Mikä ideologia on lihan syömisessä?
Ja miksi tuotantoeläimiä ei löydy luonnontieteellisistä museoista?
Kommentit (60)
Pystyykö vegaani olemaan vegaani jos ei olisi ruokakauppaa?
Vierailija kirjoitti:
Öyhötysideologia 3-vuotiaan tasolla. Vaikka kaikki järkiperusteet olisi siirtyä kasvisruokaa niin lapsellisesti kasvatetaan lihan kulutusta koska "minua ei määrillä". Pitäisi varmaan alkaa paasata sillalta hyppäämisen vaaroista niin nämä alkaisi hyppäämään...
Järkiperusteet, lopeta nyt jo. Kasvisruokavalio aiheuttaa anemiaa hedelmällisessä iässä oleville naisille.
Vierailija kirjoitti:
Se ideologia että vihervassut ja wokettajat paljastuvat helposti...
Nyt on pakko sanoa: tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen transvegaani. Syön siis lihaa, mutta identifioidun vegaaniksi.
Susta tulee vielä trendsetteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintosuositusten mukaan liha kuuluu normaaliin ruokavalioon.
Maataloustukijärjestelmä pitäisi jaksaa uusia. Jos joku viihtisi vaivautua. Jos ei niin ok, pidetään nämä suositukset. Ihminen tarvitsee lihaa ja leipä on terveellistä. Neuvo on hengenvaarallinen, mutta mennään vielä sillä.
Sinusta siis leipä ja liha ovat hengenvaarallisia? 🤣 Milloin viimeksi tarkistutit lääkityksesi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ideologioita. Ihminen on lihansyöjä.
Niin on. Ei ole mikään "ideologia" syödä lihaa. Outo ideologia on, jos jotkut vihervassarit sanovat, että sinä et saa syödä lihaa.
Ajatellaan karjalanpaistin; siinä on lihaa ja juureksia, minä tykkään. En pelkää juureksia, miksi jotkut pelkäävät lihaa?
Vähän samantyyppinen kuin naisen raskaaksi saattaminen on ainoastaan naisen väkivaltaista riistoa ja hyväksikäyttöä. Naisiin ei saa kajota, kuuluvat luontoon vähän kuin kaniinit ja oravat joita ei myöskään saa ahdistella.
Mielenkiintoinen kysymys. Veikkaan vahvimman oikeutta tai koska mä voin -ideologiaa.
Mietin myös että olisi jäänne menneiltä vuosisadoilta jolloin kasvisproteiineja ei ollut samaan tapaan mutta sitten muistin ettei vielä sata vuotta sittenkään lihaa syöty yhtä paljon kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ideologia että vihervassut ja wokettajat paljastuvat helposti...
Nyt on pakko sanoa: tämä :D
Niinkö luulet? Moni vassari syö lihaa, myös minä. Mutta olenkin tolkun vassari, enkä wokeltaja.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö vegaani olemaan vegaani jos ei olisi ruokakauppaa?
Papuja voi viljellä ja ainakin yhden vsnhan keittokirjan mukaan tofu tehtiin ysärillä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samantyyppinen kuin naisen raskaaksi saattaminen on ainoastaan naisen väkivaltaista riistoa ja hyväksikäyttöä. Naisiin ei saa kajota, kuuluvat luontoon vähän kuin kaniinit ja oravat joita ei myöskään saa ahdistella.
Siis joku rinnastaa naisen eläimiin 🤦 No mitä muuta täällä odottaa
Ei siinä mitään ideologiaa ole. Päin vastoin ideologiaa on olla syömättä lihaa.
Luonnontieteellisissä museoissa ei tuotantoeläimiä ole, koska tuotantoeläimet hyödynnetty niin tarkkaan, että niistä ei ole jäänyt museoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nälkä
Jos kaikki liha katoaisi nälkään syötäisiin kasvisproteiinia
Vierailija kirjoitti:
Meinasit sitten pyydystää luonnosta naisen ja saattaa hänet raskaaksi, ja nyt itket kun niin ei saa tehdä? Tämä palsta on kyllä hulluja täynnä.
Rakas aatesyöjä. Ne nahankorvikemuovivaatteesi on tehty öljystä joka on miljoonia vuosia vanhojen elävien eläimien jäänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään ideologiaa ole. Päin vastoin ideologiaa on olla syömättä lihaa.
Luonnontieteellisissä museoissa ei tuotantoeläimiä ole, koska tuotantoeläimet hyödynnetty niin tarkkaan, että niistä ei ole jäänyt museoitavaa.
Kyllä minusta lihansyönninkinnvoi nähdä ideologiana
Minä olen transvegaani. Syön siis lihaa, mutta identifioidun vegaaniksi.