Gisele Pelicotin vahvuus laittaa sanattomaksi. Uskon, että hän muuttaa maailmaa. Tulee mieleen yhtymäkohtia Rosa Parksiin.
Kommentit (119)
Tuo nuori mummonraiskistelija oli jopa suunnitellut tuon parinvaihtajapapan kanssa oman äitinsä r*aiskaamista. Ei nuo ole edes ihmisiä. Ovat jotain elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Surullista on että tätä on ollut kautta historian ja tulee olemaan. Miksi miehet eivät kehity.miten voivat olla noin viettiensä viemiä. Ja vailla myötätuntoa. Vain minä minä ja kaluni.
Ovat pelkkiä eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä suoraan liity asiaan, ja arvostan todella mitä Pelicot tekee. Mutta kerron tarinan.
Tykkään lukea, ja ex-mieheni luki myös mielellään. Luimme saman kirjan, ja siinä oli kohtaus, missä nainen oli mennyt puolitutun miehen veneeseen. Nainen ei ollut halunnut seksiä, mutta hän oli ollut vähän huppelissa. Mies oli painostanut hänet seksiin, vaikka nainen suoraan sanoi että haluaa lähteä pois eikä halua seksiä. Naisella oli ollut päällään lyhyt mekko ja hän oli aiemmin illalla flirttaillut miehen kanssa.
Minä puhuin eksän kanssa siitä kohtauksesta.
Minä sanoin, että se oli raiskaus. Eksä sanoi, että se nainen halusi seksiä. Minä sanoin, että se nainen sanoi ettei halua, totta kai se silloin oli raiskaus. Eksä sanoi että koska nainen oli aiemmin flirttaillut miehelle ja mennyt sinne veneeseen, se ei ollut raiskaus.
Tarinan opetus: mies ei halua nähdä seksuaalista väkivaltaa vaikka se istuisi hänen
Onneksi on ex-mies. Tuolla tavalla r*aiskaajat ajattelevat. Ei kuulu terveiden miesten ajatusmaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman vahva nainen. Hienoa, että hän tekee tätä muiden, nuorempien naisten vuoksi, jotta heillä olisi helpompaa.
Miten nainen ei huomaa/välitä että mies huumannut ja raiskannut vuosikausia kavereineen naisen??????? Minulle kerta riittäisi ja häipyisin kauas.
Outo juttu tuo. Nainen ei muka tiedä mitä sille on tehty. Kai tuollainen mies on muutenkin täytynyt olla käytökseltään arveluttava. Pitäis hälykellot soida.
Voisiko Gisele saada Nobelin rauhanpalkinnon?
Kuinkahan paljon naisia höynäytetään jos ovat noin tyhmiä ja antavat tuollaista tapahtua vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Gisele saada Nobelin rauhanpalkinnon?
Ei kuulu aihepiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kuulleet syytettyjen puolustuspuheenvuoroja. Yksikään r aiskaaja ei ole tunnustanut ja kaikki syyttävät muita. Kertoo paljon miehistä
Tämä tapaus on niin sairas, että en halua nähdä enää yhtäkään miestä.
Parempaa miesvihaa.
Kuinka ihmeessä hän ei huomannut, mitä oli tapahtunut, siis unesta herättyään?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon naisia höynäytetään jos ovat noin tyhmiä ja antavat tuollaista tapahtua vuosikausia.
Mutku tuhmapojat on niin kiih....
Toivottavasti jokainen naisparkaa kohtaan kuvottavan rikoksen tehnyt mies pääsee kokemaan jotain iljettävää omalla kohdallaan.
Ilman huumaavia aineita.
Pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku tuhmapojat on niin kiih....
Olet oksettava.
Toivon, että päädyt uhriksi.
Mitenhän miehensä on selittänyt valuvat nesteet kun uhri on varmasti ihmetellyt niitä? Karmea tapaus.
Täällä jotkut ihmettelevät, että mten ei ole muka tajunnut. Lukekaa ne uutiset. Minulla on Giselen kaltainen nainen lähipiirissä. Hänen ex-miehensä huumasi hänet monesti. Joka asia käännettiin niin, että tämä nainen on syypää. Mies oli todella taitava puhumaan mustan valkoiseksi. En kerro sen enempää yksityisyyden suojelemiseksi, että miten koko vyyhti alkoi purkautua, mutta se kuvio oli todella, todella sairas.
Siivoilin ketjusta kaikki uhria syyllistävät kommentit ilmiantoon. Palstatrollit luulevat että heidän kirjaimillaan olisi jotain merkitystä. Ei ole, luuta vaan ne lakaisee pois. Pelicot jää historiaan
🧚🚩
Saattoihan niillä olla joku aviollinen toimenpide ennen huumaamista niin nainen ei ymmärtänyt että oli joku muukin käynyt. Osahan ei ollut käyttänyt kondomia.
Tuossa tapauksessa on helppo olla rohkea. Koska on niin vahvat todisteet. Ei ole epäilystä syyllisissä. Tämä rouva on aika vanha jo.
Toisaalta voi ajatella tapausta, jossa on sana sanaa vastaan ja uhri on nuori. Julkisuus tuo painolastia ja tuomio ei ole varma.
Gisele Pelicot ei voi muuta kuin voittaa median puolelta.
Tuskinpa. Sulkevat silmänsä ja sanovat, että en ole vastuussa muiden miesten tekemisistä. Kannattaisi olla, kun joukossanne on noin sairaita yksilöitä. Gisele arvioi, että hänet oli käynyt r*iskaamassa ainakin 200 miestä. Kyseessä pieni parin tuhannen ihmisen kylä.