Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pelkäävät älykkäitä miehiä

Vierailija
23.11.2024 |

Miksi?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
42/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sua älykkyyden takia pelätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele otsikkosi argumentti.

Mikä ihmeen argumentti otsikossa muka on?

Tässä teille esimerkkiä palstan ns. "älykkäistä miehistä"

Vierailija
44/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelkää?

Ainakin itselle miehen älykkyys on iso plussa. Olen yhden nuoruusiän seurustelusuhteen lopettanut, koska mies oli tyhmä.

Se olin varmaankin minä.

Ero tuli jostain todella kummallisesta, aatteelliselta haisevasta asiasta, jossa en ollut samaa mieltä. 

Nainen kiukutteli ja yritti riidellä asiasta melkein kaksi viikkoa ja sitten tuli ero.

Olin tyhmätyhmätyhmä.

Vierailija
45/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliiiis lähetä tänne niitä älykkäitä miehiä! Lupaan olla pelkäämättä.

Btw harva mies pelkää älykkäitä naisia, vain hyvin epävarmat. Äly ei vaan ole ykkösenä listalla, vaan ulkonäkö, koska miehet ovat pinnallisia. Sellaista se on.

Hohhoijaa, naiset ovat aivan yhtä pinnallisia kuin miehet.

Vierailija
46/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelkää?

Ainakin itselle miehen älykkyys on iso plussa. Olen yhden nuoruusiän seurustelusuhteen lopettanut, koska mies oli tyhmä.

Se olin varmaankin minä.

Ero tuli jostain todella kummallisesta, aatteelliselta haisevasta asiasta, jossa en ollut samaa mieltä. 

Nainen kiukutteli ja yritti riidellä asiasta melkein kaksi viikkoa ja sitten tuli ero.

Olin tyhmätyhmätyhmä.

Jep. Naiselle tyhmä mies tarkoittaa miestä, jolla on eriävät mielipiteet.

Vierailija
47/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena pidän älykkyyttä puoleensavetävänä. Se on myös seksikästä. Enkä varmuudella ole ainoa. Eikä voida puhua harvoista kaltaisistani. Tästähän on tehty tutkimuksiakin. 

Älykkyys yksin ei riitä. Mutta se yksinkin saa mielenkiinnon heräämään ja huomion kohdistumaan siihen suuntaan sekundaariominaisuuksien mahdollista myöhempää kartoitusta varten :)

Vierailija
48/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies korostaa naisen tyhmyyttä, eikä narsistinainen siedä sellaista.

49/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoa voi pitää pelkkänä väitelauseena (proposition), joka ei vielä ole argumentti. Eli yleisen määritelmän mukaan otsikossa tai aloituksessa ei olisi argumenttia, vaikka sitä voidaan puhekielisesti pitää "argumenttina" (argument, väittely). 

Vierailija
50/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole argumenttia. On vain perustelematon väite.

Vierailija
51/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkään" Älykästä naista, koska hän näkee lävitseni hyvässä ja pahassa:)

Vierailija
52/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, tunneälykäs ja sosiaalisesti taitava mies on mitä parhainta seuraa ja aviomiesainesta. Älykäs ja sosiaalisesti pökkelö taas, ai kamala. 

Vierailija
53/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten äly nyt yleisestikin harvoin yltää naisten tasolle, eli älykkään miehen kanssa tekemisissä olo on kovin harvinaista.

Toisekseen, äly on miesten tyypillisin go to -harhaselitys sille, että elämä ja ihmissuhteet ei onnistu. Jokainen hikikomerossaan viihtyvä luuseri on omasta mielestään tilanteessaan vain siksi kun on liian älykäs :D

Vierailija
54/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella alemmuuskompleksi, jos nainen ei ole itse kouluttautunut, eikä hänen miehensäkään. Tuo on varmaan isoin syy. 

Vierailija
55/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ennen, että älykkyys on tosi myönteinen piirre seurustelukumppanissa, ehdoton plussa ja iso sellainen. Mutta ei sillä pelkällä älykkyydellä pitkälle pötki, parisuhteessa vaikuttaa huomattavasti enemmän muut asiat. Älykkyyttä viehättävämpää myös esim. uudessa tuottavuudessa on esimerkiksi sellainen nokkeluus, uteliaisuus, huumorintaju ja keskustelukyky (eli osaa puhua ja kuunnella). Nämä eivät vaadi korkeaa älykkyyttä, vaan riittää tavallinen järki. Suoranainen tyhmyys ei ole kuitenkaan hirveän yleistä. Monilla vaan jää potentiaali käyttämättä, kun puuttuu muita ominaisuuksia. Esimerkiksi empatian vähyys altistaa aikamoisille ajatuksille ja netti algoritmeineen vahvistaa näitä helposti ihan ällöttävälle tasolle, jolloin ihmisestä jää tyhmä kuva, vaikka hän miellyttävämmän luonteen kanssa voisi vaikuttaa fiksulta.

Vierailija
56/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sen yhden ammatin miehiä pelätään kyllä. 

Vierailija
57/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, koska mies käyttää älykkyyttään aina johonkin negatiiviseen. Ei koskaan mihinkään hyvään.

Vierailija
58/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, koska mies käyttää älykkyyttään aina johonkin negatiiviseen. Ei koskaan mihinkään hyvään.

Ai niinku Einstein? Eiku hitto, ydinpommit...

Vierailija
59/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska manipulointi ja uhriutuminen ei mene läpi jos toinen ajattelee loogisesti. 

T. Iq145

Vierailija
60/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen pitää kontrollin tunteesta. Jos mies on korostuneesti itsenäinen ja ajatteleva, hän haastaa ja myös provosoi naista jatkuvasti. Ja usein nämä naiset eivät pidä, tai jopa pelkäävät, konflikteja, joista toisenlainen persoona voi jopa nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän