Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka lukee tai on lukenut Sarah J. Maasin Valtakunta kirjasarjaa?

Vierailija
22.11.2024 |

Mä luen sarjan ensimmäistä kirjaa eli Okaruusujen valtakuntaa. On ensimmäinen kirja ylipäätään Maasilta jota luen. 

Tämä kirja on juuri sitä mitä kaipaan. Fantasiaa, haltioita, rakkautta, seksiä yms. Olen juuri hiljattain lukenut kohtauksen missä Feyre ja Tamlin harrastaa seksiä ensimmäisen kerran. Ihana kun saa edes lukea sellaisesta himosta, läheisyydestä, rakkaudesta ja seksistä.

Mä olen 45v sinkkunainen joka ei enää varmaan ketään löydä. Voin edes kirjoista lukea rakkaudesta ja seksistä. Tuollaista kirjojen himoa ja rakkauta en ole koskaan kokenut vaikka parisuhteissa olen ollutkin ja rakastunut sekä tuntenut himoa. On vain haavetta ja fantasiaa tuollainen rakkaus ja himo mitä kirjoissa on. Enkä edes odota sellaista, mutta kun saisin vielä joskus kokea miehen kosketuksen ja tuntea olevani rakastettu.

Joo meni vähän ohi kirjan nyt tämä, mutta tässä nyt vain ajatuksia sellaiselta joka pettynyt rakkauteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee käydä kirjastossa. Ravintoa yksinäiselle sielulle...

Vierailija
4/7 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä paskaa. Miks muuten mammat lukee jotain nuorten teiniprnfantasiaa?

Vierailija
5/7 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä paskaa. Miks muuten mammat lukee jotain nuorten teiniprnfantasiaa?

Mä luen monenlaisia kirjoja enkä irvistele sille mitä muut lukee. En valitse lukemisiani sen perusteella onko ne aikuisille vai ei. Kukaan ei pakota sua lukemaan sellaista mistä sä et pidä. 

Ap

Vierailija
6/7 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan edes ollut rakastunut oikeasti. Kirjoista saa lukea millaista se voisi olla.

Vierailija
7/7 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan edes ollut rakastunut oikeasti. Kirjoista saa lukea millaista se voisi olla.

Mä olen kyllä ollut rakastunut, mutta tuollaista kirjojejen rakkautta ja himoa en ole kokenut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä