Mitäs ruokaa laitoit tänään?
Mä laitoin sosekeittoa linsseistä, bataatista, porkkanasta ja kookoskermasta. Lisukkeena oli paahdettuja kikherneitä. Hyvää tuli, ja nyt onkin vatsa ns. römpöllään.
Kommentit (62)
Kuulostaa hyvältä ap:n ruoka. Miks alapeukut? Kun ei ole lihaa? Mä en tänään oikein jaksanut krapulassa kokata, niin paistoin vain kalapuikkoja ja keitin perunaa ja porkkanaa. Wasabia, kiinankaalia ja soijajugurtista tillikastike vielä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Janssonin kiusausta tupla-annoksella?
Lässyn, lässyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Lässyn, lässyn
Ja lättyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Lässyn, lässyn
Ja lättyjä?
Jos on lättyjä ja intialaista lassi-juomaa?
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Jotain japanilaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Jotain japanilaista?
Tai kenties jakutialaista?
Eilistä jauheliha-kasviskiusausta tai miksi sitä nyt kutsuisi syötiin vielä tänään. Teki mieli makeaa, niin keitin suklaapuuroa.
En mitään, tai no, aamupalaksi paahdoin 6 leipää valmiiksi kun perhe heräilee. Lounaan laittoi mies, keitti vanhan ajan kalakeiton. Tänä iltana vietetään hirvipeijaisia seuran talolla, ensimmäiset ovat jo aloittaneet, me vasta tulimme saunasta ja menemme sitten sinne, tarjolla on hirvenlihakeittoa ja todennäköisesti paahdettua paistia tai muuta hyvää. Koko perhe mukaan reissuun.
Iskin pari taalaa tiskiin ja nautiin maittavan cheeseburgerin. Olen yhtä ketterä kuin tiikeri.
Katkarapupastaa. Tein myös perunasalaatin ribsien kaveriksi, tosin ribsejä ei ole vielä tehty, jäänevät huomiselle.
Vähän sitä sun tätä paistettuna. Tänään siitä löytyi sipulia, valkosipulia, jauhelihaa, tomaattia, persiljaa ja eilisen ylijäämäriisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Jotain japanilaista?
Todennäköisesti hyvää. M50
Jankuti, jankuti uudella twistillä
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti uudella twistillä
Veä alahuuli niskaan ja nielase.
Ihanaa kun naurattaa niin tuo jankuti, jankuti, että mahamakkarat hölskyy
Tikkuperunoita, uunijuureksia ja Vöneriä. Marjarahkaa ja lehtitaikinasta tehtyä kinuskipiirakkaa.
Minulla on kanankoivet uunissa. Laitoin paprikaa ja sipulia ja savusivua lisäksi , maustoin karrilla ja chilillä ja paprikalla sekä pippurilla. Saa nähdä mitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Saisko reseptin?
Naudan sisäpaistista lehtipihvit, lohkoperunat Rosamundasta sekä kolmen pippurin kastike kuohukermaan ja toki salaatti kirsikkatomaateilla, kurkulla, fetalla ja rypäleillä.