Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkea aika laittaa ihan isyyslailla se ISYYSTESTI rutiiniksi

Vierailija
23.11.2024 |

Monelta draamalta säästyttäisiin kun isyystesti tehdään laillisesti rutiiniksi.

Lapsen tulee tietää oikea alkuperänsä ja vanhempansa. Ja aikuisen laillisesti testatut, todistetut jälkeläisensä.

Kommentit (441)

Vierailija
401/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen: Miksei mies ota asiaa puheeksi ihan tapailuvaiheessa? Miksei? Miksei? Vastaatko?"

Koska tämä ketju todistaa, että naiset on niin v***n tyhmiä, että luulee sen olevan joku epäluottamuslause henkilökohtaisesti just häntä kohtaan.

No mitä muuta tapailuvaiheessa puheeksi otettu testi voi olla, kuin epäluottmauslause? 

Ruutiinitestaus taas ei ole epäluottamuslause ketään kohtaan.

Vierailija
402/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää keskustelu on todistanut ihan sata prosenttisesti sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ilmeisesti jopa naiset itse ovat sitä mieltä että sitä persettä jaetaan niin huolettomasti ja täysin tuntemattomille ettei edes nimi selviä, että suu vaahdossa vastustetaan 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen: Miksei mies ota asiaa puheeksi ihan tapailuvaiheessa? Miksei? Miksei? Vastaatko?"

Koska tämä ketju todistaa, että naiset on niin v***n tyhmiä, että luulee sen olevan joku epäluottamuslause henkilökohtaisesti just häntä kohtaan.

"Kyllä kulta, tehdään vaan isyystesti, niin saadaan varmuus onko tämä sinun lapsi vai ei. Kyllä vähän jännittää mikä tulos sieltä tulee."

Vierailija
404/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on ongelma? Eikä testin voi nykyisinkin teettää, jos haluaa?

Saahan sen. Ongelma on siinä, että jos mies edes uskaltaa inahtaa puolisolleen testauksesta, on lusikat jaossa heti. Hirveä uhriutuminen alkaa. Normi ihminen ei loukkaannu moisesta, vaan ymmärtää, että isä ei samalla tavalla voi kokea vanhemmuuttaan automaattisesti kuin nainen.

Sama juttu kuin esim. lapsen syntyessä, se on miehelle tietyllä tapaa eri juttu kuin naiselle. Lapsi on kasvanut äidin sisällä, äidin hormonit yleensä tietyllä tapaa kasvattavat sitä äitiyden kokemusta. Mies ei samalla tapaa voi kokea, vaan hän aloittaa lapseen tutustumisen syntymän yhteydessä/jälkeen. En tarkoita ettei mies myös aktiivisesti olisi valmistautunut ja innokkaasti odottaisi lapsen syntymää. Jotkut isät ovat heti valmiita isiä, joillakin kestää kauemmin t

Voi jestas mikä tampio. Kuka hitto alkaa puhua jo tapailuvaiheessa lasten tekemisestä saatika isyystestistä?

Vierailija
405/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta tapailuvaiheessa puheeksi otettu testi voi olla, kuin epäluottmauslause? 

Aamen, tosin toi kysymys ja siihen vastaus johon kommentoitu oli vähän kontekstin ulkopuolella, eli olen tuo joka vastasi ja 100% sun kanssa samaa mieltä.

Vierailija
406/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noita elareista luistavia pitäisikin rankaista mutta muuten tää ei ole sama kuin se mitä pyydetään, sillä myös sillä äidillä on valitettavasti vähän vastuuta (tiedän, ihan naurettava ajatus, että naisen pitäisi olla jostain vastuussa) eli äidin pitäisi ilman jokamiespankkia tietää edes että mistä sitä oikeaa isää lähdetään etsimään."

Mä menin luottamaan ja tunnustin isyyden. Entinen anoppi paljasti ettei lapsi voi olla mun. Isyyden tutkimisen esti muksun äiti. Mulle lätkästiin elarit rankimman mukaan ku on varallisuutta ja hyvät tienestit. Periaatteen vuoksi kusettajalle en halunnut maksaa latiakaan. Muutin muualle ja nyt en ole kahteen kymmeneen vuoteen käynyt suomessa.

Vierailija
407/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tapailuvaiheessa vielä tunneta toista, siinä vasta tutustutaan. 

Vierailija
408/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sen. Ongelma on siinä, että jos mies edes uskaltaa inahtaa puolisolleen testauksesta, on lusikat jaossa heti. Hirveä uhriutuminen alkaa. Normi ihminen ei loukkaannu moisesta, vaan ymmärtää, että isä ei samalla tavalla voi kokea vanhemmuuttaan automaattisesti kuin nainen.

Sama juttu kuin esim. lapsen syntyessä, se on miehelle tietyllä tapaa eri juttu kuin naiselle. Lapsi on kasvanut äidin sisällä, äidin hormonit yleensä tietyllä tapaa kasvattavat sitä äitiyden kokemusta. Mies ei samalla tapaa voi kokea, vaan hän aloittaa lapseen tutustumisen syntymän yhteydessä/jälkeen. En tarkoita ettei mies myös aktiivisesti olisi valmistautunut ja innokkaasti odottaisi lapsen syntymää. Jotkut isät ovat heti valmiita isiä, joillakin kestää kauemmin tiettyjen tunteiden tulo.

Toivoisin siinä

Jos omaa tällaisia filosofioita, en edelleenkään ymmärrä miksei niitä voi tuoda esille ennen raskautta, jo tapailuvaiheessa. Eihän se, jos siinä vaiheessa huomataan ettei arvot mene yksiin, ole mikään paha juttu. Sehän on sen tapailuvaiheen tarkoitus. 

Minulle asia ei olisi ongelma nimenomaan silloin jos sen ottaa esille jo alkuvaiheessa. Silloin ymmärtäisin että kyseessä on maailmankatsomuksellinen asia ja halu saada varmuus, ei syytös minua kohtaan. Jos vasta raskausaikana tai sen jälkeen ottaisi puheeksi, kokisin että kyseessä on joko epärehellisyys miehen puolelta (salaili ajattelumaailmaansa) tai pettämissyytös, jotka ovat kummatkin vähintään syitä hakeutua parisuhdeterapiaan. 

Vierailija
409/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaiheessa pitää selvittää haluaako kumpikaan lapsia ja jos haluaa, mitkä ovat sen suhteen kynnyskysymykset.

Vierailija
410/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että suurin osa vääntää ja kääntää tän ihan oudoksi. Kukaan ei epäile juuri sinua, miehet ei lähtökohtaisesti melkein ikinä epäile. Kyse on ainoastaan ja vain siitä, että koska noita kusetuksia tapahtuu, niin rutiinitestaus poistaisi ne. Vaikka itse olet täysin syytön niin eikö yhtään kiinnosta auttaa poistamaan pahuutta maailmasta jos se olisi mahdollista? Jos olis joku yksinkertainen verikoe jossa miehen pitäisi käydä ja sillä saataisiin kaikki raiskauksetja naisiin kohdistuva väkivalta pois maailmasta niin menisin siihen välittömästi vaikka pitäisi ihan itse maksaa. En ymmärrä millainen sosiopaatti ei menisi.

Vierailija
411/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä rutiininomaista testausta perustellaan sillä, että joka lapsella on oikeus biologiseen isäänsä, niin sittenhän tarvitaan myös DNA-näytteet kaikilta lisääntymisikäisiltä miehiltä, että pystytään kaivamaan esiin se oikea biologinen isä.

Tämähän alkaa kuulostaa hauskalta idealta!

Tässäpä ideaa!

Synnärillä DNA talteen, sanotaan vaikka 2026 alkaen. Sitä ennen syntyneiltä voi rutiinisti kerätä vaikka kutsunnoissa? Vanhemmilta ja niiltä, jotka syystä tai toisesta kutsunnat välttävät, voisi keräillä näytteet talteen vaikka passia, ajokorttia ja henkilökorttia hankkiessa.

Ja koska tässähän turvataan samalla lapsen oikeus biologisen isänsä elatukseen, niin aletaan rankaisemaan näitä jotka heittäytyy "työttömiksi"

Katsos tällä DNA pankilla estetään myös munaansa ulkomaisissa uittavien miesten vastuusta luistaminen! Joku ilmoittaa, että mies on Matti Petteri suomesta, ja tadaa, mattipetterin näytettä verrataan. Saadaan elatus oikeasta paikasta sille Poikien Reissun vahingolle.

Vierailija
412/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin esim. lapsen syntyessä, se on miehelle tietyllä tapaa eri juttu kuin naiselle. Lapsi on kasvanut äidin sisällä, äidin hormonit yleensä tietyllä tapaa kasvattavat sitä äitiyden kokemusta. Mies ei samalla tapaa voi kokea, vaan hän aloittaa lapseen tutustumisen syntymän yhteydessä/jälkeen. En tarkoita ettei mies myös aktiivisesti olisi valmistautunut ja innokkaasti odottaisi lapsen syntymää. Jotkut isät ova

Kyllä minä ainakin olen jo teininä parin ensimmäisen seurustelukuukauden aikana ottanut perheasiat puheeksi. Isyystesteistä ei kukaan silloin puhunut, eli en semmoiseen osannut ottaa kantaa. Nyt varmaan ottaisin, jos deittailisin. Minusta se on erityisesti naisille tärkeää puhua perhehaaveista jo hyvissä ajoin, koska meillä ei ole loputtomiin aikaa. Niiden ei pitäisi olla mitään tabuja, ja niistä pitää puhua säännöllisesti, koska ajatukset voiva muuttua.

Vierailija
413/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Noita elareista luistavia pitäisikin rankaista mutta muuten tää ei ole sama kuin se mitä pyydetään, sillä myös sillä äidillä on valitettavasti vähän vastuuta (tiedän, ihan naurettava ajatus, että naisen pitäisi olla jostain vastuussa) eli äidin pitäisi ilman jokamiespankkia tietää edes että mistä sitä oikeaa isää lähdetään etsimään."

Mä menin luottamaan ja tunnustin isyyden. Entinen anoppi paljasti ettei lapsi voi olla mun. Isyyden tutkimisen esti muksun äiti. Mulle lätkästiin elarit rankimman mukaan ku on varallisuutta ja hyvät tienestit. Periaatteen vuoksi kusettajalle en halunnut maksaa latiakaan. Muutin muualle ja nyt en ole kahteen kymmeneen vuoteen käynyt suomessa.

Anteeks, mut en ymmärrä miten äiti voi tuollaisen estää. Oon pahoillani jos näin on käynyt, mutta en kyllä olis itse valmis häipymään kokonaan tuollaisen takia vaan taistelisin väkisin voiton itselleni.

Vierailija
414/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää keskustelu on todistanut ihan sata prosenttisesti sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ilmeisesti jopa naiset itse ovat sitä mieltä että sitä persettä jaetaan niin huolettomasti ja täysin tuntemattomille ettei edes nimi selviä, että suu vaahdossa vastustetaan 🤣

Sehän tässä on itseekin naurattanut kun tietää kokemuksesta, että varatuilta naisilta saa pillua paljon helpommalla. Hiihtolomien aikaan voipi eräskin käenpoika saada alkunsa.

Vierailija
415/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsos tällä DNA pankilla estetään myös munaansa ulkomaisissa uittavien miesten vastuusta luistaminen! Joku ilmoittaa, että mies on Matti Petteri suomesta, ja tadaa, mattipetterin näytettä verrataan. Saadaan elatus oikeasta paikasta sille Poikien Reissun vahingolle."

Jos joku ulkomailla antaa Matti Petterin munaansa uittaa itsessään ja sitten Matti häipyy niin kyllä se on naisen vastuulla löytää se Matti Petteri, ei yhteiskunnan ja jos Matti Petteriä ei löydy niin se spermaroskis voi miettiä että haluaako lapsen pitää, se on vain ja ainoastaan naisen oikeus. Jos nainen voi päättää että haluaa että lasta ei ikinä edes ole, niin kyllä miehen pitäisi saada edes hylätä se lapsi jota ei edes haluaisi olevan olemassa. Ja joo jos Matti Petteri ei halua lapsia niin kannattaa käyttää kortsua tai vetää käteen, mutta jos se spermaroskis ei halua tulla raskaaksi tai jäädä yksinhuoltajaksi joka joutuu itse maksamaan kaiken niin kannattaa varmaan pitää itse myös huoli ehkäisystä tai sormettaa.

Vierailija
416/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkur naiset vänkää, ettei lapsi saisi tietää isäänsä eikä isä lapsiaan. Onko se pettäminen todella noin tärkeää?

Vierailija
417/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen testin voit ihan itse tehdä nostamatta naurettavaa mekkalaa, joka paljastaa vain harhaluuloisen persoonallisuutesi.

Hinta 276 €.

Liian kallis valtion maksettavaksi (14 miljoonaa /vuosi).

"Vuonna 2024 valtion budjetin mukaiset kehitysyhteistyön määrärahat ovat kokonaisuudessaan 1 209 miljoonaa euroa."

Tuon rahan voisi käyttää hyödyllisemmin. Isyystestistä olisi sekin hyöty, että mammat eivät jakaisi pimpslooraa ihan niin paljoa.

Mikä hyöty? Lisää vaan tiedossa miesten ulinaa, kun ei seksiä saa mistään. Sekö hyöty?

Vierailija
418/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks, mut en ymmärrä miten äiti voi tuollaisen estää. Oon pahoillani jos näin on käynyt, mutta en kyllä olis itse valmis häipymään kokonaan tuollaisen takia vaan taistelisin väkisin voiton itselleni.

Minkä voiton? Etkö ole kuullut Riston tapauksesta?

Eri

Vierailija
419/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tuumii mies, kun hän saa vaatimansa isyystestin tuloksen ja sanoo vaimolleen "tämä vain varmistaa sen, että olen lapsen isä, kun enhän minä sinua epäillyt mistään" ja vaimo vastaa "tosi hyvä juttu, minua jo jännitti, onko lapsi sinun vai ei". Saattaa miehen suupielet mennä alaspäin ja hyvä olo haihtua.

Ehdotan tämän tapaista kommenttia kaikille naisille tuossa tilanteessa, vaikka täysin uskollinen olisi ollutkin.

Vierailija
420/441 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katsos tällä DNA pankilla estetään myös munaansa ulkomaisissa uittavien miesten vastuusta luistaminen! Joku ilmoittaa, että mies on Matti Petteri suomesta, ja tadaa, mattipetterin näytettä verrataan. Saadaan elatus oikeasta paikasta sille Poikien Reissun vahingolle."

Jos joku ulkomailla antaa Matti Petterin munaansa uittaa itsessään ja sitten Matti häipyy niin kyllä se on naisen vastuulla löytää se Matti Petteri, ei yhteiskunnan ja jos Matti Petteriä ei löydy niin se spermaroskis voi miettiä että haluaako lapsen pitää, se on vain ja ainoastaan naisen oikeus. Jos nainen voi päättää että haluaa että lasta ei ikinä edes ole, niin kyllä miehen pitäisi saada edes hylätä se lapsi jota ei edes haluaisi olevan olemassa. Ja joo jos Matti Petteri ei halua lapsia niin kannattaa käyttää kortsua tai vetää käteen, mutta jos se spermaroskis ei halua tulla raskaaksi tai jäädä yksinhuoltajaksi joka joutuu itse maksamaan kaiken niin kannattaa varmaa

Minne katosi lapsen oikeus tietää biologinen isänsä tässä yhteydessä? Ja aikuisen tietää oma laillisesti testattu jälkeläisensä? Siihenhän tämä biologinen pankki tähtäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi