Mies suuttuu jos kysyn mihin hän on menossa.Ei kuulemma oli tilivelvollinen minulle
Lähdin nyt sitten minäkin ystävän luokse sanomatta mitään. Tehköön mies päivällistä ja ihmetelkööt missä vaimo on.
Kommentit (33)
Omasta mielestäni toisen menemisistä on välittämistä, ei muuta. Kysyy miehenikin minulta, minne menen. Yleensä kyllä ei tarvitse edes kysyä, toinen kertoo ihan normista mihin lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä mitta tuli täyteen, joka asian kyselystä vai löhtikö ovet paukkuen mäkätyksen jälkeen?
Normaali ihminen kertoo puolisolleen automaattisesti jos lähtee ovesta ulos että minne on menossa.
Kommentti kertoo että teidän suhde on päättynyt. Lusikat jakoon vain.
Parisuhteessa kuuluu pitää toinen tilanteen tasalla eikä salata menemisiään.
Varmaan mun exä. Saattoi vaan lähteä mitään sanomatta johonkin ja tuohtui kun laitoin perää viestiä että mihin katosit. Vittuli etten ole hänen äitinsä. Viimeinen niitti oli kun katosi kokonaiseksi viikonlopuksi kun multa oli just leikattu polvi. Aloin salaa etsiä omaa asuntoa ja häivyin kun mies oli töissä.Pari päivää ihmetteli kunnes päätteli että kun mikro ja vhs nauhuri (joo se oli aikaa ennen Netflixiä) ovat kadonneet niin en kai tule takaisin.Otti sitten yhteyttä kun halusi sen helvetin mikron takas. Pälli. Mä olin sen mikron ostanut omilla rahoilla ja mun mukaan se lähti.
Mielestäni silloin, kun suhteessa pyöritään vällyjen välissä, ollaan myös tilivelvollisia. Sillä osoitetaan kunnioitusta toista osapuolta kohtaan.
Minä sanon aina minne menen...eli kauppaan, vaikken menisikään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies olisi tilivelvollinen sinulle menoistaan?
Eipä tulisi mieleenkään lähteä kotoa sanomatta minne olen menossa. Kyllä parisuhteessa kommunikoidaan ja kerrotaan suunnitelmista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies olisi tilivelvollinen sinulle menoistaan?
Yleensä parisuhteessa tiedetään missä mennään. Tilaa tietysti pitää antaa molemmin puolin, rehellisyys ennenkaikkea.
Parisuhteessa on ihan normaalia kysyä, mitä menoja toisella on. Sekä kysyä, kauanko aikoo olla poissa.
Ihan sen takia, että ei tarvitse odottaa. Onhan se mukava vaikka saada ruokaa, kun tulee takaisin. Minä saatan aloittaa jonkun projektin jos mies on poissa pidempään. Mutta haluan myös tietää, koska pitää huolestua jollei kuulu takaisin.
Sama toisinpäin. Lähdin eilen pikkujouluihin ja tulin pois jo ennen puoltayötä. Miehellä oli oma kalsarikänni-ilta musiikkia kuunnellen menossa ja hän oli vähin pettynyt kun joutui madaltamaan äänenvoimakkuutta.
Ei tarvi kytätä, mutta joku ennustettavuus kuuluu suhteeseen.
Miehen reaktio kertoo sen, että on jotain salattavaa. Siitä ei pääse mihinkään. Voimia sulle asian käsittelyyn.
Meillä ilmoitetaan jos vie vain roskat tai käy postilaatikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte tuollaisia miehiä.
Ajan saatossa ihminen muuttuu. Eihän pettäminenkään yleensä ala häistä, vaan aikanaan, jolloin myös tuo salailukin tietenkin alkaa. Ei yksikään mies ilmoita olevansa valehteleva kusipää iskurepliikkinään.
Uskoisin, että aika harva nainen jatkaisi seurustelua, ja menisi myöhemmin naimisiin ja haluaisi lapsia tuollaisten kanssa, jos ne ihan aluksi jo käyttäytyisivät noin.
Mutta ainahan on kivaa syyttää uhria, ja olla se parempi ja fiksumpi, eikös vaan? Itsetunto nousee kohisten ja ylemmyydentunne on voimaannuttava.
Mistä näitä mieslapsia oikein sikiää. Tämmöinen itsekäs pelle niskaperse otteella ulkoruokintaan.