Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen keskitason mies eli ihan ok näköinen ja keskituloinen mutta haluaisin että nainen olisi kaunis.

Vierailija
22.11.2024 |

Olen korkeakoulutettu ja työni on ihan hyvää toimistotyötä mitä teen. Minulla on vähän mahaa eli olen ihan vähän ylipainoinen joten onko suotavaa että vaadin myös sitä että nainen olisi  normaalipainoinen tai hoikka? 

Olen huomannut sen että yhteiskuntamme on epätasa-arvoinen koska naiset saavat vaatia miehiltä asioita mutta miehet ei saa vaatia naisilta mitään. Miksi tässä asiassa ei ole tasa-arvoa? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vaatia, mutta toivottavasti se ei ole se ainut kriteeri; kun paino saattaa vaihdella paljonkin elämän aikana. 

Että koeta nyt löytää muutenkin kuin ulkonäöltään miellyttävä kumppani, muuten voit joutua eroamaan kyllä vikkelään kun naisen kroppa vähänkin muuttuu.

Vierailija
22/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Luoja kiellä suuria haaveita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Käy siis optikolla ja hanki sellaiset vahvuudet, että naiset alkavat näyttää kauniilta.

Vierailija
24/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosalliset määrää tahdin. Koska tuloksena voi olla jälkikasvua. Siinä rumempikin nainen kelpaa, kun  mies haluas jonkun  jonka kanssa perustaa perheen. 

Vierailija
25/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa se vi tun mahasi pois ja osta Porsche Panamera nin eiköhän ala bimbot kiinnostuun

Vierailija
26/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkemys tasa-arvosta.

Mutta kun miestä on kerran jossain kielletty esittämästä vaatimuksia naiselle, niin miten ihmeessä sinä uskallat sanoa, että haluat kauniin naisen? Sinähän rikot tätä mystistä kieltoa sanomalla noin!

Ap on nyt viety vankilaan rikottuaan miehille asetettua vaatimiskieltoa. Siksi hän ei vastaa kysymyksiin. Surullista, niin surullista, ja ennen kaikkea epätasa-arvoista! Naiset saavat vaatia vapaasti mutta miehet viedään vankilaan. Kyllä maailma on miehelle kova.

Mutta onhan tässä hyvääkin! Nyt ap on cool pahis vankilakundi, joka saa kenet mimmin tahansa.

Vierailija
27/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan jotkut muodokkaat naiset myös kauniita, kourallinen nautintoa.

Vierailija
28/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkemys tasa-arvosta.

Mutta kun miestä on kerran jossain kielletty esittämästä vaatimuksia naiselle, niin miten ihmeessä sinä uskallat sanoa, että haluat kauniin naisen? Sinähän rikot tätä mystistä kieltoa sanomalla noin!

Ap on nyt viety vankilaan rikottuaan miehille asetettua vaatimiskieltoa. Siksi hän ei vastaa kysymyksiin. Surullista, niin surullista, ja ennen kaikkea epätasa-arvoista! Naiset saavat vaatia vapaasti mutta miehet viedään vankilaan. Kyllä maailma on miehelle kova.

Mutta onhan tässä hyvääkin! Nyt ap on cool pahis vankilakundi, joka saa kenet mimmin tahansa.

Niinhän se on! Itse asiassa tämä on ihan suunniteltua. Naisillahan on se erityisvapaus vaatia asioita, ja naiset ovat vaatineet vankilakundeja. Näin niitä sitten saadaan aikaiseksi kun kielletään miehiltä vaatiminen. Iso osa miehistä kuitenkin uhmaa kieltoa, kuten nyt esimerkiksi ap.

Vierailija
29/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan ap nyt joutuu istumaan? Kiinnostuin heti hänestä.