Minkä alan ammattilaisia vältät deittisovelluksissa?
Mä opin kesällä että opettajat ja hoitajat ajattelevat ensisijaisesti alapäällään. Samoin jos henkilö viljelee sanaa "ihana" liian usein, on selvää ettei kannata edes lähteä mukaan kuvioihin, jos etsii pitkää ja tervettä suhdetta.
Kommentit (30)
Vuorotyötä tekevä. Itselle parisuhteessa on tärkeää, ettei yhteiselo ole vain ns. läpystä vaihto, vaan oikeasti on illat ja viikonloput aikaa olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit, feministit, wokettajat
Mikään näistä ei ole ammatti, ellei kirjaimellisesti työskentele vihreässä tai vasemmistolaisessa puolueessa
Samat arvot, ideologia, ajatukset ja kiinnostuksen kohteet pitää löytyä. Ammatilla ei niin väliä.
Duunariammatit. En ammatin takia, vaan enemmänkin mitä se kertoo henkilön tavoitteellisuudesta. Olen itse tavoitteellinen enkä usko, että jaksaisin katsoa tyytjää pitkään.
Poliisi on kyllä no-go. Olen ollut töissä heidän kanssaan ja on niin raskas työ ja väkivaltaa paljon. Itsemurhat ja autoritaarisuus yleistä. En myöskään armeijan tyyppejä haikaile.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi on kyllä no-go. Olen ollut töissä heidän kanssaan ja on niin raskas työ ja väkivaltaa paljon. Itsemurhat ja autoritaarisuus yleistä. En myöskään armeijan tyyppejä haikaile.
Olin kerran treffeillä poliisimiehen kanssa. Harvinaisen vakava tyyppi, ei hymyillyt saati nauranut treffeillä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Duunariammatit. En ammatin takia, vaan enemmänkin mitä se kertoo henkilön tavoitteellisuudesta. Olen itse tavoitteellinen enkä usko, että jaksaisin katsoa tyytjää pitkään.
Ihan mielenkiinnosta mitä hommaa sitten itse teet?
Poliisi, vartija. Jälkimmäiset etenkin edustavat mediassa säännöllisesti sellaista ihmiskuvaa, jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Vallan väärinkäyttö ei viehätä.