Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pelkäävät älykkäitä miehiä

Vierailija
23.11.2024 |

Miksi?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelkää?

Ainakin itselle miehen älykkyys on iso plussa. Olen yhden nuoruusiän seurustelusuhteen lopettanut, koska mies oli tyhmä.

Aloit kuitenkin seurustelemaan tyhmän miehen kanssa. Älä nyt vaan väitä, että asia selvisi vasta seurustelusuhteen aikana. Itse ainakin pystyn jo ensimmäisillä treffeillä päättelemään, onko nainen älykäs.

Vierailija
22/110 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska fiksuja miehiä ei voi vedättää mennen tullen. Ja siihenhän monet juonet sitten kaatuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut tapailun erään miehen kanssa osaksi siksi, että arvelin hänen olevan liian älykäs minulle. Hän oli tohtori luonnontieteellisellä alalla. Hän oli päätökseeni tosi pettynyt. Ajattelin kuitenkin, että hän kyllästyisi minuun ajan mittaan, eikä kummallakaan olisi mukavaa. 

Tuttu erittäin älykäs mies seurusteli ennen ei-niin-fiksun naisen kanssa. Vaikuttivat tosi onnellisilta, ainakin mies oli ihan onnessaan. Nyt tuo mies seurustelee selvästi älykkään naisen kanssa. Ei ole yhtään samanlaista paloa heidän suhteessaan.

Vierailija
24/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelkää?

Ainakin itselle miehen älykkyys on iso plussa. Olen yhden nuoruusiän seurustelusuhteen lopettanut, koska mies oli tyhmä.

Aloit kuitenkin seurustelemaan tyhmän miehen kanssa. Älä nyt vaan väitä, että asia selvisi vasta seurustelusuhteen aikana. Itse ainakin pystyn jo ensimmäisillä treffeillä päättelemään, onko nainen älykäs.

Eri, mutta ei se tule aina heti ilmi. Yleensä ekoilla treffeillä ei mitään kovin syvällisiä keskusteluja käydä.

Vierailija
25/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelkää?

Eri, mutta ei se tule aina heti ilmi. Yleensä ekoilla treffeillä ei mitään kovin syvällisiä keskusteluja käydä.

Ei älykkyyden päättelemiseen tarvita mitään syvällisiä keskusteluja. Ainakaan älykäs ihminen ei tarvitse.

Vierailija
26/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliiiis lähetä tänne niitä älykkäitä miehiä! Lupaan olla pelkäämättä.

Btw harva mies pelkää älykkäitä naisia, vain hyvin epävarmat. Äly ei vaan ole ykkösenä listalla, vaan ulkonäkö, koska miehet ovat pinnallisia. Sellaista se on.

Minulla on ihannenaisessa äly ykkösenä listalla yhdessä positiivisuuden, uteliaisuuden, hyväsydämisyyden, avoimen ja suoran kommunikoinnin ja minua miellyttävän ulkonäön kanssa.

Vierailija
27/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun todella fiksu naisystävä minua pelkää, enkä minä häntä:)

Vierailija
28/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei olekaan kiltteydestä kyse vaan superälykkyydestä? Hyvä päivä.

Vierailija
29/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on loistava ominaisuus, mikäli siihen ei liity huonot sosiaaliset taidot ja/tai besserwissermäinen ylimielisyys. 

Vierailija
30/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan päättävät lopulta parivalinnasta, mitä ei intersektionaalinen feminismi halua nähdä. Se ei sovi ideologian sortonarratiiviin. Naisen osa on synnyttää ja imettää vauva. Se on vastuu, uhraus ja lahja, ja se aiheuttaa naiselle paineen valita paras mahdollinen kumppani. Fyysiset ominaisuudet vetoavat, mutta ei ole sattumaa, että menestys ja älykkyys vetoavat myös naisiin. Nyt asiat ovat muuttuneet, kaikesta on tullut vallankäyttöä, kulttuurisotaa, vastakkainasettelua ja politiikkaa. Ap. voi siinä ollakin oikeassa, että intersektionaalinen feminismi ei siedä älykästä miestä, joka on eri mieltä ideologiasta. Marxilainen ideologia kun ei siedä toisinajattelijoita eikä kritiikkiä. 100 miljoonaa uhria sen kai riittää todistamaan.

Vierailija
31/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että ap. puhuu itsestään eli sukupuolet voi vaihtaa päittäin. Eikö siellä kerhossa löydy muka huijattavia naisia vapaaälyisille? Raukkaparat, tietysti.

Vierailija
32/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut saman. Älykkyyteni vetoaa naisiin aluksi muttta jostain syystä naiset kokevat myöhemmin alamittaisuutta ja ottavat tilanteen haasteena ja alkavat haastamaan ja kilpailemaan. 😅

Vierailija
33/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

fuck yeah

Vierailija
34/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelevat itsensä yleensä paljon älykkäämmiksi kuin oikeasti ovat. Pahin on "olen niin älykäs että olen ihmisten mielestä rasittava". Ei, olet vaan ja ainoastaan rasittava.

Jep. Mies voi olla ihan ilmiselvän tyhmä/keskinkertainen (ei selviä esim töistä sillä tapaa kuin odotetaan ja mistä muut selviää) ja silti ei todellakaan kyse voi olla omasta älystä ja ymmärryksestä. Ei mitenkään, hän on vain väärinymmärretty nero!

Vierailija
35/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä älykkyys on?  Onko se tietoa asioista, jos niin se on todella hieno asia. Jos taas se on ikäänkuin "jalusta" josta joku katselee muita ikäänkuin jonkun linssin läpi, se on vastenmielistä.

Lempeä, älykäs ja huumorintajuinen mies, mikäs sen mukavampaa.

Vierailija
36/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä älykkyys on?  Onko se tietoa asioista, jos niin se on todella hieno asia. Jos taas se on ikäänkuin "jalusta" josta joku katselee muita ikäänkuin jonkun linssin läpi, se on vastenmielistä.

Niin. Älykkyys on tietoa ja ymmärrystä kausaliteeteista, se on nopeaa intuitiivista laskutaitoa ja asioiden suhteellisuuden ymmärtämistä. Silloin on valitettavasti jalustalla, ja velvollisuus on kertoa muille miten asiat näkee, se on ihan kaikille yhteinen hyvä. Intersektionaalinen postmoderni ideologia ei pidä tästä, koska se taas näkee kaiken vallankäyttönä, älykäs käyttää valtaansa, koska hän tietää asioita. Siksi kommunismissakin älykkäitä pidettiin vaarallisina, hengenlähtö oli herkässä, gulakit täynnä kirjailijoita ja professoreita.

Vierailija
37/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää älyä, mutta äly valjastettuna misogyniaan, hyväksikäyttöön, väkivaltaan, sotaan, r aiskauksiin, alentamiseen.. Kaikki voima väärissä käsissä on huono asia. Miessukupuoli ei ainakaan suomessa tarjoile naisille mitään sellaista, joka parantaisi elämänlaatuamme, päin vastoin. Siksi terävä mies on huonompi kuin tylppä mies, koska aiheuttaa enemmän tuhoa. Koittakaa laittaa arvopohjanne siihen kuntoon, että siitä terävyydestä on jotakin hyötyä naiselle tai perheelle haitan sijaan, niin palataan sitten asiaan. Niin kauan kun käytätte sitä esim. Tiedeyhteisön hyödyttämiseen, tiedeyhteisö on se joka maksaa palkkanne: ei nainen

Vierailija
38/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Älykkyys on tietoa ja ymmärrystä kausaliteeteista, se on nopeaa intuitiivista laskutaitoa ja asioiden suhteellisuuden ymmärtämistä. Silloin on valitettavasti jalustalla, ja velvollisuus on kertoa muille miten asiat näkee, se on ihan kaikille yhteinen hyvä. Intersektionaalinen postmoderni ideologia ei pidä tästä, koska se taas näkee kaiken vallankäyttönä, älykäs käyttää valtaansa, koska hän tietää asioita. Siksi kommunismissakin älykkäitä pidettiin vaarallisina, hengenlähtö oli herkässä, gulakit täynnä kirjailijoita ja professoreita.

Höpö höpö. Kukaan ei nosta laskukonetta johtamaan yhteisöjä. Laskukone laitetaan kiinni ja piiloon rumentamasta maisemaa ja aiheuttamasta häiriöitä eleltromagneettisiin kenttiin, kun sitä ei tarvita

Jos haluatte johtajaksi, opiskelette yhteisöoppia. Jos kuunneltavaksi, opettelette laulamaan

Olen parin tällaisen laskukoneen kanssa yrittänyt viettää aikaa ja elämänlaatu laskee kuin olisi jonkun radioaktiivisen häiriölaitteen jatkuvassa läheisyydessä. Ei kiitos sellaista minulle

T hedelmällinen nainen

Vierailija
39/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää älyä, mutta äly valjastettuna misogyniaan, hyväksikäyttöön, väkivaltaan, sotaan, r aiskauksiin, alentamiseen.. Kaikki voima väärissä käsissä on huono asia. Miessukupuoli ei ainakaan suomessa tarjoile naisille mitään sellaista, joka parantaisi elämänlaatuamme, päin vastoin. Siksi terävä mies on huonompi kuin tylppä mies, koska aiheuttaa enemmän tuhoa. Koittakaa laittaa arvopohjanne siihen kuntoon, että siitä terävyydestä on jotakin hyötyä naiselle tai perheelle haitan sijaan, niin palataan sitten asiaan. Niin kauan kun käytätte sitä esim. Tiedeyhteisön hyödyttämiseen, tiedeyhteisö on se joka maksaa palkkanne: ei nainen

Jos et luovu vihastasi, se syö sinut.

Vierailija
40/110 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta klikkasin vain nähdäkseni naisten kommentit, eikä pettänyt :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan