Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman oikeaa ruokaa lähes koko päivän

Vierailija
23.11.2024 |

Mitä tehdä ? Olen ollut tasan lähes koko tän päivän ilman oikeaa ruokaa !!!!!! Mä kuolen nälkään. Sitä ne haluaa. Mua vihataan. Ruoka ei ole syömäkelpoista. Mulla on mm tyypin 2 diabetes ja munuaistauti. Tämä ei ole oikein. Teen rikosilmoituksen hoidon yms laiminlyönnistä. Tämä ei ole edes eka kerta !!!! He eivät vain välitä mitään, vaikka niiden kuuluu. Siksi nyt VAADIN, ETTÄ SE VENÄLÄINEN AKKA HÄIPYY IÄKSI !!!!! Mitä v****a se täällä tekee ?????? Millä valheisilla perusteilla se o saanu paikan ????? Se ku ei taida oikeen ymmärtää suomee, ku sille ei voi sanoo, mitä haluaa ruokaan. Ei se edes kuuntele !!!!!!! Sille pitää olla tulkki mukana, et sana menee perille. Jos silloinkaan. Tämä on heitteille jättö !!!!!!!!! Saavat maksaa ja h******n kalliisti tämän !!!! Ja sit viel kehtaavat vaatii ja uhkailla, et kämppä on siivottava alle 3:ssa viikossa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jossain psykoosipotilaiden tukiasunnossa, vai kutsutko huonettasi suljetulla "kämpäksi"?

Vierailija
2/4 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on sopat syömättä,  muutama muki kahvia ja pari voileipää mennyt.  Ihan omasta tahdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla syömättä vuorokauden jos töissä on kiirettä.

Vierailija
4/4 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on 2 tyypin diabetes, niin paasto tekee hyvää veren sokeriarvoille. Saatat vaikka parantua kun kunnolla paastoat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi