Tekeekö jotkut vielä nykyisin itse ruokaa?
Mä en ole tehnyt ruokaa vuosiin. Miettikää kuinka paljon aikaa ja rahaa menee siihen kun teet itse ruokaa.
Itse ostelen valmisruokia tai sitten tilaan ruokaa kotiin, nykyään saa todella hyviä valmisruokia ja ne on myös terveellisiä.
Meillä oli koulussa köksää, siellä olen tehnyt ruokaa viimeksi. Käytän myös kertakäyttöastioita, harmi kun enään ei osata tehdä hyviä kertakäyttöhaarukoita ja lusikoita.
M32
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee ruokaa juuri koskaan, ainoa ihminen kenet tiedän tekevän ruokaa on mummoni joku on jo 90 vuotias.
Fiksu mummo sinulla. Harmi, että sait geenisi sieltä ei-fiksulta puolelta sukuasi.
Fiksu ostaa valmisruokaa ja käyttää aikansa fiksummin kuin ruuan tekoon.
Ap
Eli mihin?
Esimerkiksi opiskeluun. Monella kokkavalla on vain yksi maisterintutkinto.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee ruokaa juuri koskaan, ainoa ihminen kenet tiedän tekevän ruokaa on mummoni joku on jo 90 vuotias.
Fiksu mummo sinulla. Harmi, että sait geenisi sieltä ei-fiksulta puolelta sukuasi.
Ap
Eli mihin?
eri
Miksi pitäisi olla maisteritutkintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli mihin?
eri
Siis miksi pitäisi olla monta maisteritutkintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli mihin?
eri
Siis miksi pitäisi olla monta maisteritutkintoa?
Onhan se aika noloa, jos on vain yksi. Tarkoittaa usein, että osaaminen on keskittynyt hyvin kapealle sektorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli mihin?
eri
Siis miksi pitäisi olla mon
Tässä ei ole mitään muuta noloa kuin tuo sun mielipiteesi. No kaippa se on aika noloa olla esim. vain lääketieteeseen suuntautunut. Ainakin sun kummallisen ajattelutavan perusteella.
Itse syön vain itsetehtyjä ruokia. Saa juuri sellaisia kuin haluaa ja voi maustaa ne miten haluaa. Ruoka-aineiden hinta on toki enemmän mutta annoshinta tippuu alle euroon ja halvimmillaan vain pariinkymmeneen senttiin. Ei vaikkapa laatikot, kiusaukset ja keitot ole vaikeita ja kalliita tehdä ja helposti saa 6-10 annosta tai jopa enemmän.
Siis mitä? Voiko hernesoppaa tehdä itse? Kun keittää munia, niin ovat kovia kun kokeilee haarukalla kypsyysastetta! Parasta ostaa valmiina!
Tottakai aina tarvittaessa, parasta ruokaa.
Anteeksi mitä? Mitä ihmeen lesoilua on se, että kerron vain kuinka asiat on? Ei ole mun mielestä mitään ihmeellistä siinä, että 21v tekee itse ruoan eikä syö valmisruokia. Ihan normaalia elämää mun mielestä. Täällä ei voi mitään tavallista asiaa kertoa ilman, että joku hapan irvistelijä ei tulisi siihen märisemään. Ihan tavallisia elämän asioita ja se on muka lesoilua. Ei hyvää päivää.
Joo on varmaan sun mielestä lesoilua sekin kun kerroin, että täällä ei ole Wolttia. Ei ole mitään muitakaan tuollaisia. Miksi jotkut kuvittelee, että jokaisella paikkakunnalla on tuollaisia?