Nainen voi siivota kotona jos haluaa miehen viihtyvän kotona
Mies kyllästyy jos nainen ei siivoa kotona. Näissä tapauksissa tapahtuu näitä ns. sivusuhteita kun mies hakee seuraa toisista naisista. Nainen voisi kyllä panostaa kodin siisteyteen ja viihtyvyyteen näin mies viihtyy kotona eikä sivusuhteita synny.
Kommentit (21)
Ei ehkä miehen puolelta, naisen puolelta kyllä. Ja sitten mies itkee kun huo ra petti, vaikka kaikkensa teki suhteen eteen (=käytti auton katsastuksessa ja kaikki muu naisen niskoilla).
Ja mitäs mies tekee kotona naisensa viihtymisen eteen?
Mies kyllästyy jos nainen ei siivoa kotona. Näissä tapauksissa tapahtuu näitä ns. sivusuhteita kun mies hakee seuraa toisista naisista. Nainen voisi kyllä panostaa kodin siisteyteen ja viihtyvyyteen näin mies viihtyy kotona eikä sivusuhteita synny.
T: Tony Soprano
Me siivoamme yhdessä. Se on meidän yhteinen koti.
Minä siivoan meillä. Asunto on miehen ja en maksa asumisesta mitään. Teen töitä kotoa ja mies on 3 h minun työajastani poissa kotoa. Siivoan, teen ruuan jne.
Miehenä käyn siistien naisystävieni luona jos vaimo ei ole siivonnut meillä. Lisähuomiona, vanhatpiiat asuvat järjestään kaatopaikalla.
Meillä kyllä mies siivoaa, jos kokee että on epäsiistiä. Ei se lähde sitä siistiyttä muualta hakemaan.
Kyllä se siivoaminen kuuluu suhteen molemmille osapuolille jos saman katon alla asustavat.
Ap:llahan äiti käy siivoamassa ap:n Keravan killeri-inkelyksiö, kun ap ei kykene, kun on mt- syistä sairaseläkkeellä. Toki kuntosalilla pystyy käymään, ja pulloja keräämään viikonloppuisin ja marjastamalla tienaamaan, mutta siivoamaan ei. Ei, ei ja ei.
Ei, kyllä meillä mies sekä viihtyy kotona että siivoaa. Minä viihdyn kotona ja kokkaan.
Meillä mies maksoi siivoojalle, koska ei viitsinyt siivota enkä minäkään viitsinyt. Ja minä kävin vieraissa.
Tyttäreni kauhistui ystävänsä luona, jossa perheen isä ei siivoa eikä osallistu ruoanlaittoon koskaan. Joka kerta kun käy heillä, tyttö päivittelee ystävän isän laiskuutta ja epäreilua käytöstä. Eipä taida meidän tyttö suostua tuollaisiin parisuhteisiin isona, kun on saanut kunnollisen miehen mallin kotona.
Itse hankin aikanani miehen, joka osaa siivota itsekin. Hyvin on tuossa 15 vuotta viihtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse hankin aikanani miehen, joka osaa siivota itsekin. Hyvin on tuossa 15 vuotta viihtynyt.
Sama täällä. Jämämiehet toimivat kuten jämämiehiltä voi odottaa. Ei kaikille naisille valitettavasti riitä hyviä miehiä. Parempi olla yksin kuin kelvottoman miehen kanssa.
Jostain syystä sitten kuvittelet että naiset jäävät tuollaisissa suhteissa roikkumaan. Jos mun mies olis tollanen niin olis hyvin äkkiä ex.
Ei minun vaimoni ole mikään piika
Aika väsynyt keskustelun avaus. Mies tuolla näkyy jo siivoavan 😎
Vierailija kirjoitti:
Miehenä käyn siistien naisystävieni luona jos vaimo ei ole siivonnut meillä. Lisähuomiona, vanhatpiiat asuvat järjestään kaatopaikalla.
Päinvastoin, yksin asuvat naiset voivat helposti pitää asuntonsa juuri niin siistinä kuin haluavat.
Miksi mies ei voi siivota kotonaan tai siivota yhdessä naisensa kanssa?