Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehtien sotapvosointi ja kaikesta pelottelu ja uhkakuvien luominen on vienyt meidän kansan todella huonoon jamaan henkisesti

Vierailija
23.11.2024 |

En sitten tiedä kuinka terveellistä tämä on yhteiskuntaa ja sen toimivuutta ajatellen että kansalaiset elää jatkuvassa ahdistuksessa ja pelossa. Toki näiden roskalehtien lukemisen voi aina pistää tauolle, mutta ongelma tulee siinä että työpaikalla tai kouluissa on sitten 10 muuta ketkä panikoi näitä asioita korvaasi. 

Ainahan nämä lehdet ovat eläneet negatiivisista asioista, koska ei positiivinen myy, mutta nykyään tuntuu että missään ei oo enää mitään rajoja. Toimittajat keksivät ja kirjoittelevat ihan omaa vihapuhettaan jatkuvasti ja kylvävät omia mielipiteitään asioihin mitkä heille eivät edes kuulu. 

Median on myös kannettava vastuu jostain. Koska se vaikuttaa myös muihin. 

Ei me voida olettaa että kaikki muut kantaa aina vastuun mutta itse meidän ei tarvitse. Tämä koskee myös mediaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan lue Iltapäivälehtiä. 

Vierailija
42/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset toimittajat . Niin ne kerää rahaakin luterilaisten kirkoissa käyvät , syyttämällä.  Älkää antako niille yhtään rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt ei ole mitään Egyptin orjia Kleopatroja .  

Vierailija
44/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-yssälle luu kurkkuun vaan! Ei ole mitään provosointia.

Vierailija
45/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskalla enää hankkia lapsia. Eikä kuluttaa. Eikä investoida.

Vierailija
47/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voivoi, itse etsin ja luen kv alustoilta kaiken mahdollisen mitä löytää vain voin juurikin ryssssän sodasta Ukrainaa vastaan. Ehkä juuri siksi ei ahdista eikä pelota. Mutta jos näitä ip-lehtiä seuraa, niin melkoista soopaa kirjoittavat, lähestulkoon rysssssäläistä luulisi lukevansa. Harvoja poikkeuksia lukuuottamatta jolloin jopa asiaakin on kirjoitettu. Siksipä jääkin ajoittai pitkiäkin aikoja jotta en niitä lue.Muualla asiat uutisoidaan  paripäivää aiemmin ja ilman otsikoiden harhaanjohtavuutta, otskot täällä on sellaisia että koko jutusa ei sitten sanaakaan siitä asiasta.

Täkäläiset 'asiantuntijat' jotka jo pidempään on saaneet kommentoida puhuu harvemmin asiasta kuin asian vierestä... tyyliin äänessä olen vaikka asiaa en tiedä  

Tämä, täysin samaa mieltä ja näin asia pitää ottaa 

Vierailija
49/49 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä palstakeskustelu. Trollit yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi