Korkea aika laittaa ihan isyyslailla se ISYYSTESTI rutiiniksi
Monelta draamalta säästyttäisiin kun isyystesti tehdään laillisesti rutiiniksi.
Lapsen tulee tietää oikea alkuperänsä ja vanhempansa. Ja aikuisen laillisesti testatut, todistetut jälkeläisensä.
Kommentit (441)
Eihän keinosiemennetyt lapsukaisetkaan tiedä siittäjäänsä.
--millä tavalla ajattelit ne miljoonat saada johonkin testeihin? Täällä joskus laskettiin, että se olisi useampia miljoonia vuodessa (vai oliko jotain 20 miljoonaa), että saataisiin joka vuosi tehtyä nuo testit. Miehet,älkäät ehkö lapsia jos ette kumppaniinne luota.--
Miksi hermostuit asiasta? Ai yhtäkkiä ei muka olisi tuon verran valtion budjetissa varaa lapsen oikeuksien turvaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä luovutetuilla sukusoluilla alkunsa saaneet?
Mitä sinä oikein puhut? Ota edes selvää asioista. Nämä lapsethan saavat jo nyt tietää 18-vuotiaana luovuttajan nimen.
Ulinasta päätelle monella ajalla on todella mustia jauhoja pussissa. Syytön ei ulisisi.
Miehet, käykää testauttamassa jo olemassa olevat pentunne. Ne voi olla akan lomamatkatuliaisia mistä vain. Ja sinun piikkiisi tietysti! Minä itse aion. Oli kummallisia "lomia" aikoinaan ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne heti hermostuu ja vastustaa asian etenemistä tai siitä keskustelemista, joilla on suurin syy....
En halua yhteiskunnan varoja käytettävän tällaiseen marginaalitestaukseen, joka ei liity vauvan terveyteen tai sairaudenhoitoon.
Jokainen, joka haluaa, saa oman muksunsa testata omasta pussistaan.-Minulle veronmaksajana puolestaan olisi ihan ok maksaa veroja myös sen vuoksi, että syntyvän kansalaisen oikeudet tietää alkuperänsä turvataan lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne heti hermostuu ja vastustaa asian etenemistä tai siitä keskustelemista, joilla on suurin syy....
En halua yhteiskunnan varoja käytettävän tällaiseen marginaalitestaukseen, joka ei liity vauvan terveyteen tai sairaudenhoitoon.
Jokainen, joka haluaa, saa oman muksunsa testata omasta pussistaan.
Ja tulevaisuudessa sitten tehdään tai ei tehdä diagnooseja vanhempien perinnöllisten sairauksien perusteella.
Aika oleellinen osa terveyttä.
Käytä omat rahasi testaukseen, äläkä huuda muita ihmisiä maksamaan omat sekstailusi. Älä sekstaile, jos ei ole varaa seurauksiin.
-- Sen testin voit ihan itse tehdä nostamatta naurettavaa mekkalaa, joka paljastaa vain harhaluuloisen persoonallisuutesi.
Hinta 276 €.
Liian kallis valtion maksettavaksi (14 miljoonaa /vuosi).--
Tuo hinta on mitättömän pieni kansalaisen (lapsen) oikeuksista tietää laillinen alkuperänsä.
Veronmaksajana olen tätä mieltä että isyystestin tulisi olla rutiinia ja jokaisen oikeus josta ei tarvitsisi sen kummemmin vääntää , riidellä tai taistella.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on hyvä idea. Miksi se on saanut niin paljon alapeukkuja?
Koska se ei ole hyvä idea. Asia ei ole yhteiskunnan kannalta ongelma, eikä yhteiskunnan varoista tarvitse tätä maksattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka haluaa, saa oman muksunsa testata omasta pussistaan.Ja tulevaisuudessa sitten tehdään tai ei tehdä diagnooseja vanhempien perinnöllisten sairauksien perusteella.
Aika oleellinen osa terveyttä.
Ei riitä yhteiskunnan varat tällaiseen testailuun. Jokainen voi itse testata perinnöllisiä sairauksiaan omalla rahalla. Mutta mitään aukotonta tietoa sairastumisesta ei useimmissa tapauksissa saa, koska sairaudet ovat geenien ja ympäristön yhdessä aiheuttamia.
Ja miehille siveysvyö ja niiden avain vain vaimolle. Miksi vain naisten pettämistä pitäisi epäillä?
KIITOS ylläpito/moderaattori kun et poista tätä viestiketjua, vaikka aihepiiri on kipeä ja vaikea monille.
Vierailija kirjoitti:
-- Sen testin voit ihan itse tehdä nostamatta naurettavaa mekkalaa, joka paljastaa vain harhaluuloisen persoonallisuutesi.
Hinta 276 €.
Tuo hinta on mitättömän pieni kansalaisen (lapsen) oikeuksista tietää laillinen alkuperänsä.
Veronmaksajana olen tätä mieltä että isyystestin tulisi olla rutiinia ja jokaisen oikeus josta ei tarvitsisi sen kummemmin vääntää , riidellä tai taistella.
Veronmaksajana olen toista mieltä. Maksakaa itse mukuloidenne testit.
T. Vela
Vierailija kirjoitti:
Hinta 276 €.
Siitä vaan sitten testaamaan kupeidesi hedelmät jos hintakin on sopiva.
Et tarvitse siihen yhteiskunnan apua.
Vierailija kirjoitti:
--millä tavalla ajattelit ne miljoonat saada johonkin testeihin? Täällä joskus laskettiin, että se olisi useampia miljoonia vuodessa (vai oliko jotain 20 miljoonaa), että saataisiin joka vuosi tehtyä nuo testit. Miehet,älkäät ehkö lapsia jos ette kumppaniinne luota.--
Miksi hermostuit asiasta? Ai yhtäkkiä ei muka olisi tuon verran valtion budjetissa varaa lapsen oikeuksien turvaamiseksi.
Mitä ovat nämä oikeudet, joihin viittaat?
Naiset pölähti kuin kärpäset, koska nyt vihdoin miehellä on jotain kättä pitempää h u o r u u d e n varalle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pölähti kuin kärpäset, koska nyt vihdoin miehellä on jotain kättä pitempää h u o r u u d e n varalle.
Kaltaistasi naisvihaajaa aihe ei kosketa millään tavalla.
-- Aloittajalla on hyvä idea. Miksi se on saanut niin paljon alapeukkuja?
-- Koska se ei ole hyvä idea. Asia ei ole yhteiskunnan kannalta ongelma, eikä yhteiskunnan varoista tarvitse tätä maksattaa.--
-- Anteeksi kuinka?
Yhteiskuntahan koostuu kansalaisista. Syntyvien kansalaisten oikeudet turvataan näin osana syntymäoikeuteen perustuvalla lailla, josta syntyvän vauvan ei tarvitse sen kummemmin taistella.
On siis kyse puhtaasta oikeudenmukaisuudesta syntyvää uutta kansalaista kohtaan eikä mistään "hyvästä tai huonosta ideasta".
Vierailija kirjoitti:
-- Aloittajalla on hyvä idea. Miksi se on saanut niin paljon alapeukkuja?
-- Koska se ei ole hyvä idea. Asia ei ole yhteiskunnan kannalta ongelma, eikä yhteiskunnan varoista tarvitse tätä maksattaa.--
-- Anteeksi kuinka?
Yhteiskuntahan koostuu kansalaisista. Syntyvien kansalaisten oikeudet turvataan näin osana syntymäoikeuteen perustuvalla lailla, josta syntyvän vauvan ei tarvitse sen kummemmin taistella.
On siis kyse puhtaasta oikeudenmukaisuudesta syntyvää uutta kansalaista kohtaan eikä mistään "hyvästä tai huonosta ideasta".
Ai yrität väittää, että kyse on tulevan kansalaisten oikeuksista, eikä kyseisen isän vainoharhoista?
😄
Jokainen, joka haluaa, saa oman muksunsa testata omasta pussistaan.