunassa.
Kukaan ei humallu
Humala se on pienikin humala.
Joku 2-3l vodkaa, 4 salkkua olutta, salkku lonkeroa, konjakkia, viskiä.
Viikon joulu.
Vierailija kirjoitti:
Parilla satasella varmaan saa normaalit ruokajuomat
Sulla on kallis tuo normaalijuomien maku! Tilasin alkon tilauspalvelusta12 pulloa punkkua eikä maksanut kuin 100€. Tosin ne on loppu kyllä ennen joulua
1 olut luultavasti- joulu sellainen)
Olen ostanut viinaa vain teininä. Siitä on yli 20 vuotta.
Miedompia alkoholijuomia käytän joskus harvoin, mutta en jouluna. Meidän koti on silloin turvasatama lasten lisäksi parille suvun raitistuneelle alkoholistille, ne edelleen ongelmallisesti juovat saavat pitää omat jatkonsa muualla.
Makeaa prosenttiglögiä naukkailen jälkiruokajuomana suklaakonvehtien ja joulutorttujen kera. Ei kihoa päähän, koska se on vain nautiskeluun.
Jano- ja ruokajuomat ovat alkoholittomia.