Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat miehen rehellisyydestä?

Vierailija
22.11.2024 |

Avokki oli tänään tehnyt ruokaa ja kysyi minulta, että miltä ruoka maistui ja oliko hyvää. Vastasin hänelle, että olen syönyt samaa koulun ruokalassa ja se oli jotenkin maukkaampaa. Tästä hän ilmeisesti otti nokkiinsa? Miksi ihmeessä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänelle, että ruoka oli hyvää. Seuraavalla kerralla kerrot saman. Kohta saat syödäksesi sitä hyvää ruokaa päivittäin.

Vierailija
22/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkään ei tykkää jos sanoo että niillä on pieni peenis, vaikka olis vaan rehellinen. Mitä ihmettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkään ei tykkää jos sanoo että niillä on pieni peenis, vaikka olis vaan rehellinen. Mitä ihmettiä?

Mitä se haittaa? Pääasia että nainen tyydyttää miehen pienen peeniksen.

Vierailija
24/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole rehellisiä, mutta jos joku on rehellinen niin se on aina mies. Ei nainen.

Vierailija
25/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle itselleenkin sopii, kun vaimo sanoo, että voi kun et sä nyt oikein pysty mua tyydyttämään, olen saanut isompaa ja parempaakin. 

En ole ap, mutta kyllähän tuota naisilta kuulee. Aina on se ex jonka perään ne vonkuu. 

Vierailija
26/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs tuttavamies oli minulle rehellinen. Hän haukkui minua ja ulkonäköäni niin pahasti etten ole toipunut siitä vielä vuosien jälkeenkään. 

Vierailija
27/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käytöksesi ei ole mitään rehellisyyttä vaan toisen loukkaamista. Siinä on vissi ero.

Vierailija
28/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle itselleenkin sopii, kun vaimo sanoo, että voi kun et sä nyt oikein pysty mua tyydyttämään, olen saanut isompaa ja parempaakin. 

En ole ap, mutta kyllähän tuota naisilta kuulee. Aina on se ex jonka perään ne vonkuu. 

Totta.

Naiset eivät koskaan pääse yli ex miehistään. Ne kulkevat aina jollain tasolla mukana uudessakin parisuhteessa. 

Vierailija
29/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs tuttavamies oli minulle rehellinen. Hän haukkui minua ja ulkonäköäni niin pahasti etten ole toipunut siitä vielä vuosien jälkeenkään. 

Se oli sinulle rumilukselle ihan oikein. Etpähän leijaile pää pilvissä ja kuvittele itsestäsi liikoja niinkuin näillä muilla rumilla lihavilla naisilla on tapana.

Vierailija
30/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo käytöksesi ei ole mitään rehellisyyttä vaan toisen loukkaamista. Siinä on vissi ero.

Sekö ei ole loukkaavaa kun tarjoilee toiselle pskaa ruokaa syötäväksi?

Vierailija
31/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ex eukko valitti että hänen on pakko aina tehdä ruuat kun minä teen niin huonoa ruokaa.

Kerran hän lähti ystävänsä kanssa shoppailemaan ja päätin yllättää heidät molemmat kokkaamalla heille muusia ja lihakastiketta, salaatteineen kaikkineen. Tulivat, söivät iloisin mielin ja oli kuulemma niin hyvää, että halusivat ottaa lisää. Siinä kohtaa kysyin,että onko nyt ihan varma, ja nostin pöydälle koiranruokapurkin josta olin tuon kastikkeen tehnyt.

"Naudan lihaa kastikkeessa", komeili purkin kyljessä.

Opetus tässä on se, että kyllä se mieskin osaa kun oikein yrittää. Ihmettelen kyllä vieläkin miksi se ruoka yhtäkkiä muuttuikin pahaksi?

Vierailija
32/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ex eukko valitti että hänen on pakko aina tehdä ruuat kun minä teen niin huonoa ruokaa.

Kerran hän lähti ystävänsä kanssa shoppailemaan ja päätin yllättää heidät molemmat kokkaamalla heille muusia ja lihakastiketta, salaatteineen kaikkineen. Tulivat, söivät iloisin mielin ja oli kuulemma niin hyvää, että halusivat ottaa lisää. Siinä kohtaa kysyin,että onko nyt ihan varma, ja nostin pöydälle koiranruokapurkin josta olin tuon kastikkeen tehnyt.

"Naudan lihaa kastikkeessa", komeili purkin kyljessä.

Opetus tässä on se, että kyllä se mieskin osaa kun oikein yrittää. Ihmettelen kyllä vieläkin miksi se ruoka yhtäkkiä muuttuikin pahaksi?

Sika sinä olet!

Vierailija
33/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkei ole aivan verrattavissa olevia asioita.

Nyt jotain rajaa noihin.

Vierailija
34/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot hänelle, että ruoka oli hyvää. Seuraavalla kerralla kerrot saman. Kohta saat syödäksesi sitä hyvää ruokaa päivittäin.

Eli sitä mautonta. Ei valehtelukaan ole hedelmällistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi