Kerro itsestäsi - mitä porukkaa täällä käy?
Olisi kiva tietää, millaiset ihmiset täällä käyvät. Sattumaltako vai usein. Vastaa seuraaviin kysymyksiin:
- Ikä?
- Sukupuoli?
- Miksi olet nyt täällä? Vihaluetko muiden juttuja, aloitatko itse ketjuja vai klikkasitko vain sattumalta?
- Mihin koulutusluokkaan kuulut? Itse olen satavarma että täällä käy yhtä hyvin lääkäreitä kuin siivoojiakin.
- Juoksetko oravanpyörässä vai downshiftaatko?
- Mitä itsellesi tyypillistä teit tänään? Kerro joku yksityiskohta. Limasedät kertoo tähän tietysti jotain tyypillistä, mutta kiinnostaa ihan kuulla ihmisten arjesta.
- Mitä katsoit viimeksi telkkarista / suoratoistosta?
- Minkä ongelman Suomessa ratkaisisit jos yksin voisit päättää?
Hyvää viikonloppua sulle!
Kommentit (24)
52v. duunarimuikkeli, pk-seutu, ei kissoja. Elän ns pientä elämää mutta olen aika tyytyväinen. Tiedän jo tässä iässä mitä en tarvitse enkä halua elämääni. Jotain olen ehkä elämästä oppinut.
Koen jotenkin tässä ajassa ja tämän ikäpolven edustaja olla aktiivinen kannanottaja toki huumorilla. Uskon että anonyymeillä keskustelupalstoilla on jotakin merkitystä, siis kaiken häiriöroinan seasta kaivettavalla kontaktoinnilla. En kai täällä muuten hengailisi lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Joku profilointiko tää taas on?
Tykkäisitkö pakollisesta rekkaamisesta enemmän?
60 v, nainen, palstalla vuodesta 1998 eli siitä saakka kun esikoinen oli vauva
Kirjoittelen satunnaisesti, palstan alkuaikoina olin hyvinkin vakkari :)
- virtanen
Olen 56 v juoppohullu ukko. Käyn säännöllisesti täällä. En vihaile ketään mitään
Yleensä hauskoihin provoihin laitan kommentteja