Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kuinka kauan olet ollu spermat

Vierailija
23.11.2024 |

sisässä ennen kuin olet pessyt ne pois...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjälle tiedoksi, että gravitaatio kyllä hoitaa spermat pois emättimestä ihan pesemättäkin. Lisäksi emättimen pH muuttaa sperman vetisemmäksi, joten ei se sinne jää viikkokausiksi odottamaan, että se pestään pois.

Kun tehtiin lapsia, niin yhdynnän jälkeen jäin aina sänkyyn makaamaan lantio kohotettuna ja jalat seinälle nostettuna, jotta sperma pysyisi kauemmin sisällä.

Vierailija
2/6 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pessyt heti. Silloinkin ku lasten saanti oli mielessä. Kun oon kolme kertaa tullu samantien raskaaksi nii ei ole syytä niitä siellä pidellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyssä pysyy seuraavaan vessakäyntiin asti

Vierailija
4/6 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllyssä pysyy seuraavaan vessakäyntiin asti

Tynkkynen?

Vierailija
5/6 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn yleensä päivittäin, joten yli päivää ei ole peseytymiseen. 

Viime kesänä tuli pitkästä aikaa hurjasteltua ja jäätyä vain nukkumaan seksin jälkeen. Seurauksena ärhäkkä virtsis. Sain siis muistutuksen, että vessaan pitään mennä seksin jälkeen.

Vierailija
6/6 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä käy heti enkä kyllä useimmiten pääsisikään vaikka haluaisin. Useasti leikitään sidontaleikkejä jolloin saatan olla tunteja ja jopa koko yön sänkyyn sidottuna miehen käytettävissä. Tällöin on vielä aamullakin useamman nainnin spermat sisällä. Itselle ei kyllä ole tullut tästä mitään oireita.