Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kerää roskat pöydälle

Vierailija
24.11.2024 |

Meillä on sekajäte/bio/metalli ja pahvi roskapöntöissä keittiössä, mutta mies kerää pahvit ja muovit keittiön pöydälle. Ei siis viitsi avata laatikkoa ja laittaa niitä paikoilleen. Väittää että vie siitä päivittäin, mutta ei todella vie vaan siinä lojuu kaikenlaista roskaa monta päivää- asiat jotka voisi laittaa ihan oikeaan roskikseen ja pois ruokapöydän vierestä. Sitten kun sanon siitä, ei ole kuulevinaankaan tai valittaa minulle että minä valitan?! Mitä hittoa teen, ottaa niin päähän tällainen itsekeskeisyys. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei välitä, niin sitten vain kiltisti korjaat hänen jälkensä, tai hommaat oman huushollin ja jätät miehen sotkujensa keskelle.

Eipä siinä oikein muuta ole tehtävissä. 

Vierailija
2/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä erittäin epämiellyttävältä puolisolta, joka ei osaa huomioida toisen (perus)tarpeita kuten siisteys. Laiskaa on jos roskaa ei viitsi laittaa omaan lokeroonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi naiset katsovat tällaisia epäkypsiä mlesvauvoja. Perusasioita ei osata, pihalle sanon minä.

Vierailija
4/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee selvästi tahallaan, haluaa ärsyttää sinua. Aika ikävä tyyppi. Jätä.

Vierailija
5/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, mies huuhtoo roskat ja kierrätys on minun ja lasten kotityö. Minä lajittelen, lapset vievät. 

Vierailija
6/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs se mielikuvitusmies aiheuttaa joka ikinen päivä vaivaa.

Vierailija
7/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän miehen olet valinnut. Miksi olet aikuisvauvan kanssa?

Vierailija
8/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu, mies huuhtoo roskat ja kierrätys on minun ja lasten kotityö. Minä lajittelen, lapset vievät. 

Hassua, miten tuntemattomat alapeukuttavat meidän toimivaa systeemiämme.

t. sama.

Vierailija
9/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän miehen olet valinnut. Miksi olet aikuisvauvan kanssa?

Niin, mitä.  En ole miestä löytänyt, mutta varmaankin tuollainen olisi.

Vierailija
10/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma, paitsi että se on vaimo, joka hilloaa niitä roskia tiskipöydällä. En tajua miksi niitä ei voi laittaa suoraan roskikseen...

Vierailija
11/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuuluu sekajätteeseen.

Vierailija
12/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tiskejä suoraan koneeseen...

Vierailija
13/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sama.

Miten se huuhtoo ne roskat ja miksi?

Vierailija
14/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huuhtoo roskat?

Vierailija
15/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta, mutta asun yksin. Lähinnä pahvipurkkeja kuitenkin, joita en jaksa heti taitella. 

Vierailija
16/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roskia huuhdota. Siitä se alapeukku minulta.

Vierailija
17/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tekevät tuota, että jättävät roskat vanhempien lajiteltavaksi. Onneksi mieheni osaa kierrättää roskat oikeisiin astioihin. Hän myös hoitaa niiden tyhjennyksen.

Yritä avaaja löytää aikuinen mies.

Vierailija
18/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huuhtoo roskat?

Sivusta huutelen että muoviroskat kuuluukin huuhdella, samoin kuin kartonkitölkit tai vaikka hillopurkki.

Mun mies kyllä lopulta laittaa roskiin ja viekin ne roskat, mutta ensin ne on pöydällä puoli vuorokautta. Jos minua häiritsee, korjaan pois. Muuten on kohtuu siisti mies, niin en jaksa näin pienestä riidellä. Itsekseni kyllä ihmettelen.

Vierailija
19/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sama.

Miten se huuhtoo ne roskat ja miksi?

Laskee vettä hanasta tyhjiin maitopurkkeihin ja liharasioihin, ja sitten laittaa nämä tiskialtaaseen valumaan kuiviksi. Siksi, että roskat eivät haisisi.

Siitä sitten minä litistän ja taittelen, ja lapset vievät roskat eteenpäin niiden täytyttyä. 

Vierailija
20/28 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskös astiat olla näkyvillä ja kannettomat,kerta mies ei jaksa kansia avata. Vaikea asua toisen kanssa,kun erilaiset näkemykset. Joko laitetaan asiat siihen malliin, että mieskin osaa ja viitsii vaivautua tai itse otetaan sama asenne ja katsotaan missä välissä miestä alkaa tökkimään asia kun asia. Vaikka vaimo harjaa hiuksiaan vessassa ja harjassa on nippu hiuksia. Irrotetaan ne harjasta ja jätetään karvatuppo lavuaariin reunalle. Vastauksena sama,että ei jaksa avata roskiksen kantta.