Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraan ajatteleminen rakastellessa

Vierailija
24.11.2024 |

Ajatteletko toista naista/miestä, kun rakastelet puolisoasi? Minä tosi usein ajttelen vierasta naista, tai kahtakin, kun on seksiä vaimon kanssa. Ilman sitä ei oikein tule mitään. Huono omatunto on...

M66

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiseen en ole koskaan alentunut. Joskus olen ajatellut omaa rakastani kun olen peuhannut oheisrakkaani kanssa.

Vierailija
42/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, jaa. No, kumpi kyseenalaisempaa: oheisrakas vai mielikuvituksen käyttö🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan niin, että on erilaisia tarpeita vaan. Mulla ainakin tarve ajatella ja kuvitella vauhdikkaampaa ja monipuolisempaa, seksikkäämpää ulkonäöltään naista, kun vaimon kanssa sängyllä peuhaan. On se vaimonkin hyödyksi, olen kiihkeämpi😎

M

Vierailija
44/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en? En ainakaan kovin usein muista tehneeni. Ehkä johtuu siitä, että en saa säännöllisesti seksiä.

M49

Vierailija
45/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en? En ainakaan kovin usein muista tehneeni. Ehkä johtuu siitä, että en saa säännöllisesti seksiä.

M49

En minäkään saa kovin usein seksiä ja silloin kun saan, on vaan mielessä se jonka kanssa siinä touhuan.

M66

Vierailija
46/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen usein nuoruuden aikaista seurustelukumppaniani, aika taitaa vääristää muistot, mutta hän oli seksikkäämpi ja pehmeämpi kuin vaimoni nyt.

Vierailija
47/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan pysty laukeamaan ellen ajattele jotain muuta naista kuin omaani. Tuijotan seinäö kun työntelen ja näen silmissäni aivan eti näköisen naisen kuin omani: isot rinnat, pitkät hiukset ja ajellun vulvan. Äänekkään

M69

Aivan niin ku mun aatokset

M70

Vierailija
48/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvissa kurvikas, tumma nainen. Rintava, tumma kolmio pimpissä, pitkät hiukset.sellasta mietin. Huokailee ja on äänekäs

M55

Vierailija
49/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele koskaan ketään muuta tai mitään muuta kun harrastan seksiä kumppanin kanssa.

t. mies

Vierailija
50/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha on t.mies?

Vierailija
51/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että vanhemmat miehet ajattelee vierasta enemmän. Tai sitte tähän on kommentoinu enemmän vanhemmat miehet... Minä ittekki kyllä unelmoin kaikenlaista kun vaimon kanssa sekstailen

M66

Vierailija
52/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha on t.mies?

55 vuotta. 

Vierailija
53/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että vanhemmat miehet ajattelee vierasta enemmän. Tai sitte tähän on kommentoinu enemmän vanhemmat miehet... Minä ittekki kyllä unelmoin kaikenlaista kun vaimon kanssa sekstailen

M66

Ihmekös tuo, jos on vaikka 20-30v kyntänyt samaa vakoa. Olin ensimmäisen seksikumppanini kanssa yhdessä 15v, joskus kieltämättä tuli mieleen, että tuntuukohan kaikki pillut samanlaisilta kullin ympärillä. No eivät tunnu.

M52

Vierailija
54/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele enkä kaipaile vierasta rakastellessa. Joskus mielikuviini palauttelin noita sortsipukeisia typyköitä jos alkoi erektio hiipumaan,mutta kun eräs palstatyttö minua nuhteli siitäkin, niin olen tehnyt parannuksen. 

Vierailija
55/55 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M66

Ihmekös tuo, jos on vaikka 20-30v kyntänyt samaa vakoa. Olin ensimmäisen seksikumppanini kanssa yhdessä 15v, joskus kieltämättä tuli mieleen, että tuntuukohan kaikki pillut samanlaisilta kullin ympärillä. No eivät tunnu.

M52

No, eivät varmaan tunnu. Eikä muutkaan kehon osat (rinnat, vatsa, peppu)  Mutta kun nyt tämä puoliso tuossa on kolkyt vuotta ollut, niin sitte edes kuvitellaan ihan jotain muuta välillä.