Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämää tavismies voi tarjota naiselleen?

Vierailija
23.11.2024 |

Mitä olisi luvassa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa.

Vierailija
2/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä normaali elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tarjota?

Vierailija
4/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin, hyvän elämän. Sitähän se tavallisuus on. Vai onko kyseessä paska luuserimies?

Vierailija
5/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan tavismies on keskustelukyvytön, kouluttamaton, työtön ja naisvihamielinen katkera valittaja, joten ratkiriemukasta elämää olisi tarjolla. 

Vierailija
6/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalin, hyvän elämän. Sitähän se tavallisuus on. Vai onko kyseessä paska luuserimies?

No mitä se normaali tavallinen elämä on? Kuuluuko siihen häät, perhe, lapset, oma koti, asuntovelka? Entä kukkia toisinaan, timantteja? Kuuluuko uskollisuus, kotityöt tai vaipanvaihto? Yhteinen matkailu, harrastukset? Yhteinen hautapaikka?

Vierailija
7/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se normaali tavallinen elämä on? Kuuluuko siihen häät, perhe, lapset, oma koti, asuntovelka? Entä kukkia toisinaan, timantteja? Kuuluuko uskollisuus, kotityöt tai vaipanvaihto? Yhteinen matkailu, harrastukset? Yhteinen hautapaikka?

Omassa mielessä siihen kuuluu häät, perhe, lapset, jos niitä suodaan, oma koti ja velka ja lopulta velaton koti. Joskus kukkia, jos sattuu olemaan sellainen mies, sen voi kompensoida muullakin. Oma mies on tainnut kerran (anteeksi, kaksi) tuoda kukkia, mutta hemmotellut lukuisin muin eri tavoin. Jos ollaan koruorientoituneita niin sitten koruja, miksi ei, itse en ole. Uskollisuus, kotitöiden reilu jako, vaipanvaihto luetaan kotityöksi. Yhteisiä harrastuksia, tekemistä ja mielenkiinnonkohteita, on se sitten matkailua tai jotain ihan muuta. Ihan sama, mitä ruumiille tapahtuu, mutta elämänmittainen avioliitto kuitenkin. 

Vierailija
8/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nuo. Hautapaikka on kyllä vielä hommaamatta. 

Eri

Vierailija
9/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma elämänsä eikä elämää voi tarjota toiselle. Toisen ihmisen kasvua ja kehitystä voi joko edistää tai haitata omalla toiminnallaan. Yleensä riittää, että kumppani ei häiritse ja haittaa. Sen kummempia temppuja en ainakaan minä ole koskaan odottanut.

Vierailija
10/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjota? Eikö se tavisnainen itse kouluta itsensä mahdollisimman pitkälle ja käy töissä eikä odota jonkun tarjoavan jotain? 

Vierailija
11/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavikset on taviselämää ei mitään ylimääräistä

Vierailija
12/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma elämänsä eikä elämää voi tarjota toiselle. Toisen ihmisen kasvua ja kehitystä voi joko edistää tai haitata omalla toiminnallaan. Yleensä riittää, että kumppani ei häiritse ja haittaa. Sen kummempia temppuja en ainakaan minä ole koskaan odottanut.

Kyllä voi ihan hyvin puhua siitä, millaisen elämän voi tarjota. Jokainen, joka asuu saman katon alla, vaikuttaa toinen toisensa elämään, eikä siitä pääse yli eikä ympäri. Vaikka olisit siellä täysin vaiti ja passiivinen, tarjoaisit silloinkin: negatiivisen kokemuksen. 

Ja eikö kyse ole juuri siitä, miten ihminen suhtautuu tuohon toisen elämän edistämiseen tai haittaamiseen omalla toiminnallaan. Hyvä kumppani haluaa edistää toisen ja samalla itsensä kasvua ja kehitystä. Passiivista ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä tapahtuu ja paska haluaa ihan tietoisesti ja tahallaan haitata. 

Vierailija
13/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjota? Eikö se tavisnainen itse kouluta itsensä mahdollisimman pitkälle ja käy töissä eikä odota jonkun tarjoavan jotain? 

Sivistä itseäsi lukemalla niin opit äidinkielemme vivahteita. 

Vierailija
14/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet asiat ovat ilmaisia, kuten hyvä asenne, hymy, ystävällisyys. Ei ole tavista olla ankeuttaja. 

Vierailija
15/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ylimääräistä? 

Vierailija
16/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä mitä pariskunta haluaa.

Vierailija
17/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huolehtii itsestään. Ap. ei tajua.

Vierailija
18/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huolehtii itsestään. Ap. ei tajua.

Itsestään huolehtiminen ei riitä. Parisuhteen ideo on olla enemmän kuin oma itse, yhteinen yksikkö, perhe. Tällöin on erittäin merkityksellistä mitä se mies siihen tarjoaa osaltaan.

Vierailija
19/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen kouluttautunut en nyt mahdollisimman pitkälle, koska todella harva oikeasti kouluttautuu maksimipotentiaaliinsa, olen ostanut itse itselleni kivan asunnon, auton jne. Käyn töissä. 

Kyllä minä suhteessa odotan itseni tarjoavan miehelle kaikenlaista ja miehen minulle. Miksi edes ryhtyisin suhteeseen, jos näin ei olisi?

Vierailija
20/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ylimääräistä? 

Minä ajattelen taviksen olevan keskiverto ihminen. Tavallisen näköinen, keskituloinen, vuorovaikutustaidoiltaan normaali. Kyllähän tuollaisen puolison kanssa saa hyvän elämän rakennettua, jos kemiat kohtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän