Voiko rakastaa, vaikka ei halua toista?
Mies on vähän päälle 50v ja minä 10v nuorempi. Hän laittaa iän piikkiin, ettei seksi enää niin paljoa kiinnosta. Minusta on outoa, että jo tuossa iässä lakkaa paneminen kiinnostamasta.
Hänellä on alkoholiongelma ja huono kunto, elintavat vähän niin ja näin, vaikka kovasti koitan niissä tsempata. Hän väittää rakastavansa minua yli kaiken, vaikka ei seksiä enää niin haluaisikaan, kuin ennen.
Ollaan oltu vuosikymmenien ajan yhdessä ja eroaminen tämän takia, en tiedä, niinku sanansa söis. Onko miehillä jo parhaat ajat sillä saralla mennyt muutenkin, toki nuorempaa varmaan katselisinkin. Paitsi tuo ukko on saanut mun itsetunnon niin alas että tuskin kukaan mua huolisikaan haluamisesta puhumattakaan.
Hänen mielestään rakkaus riittää, mutta mä kaipaan tunnetta olla haluttu ja haluaisin seksiä, mun mielestä se kuuluu parisuhteeseen. Hän on tyytyväinen suhteeseen näinkin.
Kommentit (10)
Haluta ainakin voi, vaikka ei rakastaisikaan.
Alko pois ukolta ja erektiolääkkeet kehiin. Sen jälkeen alkaa halutkin löytyä kun sapelin saa jälleen kovaksi ja tanaan.
M51
Mun mies ei oikein tällä hetkellä kykene. On stressiä ja terveyshuolta sun muuta. Koen ja tiedän silti olevani rakastettu. Meillä on tosi paljon kaikkea muuta läheisyyttä ja kosketusta. Tunnen että hän rakastaa. Mutta ymmärrän sua koska kyllä mäkin kaipaan sitä tunnetta että olisin myös haluttu. Ja jostain syystä se tunne tulisi nimenomaan siitä että näkisin ja joo, kirjaimellisesti tuntisin, että mies haluaa mua. Se että mies sanoo että hän haluaa mutta vehkeet ei vaan tottele ei tuo sitä tunnetta että olen haluttu. Kyllä mä sitä kaipaan.
Mun mies pani lähes 80-kymppiseks ilman erektiolääkkeitä. Ei maistunut alko eikä tupakka.
Vierailija kirjoitti:
Alko pois ukolta ja erektiolääkkeet kehiin. Sen jälkeen alkaa halutkin löytyä kun sapelin saa jälleen kovaksi ja tanaan.
M51
Kyllä hän erektiolääkkeenkin otti puheeksi, saa nähdä sitten saako aikaiseksi hakea. Ei se vaan haluja tuo. Mutta jos se kyvyttömyys viekin ne halut, sitäkö tarkoitit?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Kyllä hän erektiolääkkeenkin otti puheeksi, saa nähdä sitten saako aikaiseksi hakea. Ei se vaan haluja tuo. Mutta jos se kyvyttömyys viekin ne halut, sitäkö tarkoitit?
-ap
Joo. Siitä kyvyttömyydestä voi tullasuorituspaineita vaikka jo yhden kerran jälkeen ja sitten onkin kierre valmis.
Kyllä voi rakastaa, vaikka sänkyhommat ja fyysinen läheisyys eivät enää olisi mukana entiseen tapaan.
Nähty ja koettu tai oikeastaan koetaankin parasta aikaa samaa.
Voihan se rakastaa. Oisko myöskin kiintymystä? Sinulla ainakin vaikuttaa olevan kiintymystä/läheisriippuvuutta, koska haluat olla haluttoman alkoholistin kanssa, etkä usko saavasi parempaa.
Itse en ikinä tyytyisi tuollaiseen suhteeseen. Olen 50 v nainen ja erittäin aktiivinen seksissä.
Anna Nicole Smith teki tuon vanhalle öljypohatalleen.
Alkoholi laskee testotasoa,siinä iso syy.
Ei paska puhetta jos kerran välttelee läheisyyttä ja aiheuttaa puolisolleen pahaa mieltä.