Äitini vaikuttaa ärsyyntyneeltä jos vierailen heillä liian usein
Liian usein siis tarkoittaa useammin kuin kerran kuussa. Joskus sekin on liian usein. Asumme melko lähekkäin. Onko muilla tällaista? Minulla ei ole lapsia, joten en vie sinne ketään riehumaankaan tms.
Kommentit (48)
Minä asun äitini naapurikaupungissa, bussi maksaa huimat 4 euroa, eli voisin kyläillä viikottain tai vaikka päivittäin. Mutta ymmärrän, että äidilläni on omakin elämänsä, joten kyläilen vain kun hyvissä ajoin yhdessä sovitaan. (Emmekä kumpikaan jaksa muutenkaan sukuloida liian usein.) Välimme ovat oikein hyvät ja lämpimät ja joka vierailulla on hauskaa - mutta vierailenkin tosiaan sellaiset 5-10 kertaa vuodessa.
Ei sielä joka joulu tarvitse käydä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kutsu äitiäsi omaan kotiisi? Menetkö kutsumatta ja ilmoittamatta sinne äitylille?
Omien terveysongelmieni takia en kutsu häntä kylään.
apJa sun äidillä ei voi olla terveysongelmia joiden takia haluaa olla rauhassa ?
Olkoon sitten vaikka niin.
ap
Nyt en yhtään ihmettele että äitisi haluaa vapaata sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Et kai valita vierailulla omia vaivojasi ja ongelmiasi? Mikäli joka kerta valitat, saattaa äitisi kokea vierailusi henkisesti raskaaksi ja tästä syystä kuormittua käynneistäsi.
Tunnen henkilön joka kuormittaa kaikkia ympärillään olevia jatkuvasti valittamalla, milloin terveys- ja milloin talousongelmistaan. Hänen näkemisensä on todella raskasta. Kaikilla meillä on ongelmamme mutta muiden tehtävä ei ole toisten jatkuva kannattelu. Jos kannattelemaan joutuu jatkuvasti, lopulta se uuvuttaa.
En valita, vaan minun asioistani puhutaan ehkä 10% ajasta. Lopun aikaa vanhempani puhuvat kumpikin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kutsu äitiäsi omaan kotiisi? Menetkö kutsumatta ja ilmoittamatta sinne äitylille?
Omien terveysongelmieni takia en kutsu häntä kylään.
apJa sun äidillä ei voi olla terveysongelmia joiden takia haluaa olla rauhassa ?
Olkoon sitten vaikka niin.
apNyt en yhtään ihmettele että äitisi haluaa vapaata sinusta.
Tämä palsta haluaa sinusta vapaata.
ap
Kutsu äiti hienolle illalliselle tai kakkupöytään. Ja älä enää mene äidin luo ellei kutsuta. Helppoa.
Mun äiti on samanlainen ja se johtuu ihan vaan siitä, että hän ei pidä minusta. Muille sisaruksilleni soittelee ja pyytää kylään, mutta minut on useasti "unohtanut" kutsua esim. Joulun viettoon. Olen kuitenkin hoitanut meistä eniten vanhempieni asioita, auttanut, kuskannut ja selvittänyt, joten ihmettelen miksi vanhempani eivät siltikään muista, että olen edes olemassa. Sellaista se on. Ehkä seuraavassa elämässä synnyn perheeseen, jossa minua rakastetaan.