Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: haittaako videopeliharrastus miehellä?

Vierailija
23.11.2024 |

Jos on muutakin elämää ja kiinnostuksen kohteita kuin se pelaaminen?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tässäkin tämä "kohtuullinen "? Eikö nainen siis päätä miehen puolesta tämänkin?

No eiköhän nainen päätä omasta puolestaan mikä hänestä on kohtuullista. Ihan kuten mies päättää omasta puolestaan mikä hänestä on kohtuullista. Jos näistä näkemyksistä ei löydy kompromissia niin lienee parempi erota.

Eli jos miehen mielestä on kohtuullista pelata kaikki vapaa aika ja miehen mielestä on kohtuullista että nainen tekee yksin kaikki kotityöt ym niin eihän nainen silloinkaan voi päättää miehen puolesta mikä on kohtuullista. Mutta toki hän voi päättää mikä hänen mielestään on kohtuullista. Nainen voi lähteä jos ei tykkää miehen kohtuudesta. Toki hän voi ensin kertoa mielipiteensä ja antaa miehelle mahdollisuuden päättää jatkaako samaa määrää pelaamista ja nainen lähtee vai haluaako muttaa omaa käytöstään ja jatkaa naisen kanssa yhdessä. Mutta kyllä se mies saa tehdä päätöksen ihan itse. Mutta mies ei saa pakottaa naista jäämään tilanteeseen missä tämä ei halua olla.

Vierailija
62/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Ei ole aikuisen ihmisen hommaa tuo, eikä mikään oikea harrastus.

Näin on. Aikuinen mies on hifkin fani ja lentää junasta ulos jo puolivälissä fanimatkaa.

Olet validi päättämään kaikkien puolesta, mikä on oikea harrastus ja mikä ei?

hifk! Hiiifk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntikausia pelaava ja pelatessaan mölisevä henkilö ei ole aikuinen. Antaa vaikutelman idiootista, jolla ei ole elämää. Pää humisee tyhjyyttään. Mitä sillä olisi tarjota? Ei yhtään mitään. 

Pelaamiseen addiktoituminen kertoo myös yleisestä alttiudesta addiktoitua. Mitä seuraavaksi: rahapelit, alkoholi, huumeet, seksi, rasvainen ruoka?

Vierailija
64/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Ei ole aikuisen ihmisen hommaa tuo, eikä mikään oikea harrastus.

Näin on. Aikuinen mies on hifkin fani ja lentää junasta ulos jo puolivälissä fanimatkaa.

Olet validi päättämään kaikkien puolesta, mikä on oikea harrastus ja mikä ei?

No onhan jokainen validi päättämään millaisen puolison haluaa. Jos ei halua pelaavaa puolisoa, ei ota pelaavaa puolisoa. Jos ei halua hifkin fania ei ota hifkin fania.

On aika naiivia ajatella että toista voisi muuttaa. Ihan yhtä typerää kuin se, että ajattelisi pelaamisen olevan harrastus joka jokaisen on vain hyväksyttävä. 

Vierailija
65/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelasin tänään Astro Bottia ja tirautin muutaman kyyneleen nostalgian takia. :') M28

Vierailija
66/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.

Vierailija
67/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa.

Vierailija
68/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa koska pelaan itsekin. Sitten haittaa jos omistaa naurettavan pelituolin liekeillä ja muilla lapsellisilla härpäkkeillä. 

N40

Vierailija
69/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntikausia pelaava ja pelatessaan mölisevä henkilö ei ole aikuinen. Antaa vaikutelman idiootista, jolla ei ole elämää. Pää humisee tyhjyyttään. Mitä sillä olisi tarjota? Ei yhtään mitään. 

Pelaamiseen addiktoituminen kertoo myös yleisestä alttiudesta addiktoitua. Mitä seuraavaksi: rahapelit, alkoholi, huumeet, seksi, rasvainen ruoka?

En nyt sanoisi idiootiksi ihmistä joka innostuu peleistä ja "mölisee". Toki jos on addiktio ja ei muuta vapaa-ajalla tee, niin sillon kannattaa hakea apua. Tiesitkö että on olemassa nykyään ihmisiä jotka jopa pelaavat työkseen ja tienaavat esports-piireissä hurjia summia?

Toisaalta itse en ymmärrä esim. semmosia ihmisiä, jotka katselee tuntikausia tositv-sarjoja (mm. tempparit) ja keskustelee niistä vielä innoissaan. Itse en saa noista sarjoista yhtään mitään irti enkä edes "kännissä ja läpällä" katso. Huvinsa ja mieltymyksensä kullakin :D 

Vierailija
70/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Mulla oli semmonen "pelaaja" ja it-alan tyyppi pitkään (8 vuotta) puolisona. Sehän oletti, että minä naisena passaan ruuat eteen ja siivoan kodinhengettärenä, kun hän tulee töistä ja rentoutuu pelailemaan. Jaksoi myös nalkuttaa kun minä pelasin mmo:ta, koska se oli turhanpäiväistä ajan hukkaa. Oma pelailunsa ei tietenkään sitä ollut. Kyllä me joskus yhdessä pelattiin mutta se nalkutus otti kupoliin. Syystäkin ex.

Vierailija
71/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne henkilöt joita haittaa, eivät itse esimerkiksi käytä somea tai suoratoistopalveluita.

Vierailija
72/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelasin tänään Astro Bottia ja tirautin muutaman kyyneleen nostalgian takia. :') M28

G.O.T.Y.

Vierailija
73/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Mulla oli semmonen "pelaaja" ja it-alan tyyppi pitkään (8 vuotta) puolisona. Sehän oletti, että minä naisena passaan ruuat eteen ja siivoan kodinhengettärenä, kun hän tulee töistä ja rentoutuu pelailemaan. Jaksoi myös nalkuttaa kun minä pelasin mmo:ta, koska se oli turhanpäiväistä ajan hukkaa. Oma pelailunsa ei tietenkään sitä ollut. Kyllä me joskus yhdessä pelattiin mutta se nalkutus otti kupoliin. Syystäkin ex.

Totta kai kokkaat ja siivoat, kun et kerran itse käy töissä. Vai meinaat, että pelkkä arvotavaraksi luokiteltava pimsa riittää?

Vierailija
74/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kokkaat ja siivoat, kun et kerran itse käy töissä. Vai meinaat, että pelkkä arvotavaraksi luokiteltava pimsa riittää?

Ei sanonut ettei käy töissä, vedit ehkä oman tulkintasi tuosta "kodinhengettärenä" kohdasta tai jostain muusta.

Vierailija
75/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Ei ole asiaa minun miehekseni. Itse pelasin kuusnelosella kasarilla, siis lapsena.

Vierailija
76/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaa aviomiehen velvollisuudet elatuksesta seuranpitoon, ym., niin saa harrastaa normaalisti mitä tahansa puolijärkevää. Todellisuudessa kuitenkin videopeliaddiktio ja "muu elämä" = ateistine. mieslapsi pimpan ja kohdun perässä, eli ei tule kauppoja

Vierailija
77/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi vaan peliveetille että suomessakin on jo videopelejä koodavia kiinalaisia, jotka vievät rahanne ja tarjoavat vaimolleen sen elatuksen teidän addiktionne avulla. Sitä voi miettiä kun vonkaa ja vinkuu seuravaan kerran pimpsukkaa

Vierailija
78/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. 

Vierailija
79/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakaako mies palkkansa siis? Jos ei, niin ei nainenkaan tee mitään perheen eteen. Plus kokkaus ja siivous ovat mummoikäisten juttuja, nykynuoriso wolttaa ja perustaa yrityksiä

Vierailija
80/86 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kirjallisuutta harrastaa tunteja kerrallaan?

Vai sarjakuvat parempi?

Ihan sama homma niitten kirjojen kanssa, jos elämä alkaa pyöriä sen lukemisen ympärillä eikä muuta halua tehdä, lukee aamuyöhön asti ja on sitten päivät väsynyt ja kärttyinen jne., niin kyllä alkaa haitata. Itsehän siis olen kyllä sellainen että saatan uppoutua kirjaan niin että haluaisin vaan lukealukealukea, mutta tietenkään en voi sitä tehdä kun on se perhekin. Oletan miehen toimivan samoin, oli se harrastus mikä vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme