Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hybridin ajoakun arvioitu käyttöikä on noin kymmenen vuotta tai 100 000 kilometriä,

Vierailija
24.11.2024 |

Sen jälkeen paaliin tai jopa 28 000 € ajoakun korjaukseen.

 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybrideissä on double trouble.

Käytettyä ei kannata ostaa, eikä uutena.

 

Vierailija
2/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybrideissä on double trouble.

Käytettyä ei kannata ostaa, eikä uutena.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vanha auto joutaakin jo paaliin.

Vierailija
4/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli Porschen näkemys mutta ei esim luluttajalautakunnan. Ostaja sai purettua kaupan, kauppahinnasta vähennettiin vain ajelut.

Meillä on -16 mallin BMW hybridi jossa akku on alkujaankin heikko mutta ei se ole siitä heikommaksi mennyt. Eiköhän tällä ajele saman mokoman lisää. Porsche on vielä kestävämpää tekoa - se on auto jonka asiakkaat ovat kaikkein tyytyväisimpiä ja joka on yleensä katsastuksissa vähävikaisin.  Vaikea nähdä että tämä olisi ainakaan tyypillistä Porscheille

Vierailija
5/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridin moottori ruostuu ja ajoakusto porsii.

Saatanan kallista köröttelyä tuollainen.

Vierailija
6/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hybrideissä on double trouble.

Käytettyä ei kannata ostaa, eikä uutena.

 

Heh

double trouble.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hybrideissä on double trouble.

Käytettyä ei kannata ostaa, eikä uutena.

 

Heh

double trouble.

Vierailija
8/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku kestää sen 2000 latauskertaa. Lataako sitä nyt sitten joka kerta lähikaupassa käynnin jälkeen vai vasta, kun alkaa olla range loppu, vaikuttaa paljon kilometreihin. Samoin se polttomoottori kannattaa ajaa säännöllisesti kuumaksi, ettei se ainakaan ruostuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukasti ajetaan sähköllä joten jo ikääntyessä pilaantunut polttoaine ja moottorien ruostuminen.

Vierailija
10/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen vaihtaa uuteen autoon. En ole laittanut ikinä mitään paaliin. En ole edes varma mikä se paali oikein on. Jotain tavaraa puristettu kuutioksi? Miten se auto laitetaan sinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osoitettu että parhaiten kestää toyotan hybridit koska niissä suurimman työn tekee bensamoottori ja sähkö vain avustavassa roolissa.

Vierailija
12/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2014 Volvo XC60 lataushybridi. Ajettu 245 000km. Aiemmasta lataushistoriasta ei tietoa.

Akkua jäljellä Volvon merkkitesterin mukaan 54%.. Mitä se 54% sitten tarkoittaa, en tiedä, mutat voisi kuvitella, että jos uutena sähköllä pääsi 40km, niin nyt pääsee n. 22km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "tai 100000km" tarkoittaa siis käytännössä vajaan parin vuoden kestoa.

Vierailija
14/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako valita kestääkö se koko matkan vai tuon ajan? Jos ajaa tosi vähän voi saada jopa 100 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "tai 100000km" tarkoittaa siis käytännössä vajaan parin vuoden kestoa.

Neljä vuotta alkaa olla riskirajoilla monasti 

Mutta tuurista se on kiinni osuiko Mustapekka käteen.

Mulla lähinnä utuutia joten en aio osallistua patteripeliin.

 

T.  Autoileva Nettoveronmaksaja

Vierailija
16/17 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin 145 000 km ja vuosimalli 2012

Vierailija
17/17 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW 530e ajettu 390tkm vm 19. Hyvin toimii edelleen . Huollot ajallaan ja ajan usein myös bensalla. Loistava käyttöauto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi