Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela ja sossu sanoo että mun pitäis vaan olla syömättä yli viikko joulukuun alkuun kunnes saan Kelasta rahaa. 0€ tilillä ja ruoat loppu.

Vierailija
22.11.2024 |

Voiko tämä olla totta että suomessa joutuu ihminen näkemään nälkää?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen moni on avuton. Silloinkun sitä rahaa on niin kannattaa ostaa kuivaainemuonaa kuten puuroa, hernekeittoa, nuudelia...

Hernesoppa on hyvää, ravitsevaa ja halpaa.

Lähikaupassa 500 gramman pussi maksaa 1,25 €.

Siitä saa yhdelle hengelle hernesoppaa ainakin kolmeksi päiväksi. - Tiedän, koska puolisoni ei pidä siitä, joten saan vetää tämän herkun yksin.

Lisäksi sipuli ja kasvis/lihaliemikuutio sekä muutamia pippureita, niin on jo makua riittämiin.

Miksi ei tehdä itse hernerokkaa joka on maailman helpoin ruoka. Herneet yöksi likoon ja aamulla laitan hiljaiselle muhimaan. Puolessa välissä heitän ruskistetun jauhelihan sekaan. Kukin laittaa lihat oman maun mukaan. Laitan lihaliemikuution ja kasvisliemi jauhetta. Tekee 5l kattilallisen niin saa osan pakastimeen annosrasioihin.

En ole koskaan ostanut purkki hernaria kun sen itse tekeminen on niin helppoa eikä voi epäonnistua. Liialla maustamisella sitä ei kannata pilata.

Vierailija
122/125 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää " kerää pulloja"  jankuttajat , eivät kyllä ole ikinä kerännyt pulloja.

Muuten kukaan tuskin kuvittelee löytävänsä maaseudulla lumihangesta niin paljon pulloja, että niillä kuittaa viikon ruokaostokset. 

Kysyjä on palstan vakiotrolli, joka asuu Helsingissä alueella, jossa niitä pulloja on hyvin. Itse asiassa olen kyllä maaseudun lumihangestakin niitä löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset apua rahanhallintaan.

Vierailija
124/125 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla,että sulla ei muka kotona ole mitään? Eikö sulla ole edes jauhoja? suolaa?muita mausteita? kauraryynejä?riisiä? makaronia?öljyä? Voiko oikeasti olla olemassa ihmisiä, joilla ei keittiön kapeissa ole mitään? Mites jääkaappi? ketsuppia? sinappia? Ensi kerralla , kun saat sitä rahaa, osta kuiva-ainekaappiin säilykkeitä, tomaattimurskaa, nuudeleita,makaroonia, riisiä, öljyä, jauhoja. Silloin sulla on edes jotakin, mistä tehdä ruokaa  jos tulee hätä. Tämänhetkinen ruuattomuutesi on minusta lähinnä typeryyttä. Mikset mene vanhempiesi tms. sukulaistesi luo tai pyydä heitä avustamaan ja tuomaan sulle ruokaa?

Siten voi olla kun ap on niin saatanan nirso, kranttu ja avuton että vain paras kelpaa vaikka siihen ei oikeasti ole varaa.

Vierailija
125/125 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuota ei varmasti ymmärrä, jos ei ole ollut näiden kanssa tekemisissä. Ei sitä tavallisesti operoiva aikuinen pysty edes mieltämään, että oikeasti siisti ja kaikinpuolin normaalin oloinen ihminen voi tosiaan olla aivan alakoululaisen tasolla noiden asioiden kanssa. Ja vieläpä niin, ettei näe siinä omassa toiminnassaan mitään vikaa."

Onneksi olkoon, kuvailit juuri ap:n aivan täydellisesti. Alakoululaisen tasolla ja vika on aina kaikissa muissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi