Mieheni haluaa lopettaa koiramme, puri kerran
Mies haluaa lopettaa koiramme, joka on ollut meillä jo lähes 10 v. Koira on purrut naapuria (vähän verta) ja kaikkia lapsiamme leikin yhteydessä (ei verta). Lasken puremisen leikiksi, mutta mies sanoo, että koira murisee niin että siihen ei voi enää luottaa. Harkitsen miehen jättämistä ja poismuuttoa koiran kanssa. Voiko murisevaa ja hampaita näyttävää koiraa kouluttaa?
Kommentit (101)
Aika lähteä piikille. Koira on kuin ladattu ase humalaisen Vornasen käsissä.
Vanha koira, niin sillä voi olla vaivoja miksi se käyttäytyy noin. Lääkäriin siis.
Joku syy siihen on, veikkaan että on kipeä. Meidän yksi koira oli lonkkavikainen vanhana ja sen takia äksy kun puri, kun sattui. Koira kun ei ajattele sitä samalla tavalla kuin ihminen vaan on eläin, ja reagoi kipuun yleensä agressiolla. Vie se lääkäriin.
Huoh, koirassa on pittiä, mutta on suurempi kuin pitbull eli isä on cane corso/ tanskan doggi tai iso dobermann. En halunnut edes kirjoittaa rotu mixiä aloitukseen, koska niin, kohtaamme ennakkoluuloja jokaisella lenkillä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Rotu? Arvaan Bitpull...
Pitbull ei murise niin kuin mitkään staffit repivät yks kaks yllättäen naaman. Koirat kyllä murisee leikkiessä, kuin myös silloin kun varoittavat joka on erilaista murinaa kuin leikkiessä. Minä lähtisin koiran kanssa muualle
0/5
Liian helposti näkee olevan provo/trolli, ja kirjoittajana mies joka esittää naista
Ole huoleti ap, cane Corso on tuttu ja rotu, ja paljon lempeämpi kuin pikku räkyt.
Olet sekopää oikeasti. Kohta tulee poliisi ja lopettaa sen koiran jos et itse älyä viedä sitä piikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rotu? Arvaan Bitpull...
Pitbull ei murise niin kuin mitkään staffit repivät yks kaks yllättäen naaman. Koirat kyllä murisee leikkiessä, kuin myös silloin kun varoittavat joka on erilaista murinaa kuin leikkiessä. Minä lähtisin koiran kanssa muualle
Kiitos. Koiraani haukutaan ihan turhaan, ja joo nyt moni ajattelee, että puri naapuria, mutta naapuri pelkää koiria ja huitoi harjalla koiraa. Olemme jo puhuneet siitä, että muuttaisin pois koiran kanssa (lämmitetty mökki ja etätyö) ja lapset jäisivät isälleen. Mies ei tietenkään ole myyty, vaikka lapsemme ovatkin jo aika omatoimisia.
ap
Vierailija kirjoitti: 0/5 Liian helposti näkee olevan provo/trolli, ja kirjoittajana mies joka esittää naista
Totta, tämän näkee ihan hyvin. Täältäkin 0/5
Ihmisä purevat koirat tulee lopettaa, jollei kyseessä ole suojeluun koulutettu koira, jonka tehtävä on purra. Ei riikka.
Vierailija kirjoitti: 0/5 Liian helposti näkee olevan provo/trolli, ja kirjoittajana mies joka esittää naista
Viimeksi kun tarkastin, alushousuissa ei ollut miesten vehkeitä. Minua on ennenkin väitetty palstalla mieheksi. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Ole huoleti ap, cane Corso on tuttu ja rotu, ja paljon lempeämpi kuin pikku räkyt.
Koira oli todella lempeä 7 v asti ja tosiaan silloin tuli lonkkiin vikaa ja kulumaa. Lääkärillä ei ole löytynyt syytä mahdolliseen kipuun.
ap
Rotu? Arvaan Bitpull...