Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro itsestäsi - mitä porukkaa täällä käy?

Vierailija
22.11.2024 |

Olisi kiva tietää, millaiset ihmiset täällä käyvät. Sattumaltako vai usein. Vastaa seuraaviin kysymyksiin:

- Ikä?

- Sukupuoli?

- Miksi olet nyt täällä? Vihaluetko muiden juttuja, aloitatko itse ketjuja vai klikkasitko vain sattumalta?

- Mihin koulutusluokkaan kuulut? Itse olen satavarma että täällä käy yhtä hyvin lääkäreitä kuin siivoojiakin.

- Juoksetko oravanpyörässä vai downshiftaatko?

- Mitä itsellesi tyypillistä teit tänään? Kerro joku yksityiskohta. Limasedät kertoo tähän tietysti jotain tyypillistä, mutta kiinnostaa ihan kuulla ihmisten arjesta.

- Mitä katsoit viimeksi telkkarista / suoratoistosta?

- Minkä ongelman Suomessa ratkaisisit jos yksin voisit päättää?

Hyvää viikonloppua sulle!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v

Mies

DI

Vierailija
2/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, tuleva dubaihin muuttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v juristi. Käyn välillä huvikseni katsomassa "mitä kansan syvät rivit kirjoittavat". Aina takuuvarmaa sekoilua. Aika lailla juoksen oravanpyörässä. En kuitenkaan niin paljon kuin luulisi. Tänään keitin 6 litraa chili con carnea ja laiton pakkaseen 0,6 l rasioissa. Nopeeta ruokaa arkeen. Katsoin Lostia ja fiilistelin menneitä aikoja. Ratkaisisin sukupuolten välisen tasa-arvo-ongelman (in my dreams).

Vierailija
4/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

79 v nainen yksin asuva ja minulla on paljon rahaa piirongin laatikossa asun tinttikuja 6 minulla ei ole ovi koskaan lukossa 

Vierailija
5/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 v entinen sosiaalityöntekijä. Olen työtön nyt kun minut irtisanottiin viime vuonna.

Vierailija
6/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v nainen

Viimeisten kauppstieteiden maisterintutkintoani. Laskentatoimen ja rahoituksen työtehtäviin sitten.

Luen palstalta satunnaisesti kiinnostavia keskusteluja.

Luen mielummin kirjaa kuin olen baarissa. Ratkoin sudokuja ja kävin tanssitunnilla tänään.

Vierailija
7/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v, työkyvyttömyyseläkeläinen, AMK, ajanvietettä jolle saa välillä nauraa ihan kunnolla, kävin tänään lounaalla ja tapasin tyttäreni, eilen telkkarista Matrix reload, laittaisin terveyspalvelut kuntoon jos voisin

Vierailija
8/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen virkanainen. 

Viihdytän itseäni toisinaan täällä käymällä.

Perjantaisin haen yleensä noutoruokaa kotiin, vedän villasukat jalkaan ja takkaan tulet. Fiilistelen kotona.

Ratkaisisin sote-uudistuksesta johtuvan kuntien talouden tasapainoitus-/sopeuttamistarpeen.

Vierailija
9/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Führer!

Vierailija
10/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v maatalousalan osa-aikainen sekatyöläinen, nainen.

Tulin juuri saunasta ja nyt hetken palstailen kun odotan illallisen ja teeveden lämpiämistä puuhellalla.

Lukio ja ammattikoulu on käyty.

Downshiftaan. Teen osa-aikatöitä ja muuten elän osittaisessa omavaraisuudessa.

Jotain tyypillistä? No lämmitän puuhellaa ja saunaa päivittäin ja kannan polttopuuta liiteristä.

Ei ole telkkaria mutta tabletilla katsoin Areenasta Outlanderia eilen. Tänään taidan katsoa jonkin kotimaisen elokuvan samasta lähteestä.

Epäkohta jonka ratkoisin, olisi kissojen kaltoinkohtelu.

Vierailija
11/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nazzi ja erittäin tyytyväinen palstan sisältöön.

Vierailija
12/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56-v. nainen, perheellinen ja duunari, tuotannon työntekijä. Tänään oli työpäivä klo 12-20. Aamupäivällä ruokin lintuja ja tein lumitöitä. Nyt illalla aion vielä käydä koiran kanssa pienellä lenkillä.

Ongelmia piisaa, mutta voisi aloittaa puoluetukien radikaalilla pienennyksellä, kansanedustajista puolet pois, avustajia max yksi ja korvausta maksetaan vain (työ)paikalla olijoille, aivan kuten normityöläisillekin.

Vierailija
13/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v, nainen, DI.

Sairaslomalla/työttömänä olen. 

Käyn täällä lukemassa itseä kiinmostavia ketjuja. Itse en oo alottanut mitään, mutta joihinkin kommentoin kyllä. Musta on kiva lukea, mitä mieltä ihmiseton eri asioista.

Katsoin eilen ja tänään retro-ohjelmaa Youtubesta, Suuri seikkailu 2005. Ihan siksi, kun tuli mieleen yks vanha tuttu, joka kilpaili siinä.

Ihanaa, kun kellään ei ollut mitään botox-huulia tms. Ja ihan viihdyttävä ohjelma muutenkin.

Yrittäisin saada Kelan käsittelyajat inhimilliselle tasolle. Jos ei ole tukiverkkoa, niin ei ihm, jos ihminen sekoaa niitä päätöksiä rahattomana odotellessa.

Vierailija
14/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ikä?

29, joulukuun lopussa 30... Aika stressaavaa.

- Sukupuoli?

Nainen.

- Miksi olet nyt täällä? Vihaluetko muiden juttuja, aloitatko itse ketjuja vai klikkasitko vain sattumalta?

Olen vähän kännissä ja kaipaan luettavaa. Joskus vihaluen ja joskus nautiskelen tai pidän hauskaa, riippuu aiheesta.

- Mihin koulutusluokkaan kuulut? Itse olen satavarma että täällä käy yhtä hyvin lääkäreitä kuin siivoojiakin.

Olen kandi, jätin yliopisto-opinnot kesken mielenterveysongelmien takia. Tavallaan korkeakoulutettu kuitenkin, vaikka siitä ei ole mitään hyötyä ollutkaan. Nyt olen osa-aikaisesti työssä varastolla, mielenterveys ei kestä täysipäiväistä työtä... Mutta ainakin pystyn käymään töissä, sekin on parempi kuin ei mitään. Parasta olisi tietenkin osa-aikatyö tai palkkatuki omalta alalta. Onneksi varastotyölläkin elää ja kunto on hyvä... Aina on jotain, mistä voi olla kiitollinen.

- Juoksetko oravanpyörässä vai downshiftaatko?

Siltä väliltä, osa-aikainen työ mt-ongelmien takia. Ei koulutusta vastaava.

- Mitä itsellesi tyypillistä teit tänään? Kerro joku yksityiskohta. Limasedät kertoo tähän tietysti jotain tyypillistä, mutta kiinnostaa ihan kuulla ihmisten arjesta.

Kävin töissä ja kirjastossa, illalla menin juoksulenkille lumiselle tielle. Huomenna käyn kiipeilemässä kiipeilykeskuksessa. Tykkään joistakin urheilulajeista, ne antavat onnistumisen kokemuksia ja hyvää mieltä, vaikka moni muu asia on itselleni vaikeaa.

- Mitä katsoit viimeksi telkkarista / suoratoistosta?

Mustaa hiekkaa, Yle Areenasta. Pidän Ylestä, myös ajankohtaisohjelmat ovat hyviä. Harmittaa, että Perjantai loppuu.

- Minkä ongelman Suomessa ratkaisisit jos yksin voisit päättää?

Ottaisin käyttöön oikeudenmukaisen perustulon pienituloisille ja tekisin mielenterveyspalveluista saavutettavampia.

- Hyvää viikonloppua sulle!

Samoin!

Vierailija
15/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N, 32, sihteeri lakialalla, varsinaisessa oravanpyörässä elellää, vaikka yksin asunkin, äsken katselin sivu silmällä Vain elämää tvstä. Suomen ongelmista poistaisin vaikkapa sen että mielenterveysasiohin laitettaisiin enemmän resursseja.

Vierailija
16/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 vuotias sydänkirurgi. Poikamies

Vierailija
17/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että joku random saa hulluja ideoita netissä ja joukko innostuu, poliitikot toteuttavat sekopäisyyttä. Yritän sanoa että muistakaa järki ja inhimillisyys. En halua toimia lastenvahtina, olisi muutakin tekemistä oikeasti.

Vierailija
18/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku profilointiko tää taas on?

Vierailija
19/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokapteeni poikamies ja ikää 32 vuotta. Haluaisin löytää sen oikean. Rahaakin on. Vaikka en välitä siitä. Ihmissuhteet ja tunteet on ykkösjuttu. Huoh taas yksinäinen ilta Miamissa,kun olisi joku, jonka luokse palata reissulta.

Vierailija
20/24 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimaton ja lapseton koti-isä.

M35 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi