Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupaisaa,

Vierailija
21.02.2007 |

mun pojan enkunope epäilee että mun poika lunttaa...

kun edellisistä kokeista sai kasi puolen ja nyt kympin. Eikä hän osallistu tunneilla eikä tee läksyjä. Mutta kuka nyt pystyisi lunttaamaan kympin edestä :D

Totuus on se että meillä on au pair joka toimii hänelle enkun kotiopena , mutta sitä koulun ope ei tiedä :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että reheellisyyttä pitäisi opettaa jo koulussa? Mikset kerro oikeaa syytä? Mitä järkeä tuossa nyt on?

Vierailija
2/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vaan itse kertoi että ekan kokeen jälkeen ope kovisteli häntä lunttaamisesta ja tokan jälkeen mutisi että täytyy ottaa yhteyttä kotiin jos noin hyvät numerot jatkuvat. Poika itse on kiero kuin korkkiruuvi eikä se opi rehellisyyttä millään, mutta nyt en usko että on luntannut. Se on vaan yksinkertaisesti niin hyvä että kun sen on pakko istua lukemaan niin sitten se oppii :D

ketjun aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hauskaa tuossa sitten on? Hyvä, että poikasi pärjää englannissa, mutta sun asennetta en kyllä ymmärrä.

Vierailija
4/5 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa että ope saa ihmetellä että miten se lunttaus oikein onnistuu. Ja vielä kivempi jos nolostuu kun kuulee että pojalla on kotiopettaja. Pojalla on tosi usein päivän läksyt tekemättä koska hän ei halua sanoa niitä au pairille. Mutta opiskelemaan hän silti joutuu. Olen ylpeä pojastani joka ei toimi " normaalikaavalla" .

ketjun aloittaja

Vierailija
5/5 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kymppejä enkusta vaikka ei ole au-pairiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi