đźđ”MikĂ€ joulun kukista on suosikkisi? MitĂ€ ilman joulu ei tule? đžđ”
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen joulutÀhti on mielestÀni juhlava
Minustakin valkoinen! Jostain syystÀ en ole koskaan vÀlittÀnyt punaisesta.
Skimmia on kaunis hillitty joulukukka. Harvoin saatavilla.
TykkÀÀn asetelmista jossa on montaa sorttia.
Voi atsaleaa, kukaan ei halua đž
Minua ei vois mikkÀÀn kukat vÀhempÀÀ kiinnostaa, lahjat on se juttu. M19
Kymmenen vuotta sitten ostin valkoisia tekojoulutÀhtiÀ, leikkona. KestÀvÀt elÀmÀni loppuun saakka. EivÀt tuoksu eivÀtkÀ allergisoi, halpojakin vielÀ.
Vierailija kirjoitti:
PuppađŽđ»đ§Ą on paras ou jee! đŽđ»đ§Ąđ„ł
Sulla kukkii korkeintaan vyöruusu, senkin seniili.
Hyasintti on ihan ehdoton. Mutta nykyisin ovat vaan niin pliisuja tuoksultaan. Punainen joulutÀhti tÀytyy olla myös.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei vois mikkÀÀn kukat vÀhempÀÀ kiinnostaa, lahjat on se juttu. M19
MitÀ jos ilahduttaisit ÀitiÀsi kukalla? Tosin se saattaisi pyörtyÀ, olisi niin odottamatonta.
TykkÀÀn kovasti amarylliksestÀ jouluna. JoulutÀhtiÀ minulla on punaisia tekosellaisia, koska aito joulutÀhti on herkkÀ kylmÀllle ja muutekin vaikea hoidettava.
Vastasin muukukka, koska jouluruusut ja hyasintit laitan samaan istutukseen, jaloritarinkukat leikkoina maljakossa, skimmiat ruukuissa ja joskus myös valkoisia orkideoita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vÀhÀn vaativa sisÀllÀ. PitÀisi suihkutella ja pitÀÀ viileÀhkössÀ ja kastella tasaisesti. Olisihan se ihana sopivassa paikassa.
NÀmÀ kaikki kolme pitÀÀ olla:
hyasintti tuoksun
joulutÀhti vÀrin
ja amaryllis kauneuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Liian vaikee tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyasintti, se tuoksu on ihana ja kukka kaunis.
Tosin en tiedÀ onko mulle nykyisin sattunut huonoja yksilöitÀ kun tuntuu ettÀ jo muutaman vuoden ajan ne eivÀt ole tuoksuneet enÀÀ yhtÀ voimakkaasti kuin ennen.
Sama huomio. LisÀksi vÀÀntyvÀt usein vinoon ja vain osa kukinnosta aukeaa kokonaan ja kauniisti, osa kÀpristyy ja ikÀÀn kuin kuivuu. Ovat myös oudon pieniÀ, ennen oli todella sellaisia muhkeita ja se tuoksu tÀytti kodin. Nyt saat työntÀÀ nenÀsi ihan kiinni, ja vasta sitten haistat jotain.
No ÀlkÀÀ ostako niitÀ halvimpia pienisipulisia ulkomaantuonteja! KyllÀ kotimaisissa on tuoksu tallella ja kukat muhkeat.
Valkoinen joulutÀhti on mielestÀni juhlava