Vieraan ajatteleminen rakastellessa
Ajatteletko toista naista/miestä, kun rakastelet puolisoasi? Minä tosi usein ajttelen vierasta naista, tai kahtakin, kun on seksiä vaimon kanssa. Ilman sitä ei oikein tule mitään. Huono omatunto on...
M66
Kommentit (55)
Ajattelen halukkaampaa, mielikuvituksellisempaa kuin omani on. Sori vaan, vaimo! Muutakin voi tehdä kuin maata alla... Minä kyllä yritän ehdottaa kaikkea 🙄
Vierailija kirjoitti:
Eksä oli tällainen. Katseli erittäin kiinnostuneena 18v.tyttöjä. Nytkin hänellä on 12 vuotta nuorempi vaimo. Mitäköhän sitten tapahtuu kun muija täyttää 40 vuotta?
Mää arvaan et se vaihtaa sen kahteen kakskymppiseen, ja on niiku tyyttyväine. Kynis.mies
Ei kantsi niiku kantaa raastinrautaomaatuntoo asiasta, joka on enämpi ku tavalline. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan pysty laukeamaan ellen ajattele jotain muuta naista kuin omaani. Tuijotan seinäö kun työntelen ja näen silmissäni aivan eti näköisen naisen kuin omani: isot rinnat, pitkät hiukset ja ajellun vulvan. Äänekkään
M69
Tuttu juttu! Voisin lisätä vielä kuvitteellisiin naisen ominaisuuksiin pepun tarjoamisen, nainen kontallaan
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan pysty laukeamaan ellen ajattele jotain muuta naista kuin omaani. Tuijotan seinäö kun työntelen ja näen silmissäni aivan eti näköisen naisen kuin omani: isot rinnat, pitkät hiukset ja ajellun vulvan. Äänekkään
M69
Onhan se omakin ihan ok, siinähän tuo makoilee yleensä alla, mutta mielen räjäyttävää kuvitella oikea liikkuvainen, voihkiva, muodokas, kekseliäs nainen siihen sängylle
M58
Lähes aina kun meillä on seksiä vaimon kanssa, ajattelen muita naisia. Minäkin eri näköisiä kuin vaimoni: isommat tissit, kunnon karvat alapäässä, ei tuollaista pientä tupsua, notkea, suostuvainen kaikenlaiseen. Yllättäisi vaikka housuttomuudella kesken päivän... Onneksi pystyy kuvittelemaan kaikenlaista mahtavaa
M57
Rakastelemista..
Toi on panemista dille. Ei ota eteen. Et ole läsnä.
Kuvitella voi joskus jotain muuta, kun rakastelee. Kunhan se ajatuksenakaan ei loukkaa toista, ei väheksy esim. toisen ulkonäköä. Jos pitää koko ajan kuvitella rakastelukumppani ihan joksikin muuksi, niin pitäisiköhän lähteä etsimään tuota ihannetta ja jättää nykyinen partneri rauhaan.Tuntuu ikävältä tuollainen🙄
N64
Tyttöystävän kanssa kyllä puhutaan kaikenlaisista skenaarioista ja hän itsekin tykkää olla sängyssä joskus ikään kuin joku muu.
Exän kanssa kyllä, nyxän kanssa en. Ex ei miellyttänyt ulkonäöltään yhtä paljon.
Kun mulla on vaimon kanssa seksiä, joskus kuvittelen että se on nuorempi nainen ja sillä on ennen seksiä tiukat mustat legginsit. Niitten alla stringit, jotka hyvin näyttää pakaran muodot. Kuvittelen kuinka työnnyn pakaroitten väliin. Ja sitten painan
M67
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa kyllä, nyxän kanssa en. Ex ei miellyttänyt ulkonäöltään yhtä paljon.
Exän kanssa naidesa ajattelin varmaan 15 vuoden ajan Suskia, kaverin vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla on vaimon kanssa seksiä, joskus kuvittelen että se on nuorempi nainen ja sillä on ennen seksiä tiukat mustat legginsit. Niitten alla stringit, jotka hyvin näyttää pakaran muodot. Kuvittelen kuinka työnnyn pakaroitten väliin. Ja sitten painan
M67
On kyllä kiihottavaa kuvitella pakaroita ja kuinka panee sinne väliin. Ei kuitenkaan peppuun asti. Kuvittelen joskus myös naapurin rouvaa siihen
Kuvittelen keski-ikäisen hieman pyöreähkön naisen, nähnyt hänet joskus kaupassa, ottavan minulta suihin
M60
Kuvitelmat ok, jos ne tuo jotain lisäarvoa😅 Minä haaveilen usein naisesta, joka istuu kasvoillani... Saan siitä potkua kun rakastelen naiseni kanssa.
M45
Ajattelen sellaista miestä, joka hyväilisi minua hitaasti joka paikasta, jättäisi ensin rinnat ja pimppini rauhaan ... Pystyn lähes unohtamaan sen kiireen ja hätäisyyden, joka on sitö todellisuutta.
N54
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sellaista miestä, joka hyväilisi minua hitaasti joka paikasta, jättäisi ensin rinnat ja pimppini rauhaan ... Pystyn lähes unohtamaan sen kiireen ja hätäisyyden, joka on sitö todellisuutta.
N54
Mäki usein kuvittelen jotain muuta miestä ku rakastellaan. En ketään tuttua tms. vaan jotain vaan,: sen hyväileviä käsiä, pehmeää ihoa, kovenevaa kalua. Nuolevaa kieltä ja tutkivia sormia. Nam
N67
Oma vaimo on aika hoikka, kun olen sen kanssa sängyssä kuvittelen jotain hieman runsampaa, isohkot rinnat, kunnon vyötärö, pehmeä pyöreä pylly, turpea paljas pimppi, kiihtyneesti voihkiva nainen. Johan alkaa muakin kiihottaa
M60
M69