Millaista elämää tavismies voi tarjota naiselleen?
Kommentit (66)
No teoriassa kaveruutta ja kumppanuutta, toinen tukee toisen heikkouksissa, jne. Käytännössä joku ihme yritelmä, missä miehet larppaavat nykyään naisia, odottavat äitipalveluksia, seksiorjuutta, nainen ei hyödy miehen taloudellisista eduista, vaan joutuu synnyttelemään omalla riskillä sitoutumattomaan liittoon, jne. Eli naiselle suhde tavismieheen on nykysäännöillä nettotappiollinen, ja lapsille riski. Mies voi alka vaatimaan monogamian sijaan yheishuoltajuutta ja keräämään haaremia, ja naisen lapset kasvavat perversoituneeseen apinahaaremiin
Vierailija kirjoitti:
No teoriassa kaveruutta ja kumppanuutta, toinen tukee toisen heikkouksissa, jne. Käytännössä joku ihme yritelmä, missä miehet larppaavat nykyään naisia, odottavat äitipalveluksia, seksiorjuutta, nainen ei hyödy miehen taloudellisista eduista, vaan joutuu synnyttelemään omalla riskillä sitoutumattomaan liittoon, jne. Eli naiselle suhde tavismieheen on nykysäännöillä nettotappiollinen, ja lapsille riski. Mies voi alka vaatimaan monogamian sijaan yheishuoltajuutta ja keräämään haaremia, ja naisen lapset kasvavat perversoituneeseen apinahaaremiin
UK:ssa tämä on johtanut siihen, että 1/6 yhteishuoltajuustytöstä joutuu sa:n uhriksi, siinä missä pojista 1/20. Mieheltä viedään huoltajuus vasta sitten, kun rikos on tapahtunut, ja tämäkin lakimuutos on astunut voimaan vasta 2024, jota ennen lapsensa pedaroinut mies on saanut pitää huoltajuutensa ja lapsi on saatettu pakottaa terapiaan r aiskaajaisukin kanssa
Suomi on lainsäädännöllisesti tietysti kaikkea tätä vielä paljon jäljessä, eli paljon rumia asioita tulossa eteen niille jotka erehtyvät lisääntymään yhteishuoltajuuslainsäädännön aikana
Sanokaa nyt minkä niminen toimittaja tämä on?
YLEn toimittaja. Vaalea, hyvännäköinen nuori mies.
Katsoin tänään YouTubesta ohjelman missä hän päätti lähteä juntti- Suomeen tutkimaan mitä ja missä ovat suomalaiset junttiäijät ja päätyi Siilinjärvelle : D
Aivan huikea
Minulle kelpaisi erinomaisesti siilinjärveläinen junttimies. Kun katsotte, tulette ymmärtämään miksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi tarjoa naiselle mitään. Kaikki omat kulut maksetaan itse. Nainen saa miehestä seuraa tukea ja rakkautta, eikö se muka riitä.
Entä asumiskulut kun asutaan yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Tavikset on taviselämää ei mitään ylimääräistä
Miksi tavisnainen odottaa ansaitsevansa jotain muuta kuin taviselämää, varsinkaan, jos itse ei ole tarjoamassa siihen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi tarjoa naiselle mitään. Kaikki omat kulut maksetaan itse. Nainen saa miehestä seuraa tukea ja rakkautta, eikö se muka riitä.
Puoliksi niiltä osin kuin kyse on todellisista asumiskuluista, ei lainanlyhennyksistä, jonka tietenkin maksaa, joka lainan on ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavisnainen odottaa ansaitsevansa jotain muuta kuin taviselämää, varsinkaan, jos itse ei ole tarjoamassa siihen mitään.
Ai siis riittävää kauneutta ja hottia kroppaa? Ja muuta annettavaa ei lasketa annettavaksi? Nämä ulisijat ovat irtautuneet realismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan lähtisi parisuhteeseen, jossa mies pitää häntä tavisnaisena?
Lämpöisen ja turvallisen kodin, jossa asiat hoituu. Välillä myös prinssinakkia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käänteisesti toisin päin, kuten aloituksessakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naisethan eivät halua tavismiehiä. Naiset etsivät unelmiensa ritaria. Miehet itse jostain kummallisesta syystä haluavat identifioitua juuri taviksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarjota? Eikö se tavisnainen itse kouluta itsensä mahdollisimman pitkälle ja käy töissä eikä odota jonkun tarjoavan jotain?
Tarjoaminen ei ole pelkkää rahaa, ei kannata katsoa maailmaa pelkästään rahan kautta tai paljon hyvää jää huomaamatta. Minun mieheni tarjoaa rakkautta, tasapainoista elämää, huumoria, turvaa, hellyyttä jne...
Ja kyllähän se kotikin on kahdestaan helpompi ostaa kuin yksin. Ja lomamatkoilla kahdestaan hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tavista jos ei ole mitään ylimääräistä. Kyllä taviselämään kuuluu Suomessa aika paljonkin arjen luksusta. Jos ei ole mitään ylimääräistä niin sitten elämä on köyhää.
Lomamatkat ja timantit kuuluvat aivan tavalliseen suomalaiseen elämään.
K y r p ä ä , hellyyttä, läsnäoloa, kumppanuutta, tukea, seuraa, luottamusta, ystävyyttä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin että omat kulut maksetaan jos asuu yhdessä niin vuokra maksetaan puoliksi sekä sähkö ja vesi tietenkin.
Tavismieheni tarjoaa minulle hyvää elämää.
Niin emotionaalisesti, toiminnallisesti, taloudellisesti, seksuaalisesti ja oikeastaan kaikilla elämän osa-alueilla. Saan iloa, tukea, seuraa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap "tavismies" on palstan vakkari eikä mitenkään tavallinen tapaus. Hän on väkivaltainen ja heikkolahjainen mt-tapaus.
Kannattaa muistaa, että av-mammat on jotain rupsahtaneita 40-50v, suoraan sanottuna ihmispaskaa. Paljon sä maksat, että joku lapio sellasta sun kotiin?
Tarjoan naiselle ihanaa rakkautta, ymmärrystä, loistavia elämyksiä ja joskus seksiä.
Ei odota naisen tekevän kaikkea, mutta myös sitä että itse on yhtä lailla jyvällä, mitä esim. oma lapsi tarvitsee, eikä odota, että nainen tietää, mitä pitää tehdä, ja delegoi tehtäviä miehelle.