Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä alan ammattilaisia vältät deittisovelluksissa?

Vierailija
23.11.2024 |

Mä opin kesällä että opettajat ja hoitajat ajattelevat ensisijaisesti alapäällään. Samoin jos henkilö viljelee sanaa "ihana" liian usein, on selvää ettei kannata edes lähteä mukaan kuvioihin, jos etsii pitkää ja tervettä suhdetta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, vartija. Jälkimmäiset etenkin edustavat mediassa säännöllisesti sellaista ihmiskuvaa, jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Vallan väärinkäyttö ei viehätä.

Vierailija
22/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyötä tekevä. Itselle parisuhteessa on tärkeää, ettei yhteiselo ole vain ns. läpystä vaihto, vaan oikeasti on illat ja viikonloput aikaa olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit, feministit, wokettajat

Mikään näistä ei ole ammatti, ellei kirjaimellisesti työskentele vihreässä tai vasemmistolaisessa puolueessa

Vierailija
24/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat arvot, ideologia, ajatukset ja kiinnostuksen kohteet pitää löytyä. Ammatilla ei niin väliä. 

Vierailija
25/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunariammatit. En ammatin takia, vaan enemmänkin mitä se kertoo henkilön tavoitteellisuudesta. Olen itse tavoitteellinen enkä usko, että jaksaisin katsoa tyytjää pitkään.

Vierailija
26/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on kyllä no-go. Olen ollut töissä heidän kanssaan ja on niin raskas työ ja väkivaltaa paljon. Itsemurhat ja autoritaarisuus yleistä. En myöskään armeijan tyyppejä haikaile.

27/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään.

Vierailija
28/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiselitteisesti pappi.

Vierailija
29/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on kyllä no-go. Olen ollut töissä heidän kanssaan ja on niin raskas työ ja väkivaltaa paljon. Itsemurhat ja autoritaarisuus yleistä. En myöskään armeijan tyyppejä haikaile.

Olin kerran treffeillä poliisimiehen kanssa. Harvinaisen vakava tyyppi, ei hymyillyt saati nauranut treffeillä kertaakaan.

Vierailija
30/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunariammatit. En ammatin takia, vaan enemmänkin mitä se kertoo henkilön tavoitteellisuudesta. Olen itse tavoitteellinen enkä usko, että jaksaisin katsoa tyytjää pitkään.

Ihan mielenkiinnosta mitä hommaa sitten itse teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi