Onko 40v lapseton ja naimaton sinkku nainen
Epäilyttävä. Olen alkanut miettiä olenko jäämässä yksin. En edusta perinteistä vaimo materiaalia ja se mies ryhmä josta olen kiinnostunut odottaa kuitenkin naiselta konservatiivisempaa mallia. Minulla on työ,asunto ja talous kunnossa mutta haluan miehen. Mistä voin löytää perinteisen miehen joka hyväksyy modernin ajan naisen?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Noita miehiä on joka polella ja ne hyväksyvät sinut kyllä.
Suhteeseen kanssasi ne eivät halua, koska "moderni nainen" on selkokielellä päättymätön valtataistelu parisuhteessa.
Olisit perinteisille miehille kiitollinen, koska säästävät sinut kurjuudelta nimeltä taisteluavioliitto.
Jos mies ei elätä naista eli nainen ei ole miehen omistuksessa ja alaisuudessa, ei parisuhteessa pitäisi olla mitään valta-asetelmaa. Minulle joskus joku nuori mies sanoi, että vänkään, koska minulla on "auktoriteettiongelma". Kysymys kuuluu, miksi mies olisi suhteessa auktoriteetti, jos hänellä ei ole mitään todellista valtaa? Hänen valtansa on täysin sama kuin naisen: kävellä pois suhteesta
Tämä kyseinen mies päätyi lopulta yhteen yli 10v itseään nuoremman, mielenterveysongelmaisen naisen kanssa. Oletettavasti tähän naiseen hän sai rakennettua jonkinlaisen luonnollisen auktoriteetin, vähän niinkuin vanhemmalla on lapseen kokemuksen, voiman ja tahdon perusteella. Oman ikäiseen miehellä ei tällaista ole, ja koska ei myöskään elätä, ei hänellä ole yhtään sen enempää ääntä perheen sisäisissä vaaleissa kuin naisellakaan
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainaki oon tosi epäilyttävä! 😁
Nuori nainen, joka siteeraa itseään "hulluksi", vihjaa helposta saannista ja hyvästä seksistä, mutta kun sen tekee aikuinen nainen, ei siinä ole enää mitään positiivista tai kiinnostavaa.
Minkä sitä hulluudelleen voi? 🤪
Niinpä!
Ei kai siinä muuta sitten kuin sitä aamupuuroa odottelemaan.
Odottelemaan? Kyllä se on syöty jo 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on vikaa ylä- tai alapäässä, jos sillä ei ole lapsia kolmikymppisenä. Kuulostat aikuiselta pikku prinsessalta. Sun aika konservatiiviselle miehelle meni jo viisitoista vuotta sitten.
Miehellä on vikaa ylä- tai alapäässä, jos sillä ei ole lapsia kolmikymppisenä. Montako lasta sinulla on? Ja millainen vaimo sinulla on?
Enemmän kuin yksi. Exästä otin eron.
Mulla on kolme, eikä ole tarvinnut erota, koska vaimo ei ole suomalaien.
Onnekas. Exä wokeentui/voimaantui. Se konservatiivinen tyttö, jonka kanssa aloin seurustella muuttui minä itse naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainaki oon tosi epäilyttävä! 😁
Nuori nainen, joka siteeraa itseään "hulluksi", vihjaa helposta saannista ja hyvästä seksistä, mutta kun sen tekee aikuinen nainen, ei siinä ole enää mitään positiivista tai kiinnostavaa.
Minkä sitä hulluudelleen voi? 🤪
Niinpä!
Ei kai siinä muuta sitten kuin sitä aamupuuroa odottelemaan.
Odottelemaan? Kyllä se on syöty jo 😄
Sun kanssa kirjottelu on täysin hyödytöntä, koska kirjoitat kännykällä onelinereita ja hymiön siihen päälle.
Voin kuitenkin selventää, että aikuisen naisen "hulluus" ei edusta miehille nuorekkuutta kuten oletat, vaan se kertoo lähinnä siitä, että sinussa on nippu ärsysttäviä ja lapsellisia ominaisuuksia, etkä ole saanut elämässäsi mitään aikaan.
Tälläiselle naiselle mies on lemmikki jota esitellä kavereille ja painaa ne "perinteiset piirteet" lattiaan. Kulissiin ja "miesten töihin".
Lapsettomuus kuulosti lupaavalta, mutta eipä kyllä muuten vakuuta. Vaikutat tyypillä, jolla ei silti ole pokkaa priorisoida elämän mukavia ja hauskoja puolia ikävien ja tylsien edelle. Itse olen päihteitä käyttävä, kaikilla kriteereillä melko liberaali melkoisen mies, joka ei varmasti odota naisella mitään naisen roolia. Epäilen kuitenkin, että olet itse aivan liian tylsä ja tavallinen peruslammas, joka itse alistuu rahan voimalla pakotettuihin orjanormeihin ja priorisoi niitä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei elätä naista eli nainen ei ole miehen omistuksessa ja alaisuudessa, ei parisuhteessa pitäisi olla mitään valta-asetelmaa. Minulle joskus joku nuori mies sanoi, että vänkään, koska minulla on "auktoriteettiongelma". Kysymys kuuluu, miksi mies olisi suhteessa auktoriteetti, jos hänellä ei ole mitään todellista valtaa? Hänen valtansa on täysin sama kuin naisen: kävellä pois suhteesta
Ei mene noin, vaan nainen haluaa alitajuisesti tai tieten jonkun sietämään naisen luoman kaaoksen. Miehen pitää olla tunteiden yläpuolella ja se vakaa parisuhteessa. Tämä yksistään luo valta-asetelman.
"Sun kanssa kirjottelu on täysin hyödytöntä, koska kirjoitat kännykällä onelinereita ja hymiön siihen päälle.
Voin kuitenkin selventää, että aikuisen naisen "hulluus" ei edusta miehille nuorekkuutta kuten oletat, vaan se kertoo lähinnä siitä, että sinussa on nippu ärsysttäviä ja lapsellisia ominaisuuksia, etkä ole saanut elämässäsi mitään aikaan."
Puhelimella 😄 Ei sen mitään nuorekkuutta kuulu edustaakaan, vaan ihan muuta 😎🎢🎡🎠
Rupesin hulluksi, ku löysin paikan, jossa voin olla oma itteni 😄
Miehille ei oo tarpeen edustaa yhtään mitään
Ei voi odottaa muutosta jos ei näe itsessä ongelmaa. Aika kuluu ja lopulta löytää itsensä keski-ikäisenä bimbona joka jatkaa elämistä harhoissa ja syyllinen on aina muualla kuin peilissä. Surullisia kohtaloita.
Ei tarvitsekaan!
Eri asia on, että haluatko esim parisuhdetta, jossa on pakko tehdä kompromisseja.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ei voi odottaa muutosta jos ei näe itsessä ongelmaa. Aika kuluu ja lopulta löytää itsensä keski-ikäisenä bimbona joka jatkaa elämistä harhoissa ja syyllinen on aina muualla kuin peilissä. Surullisia kohtaloita.
Kyllä noille on ottajia. Oma vika jos ei kelpaa.
"Sinkkunainen" on myös yhdyssana.
Just oli aiheesta lanka Ihmissuhteissa ylilaudalla ja sielläkin oli ottajia jonoksi asti. Kyllä niitä on. Käy lukemassa . Siellä on myös seuranhaku lanka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on vikaa ylä- tai alapäässä, jos sillä ei ole lapsia kolmikymppisenä. Kuulostat aikuiselta pikku prinsessalta. Sun aika konservatiiviselle miehelle meni jo viisitoista vuotta sitten.
Miehellä on vikaa ylä- tai alapäässä, jos sillä ei ole lapsia kolmikymppisenä. Montako lasta sinulla on? Ja millainen vaimo sinulla on?
Et sitten kelvannut suomalaiselle ja lapsesi ovat värillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten kelvannut suomalaiselle ja lapsesi ovat värillisiä.
Ehkäpä tämä kertoo enemmän ahdasmielisestä ajattelustasi... Mahdollisesti syy miksi et ole kelvannut kenellekään?
Sen lisäksi että ovat bimboja heidän vaatimustaso on keski/korkean statuksen mies joita on väestöstä alle puolet. Lopulta ottavat jonkun pössyttelijän tai fruittarin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan!
Eri asia on, että haluatko esim parisuhdetta, jossa on pakko tehdä kompromisseja.
-eri
Mähän oon parisuhteessa, joka on pelkkää kompromissia 😅
Monesti parisuhteessa jatkuva käsiteltyihin asioihin palaaminen vie aikaa ja voimia kun edessä on uusia haasteita joudutaan ne kohtaamaan palaamalla lähtöpisteeseen. Kiukutteleva koliikki nainen joka haastaa koko ajan miestä tekee elämästä mahdotonta.
Nuoret miehet ovat konservatiivisempia ja naiset liberaalimpia. Konservatiivinen mies ei kyllä hevin luovu arvoistaan. Erityisesti uskonnollinen konservatiivi ei todellakaan luovu Jumalasta intersektionaaliseen feminismiin hurahtaneen naisen tähden. Jos nainen ei luovu aattestaan nin 99.9% hän ei saa konservatiivista miestä.