Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä ilkeämpi nettipalstoilla kuin oikeassa elämässä?

Vierailija
22.11.2024 |

Pidätkö tosielämässä suusi vain supussa vai oletko oikeasti kiltimpi? 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeät ihmiset on ilkeitä. Ei normaalit ihmiset muutu netissä ilkeiksi.

Kyllä muuttuu, jatkuvat jankutukset ja typerät provot ärsyttävät ainakin mua.

Vierailija
22/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kertoo täällä sen mitä ajattelee. Oikeassa elämässä on korkeampi kynnys sanoa samoja asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viherpunikit vannovat julkisesti olevansa tasa-arvoisia ja empaattisia. Tälläkään palstalla väittämästä ei ole näkynyt mitään todisteita. Päinvastoin, he hyökkäävät maailman vähemmistöä, eli kantasuomalaisia vastaan ja puolustavat kaikin keinoin islam-terroristeja ja raizkaajia. Viherpunikit piiloutuvat aina teeskennellyn empatian ja kiiltävien valheiden taakse. 

Siinä yksi törkeän ilkeä jolla ei ole muuta tekemistä kuin haukkua muita ihmisiä, luulee itse olevansa aina oikeassa. Mitään viherpunikkeja ei edes ole olemassa.

Vierailija
24/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Koska oikeassa elämässä en joudu kuuntelemaan paskapersepersujen, naisvihaajien, kusipääkokkareiden tai muiden vajakkiääliöiden päänaukomista. Netissä vastaan vihaan vihalla.

25/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tän palstan aivan järkyttävän epäkohteliaat, kaikkitietävät, inhottavat tyypit purkaa tänne vain pahaa oloaan ja ovat mukavia ihmisiä oikeassa elämässään.

Kyseessä ei ehkä ole pelkkä toivon asia, sillä on nähdäkseni melko selvää, että netissä anonyymistä käyttäydytään huonommin kuin livenä. Esimerkiksi tämä klassikkopätkä pohjautuu nettikäytöksen omituisuuteen tosielämässä:

Vierailija
26/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kertoo täällä sen mitä ajattelee. Oikeassa elämässä on korkeampi kynnys sanoa samoja asioita.

Tämä. Sanon netissä suoremmin. Oikeassa elämässä kaunistelen, koska haluan olla väleissä. Täällä ei tarvii olla väleissä kenenkään kanssa. 

Vierailija
27/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja siksi voin myös kuvitella, että monella muulla arkielämässään kiltillä ihmisellä on se toinen minä netissä. Miehellä varsinkin. 

Vierailija
28/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, koska omassa elämässäni, irl, ei ole näin sekopäitä ihmisiä kuin täällä. Jos olisi kavereina, poistaisin heti ilman mitään kommentointeja. 

Vierailija
29/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeät ihmiset on ilkeitä. Ei normaalit ihmiset muutu netissä ilkeiksi.

Vähänpä ymmärrät ihmispsyykeestä.

Vierailija
30/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sekä palstoilla että oikeassakin elämässä keskustelukumppanille asennepeili.

Tämähän se olis 👍.

Vierailija
31/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oikeasti paljon ilkeämpi. eihän ainakaan täällä saa sanoa juuri mitään. palsta siis sensuroi suomalaisten sananvapautta. parikertaa olen törmännyt netissä huuteleviin koviksiin. kovin herkässä se itku on, kun ei olla näppäimistön takana suojassa. ukkonikin nauroi moisille pylleröille.

Vierailija
32/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, koska omassa elämässäni, irl, ei ole näin sekopäitä ihmisiä kuin täällä. Jos olisi kavereina, poistaisin heti ilman mitään kommentointeja. 

😂 No tämä

Vierailija
33/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läsnä kanssakäymisessä kyllä paljon suopeampi. Netissä on helppo purkaa ilman suodatinta mitä ajattelee, negatiivisten tunnereaktioiden vallassa. Sitten voi poistua paikalta kun siltä tuntuu. Tosielämässä vältän konflikteja, eli en sano suoraan mitä ajattelen. Halveksun esim. laiskoja ja tyhmiä ihmisiä, lusmuja ja uusavuttomia suorastaan inhoan.

Vierailija
34/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en vittuile kellekään päin naamaa. Ihan harvoin, mutta silloinkin hymyilen ja teen sen niin että toinen ei voi ihan varma olla että vittuilenko vai en. 

Täällä on niin typeriä mielipiteitä ja suuttuminen on turhaa joten vittuilen. Saan siitä ylemmyyden tunnetta. Sillä minäkin olen vain (epätäydellinen) ihminen. 

Vierailija
35/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saat mitä tilaat, sekä livenä että palstalla.

Vierailija
36/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. 

Vierailija
37/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilkeämpi" ehkä siinä mielessä että netissä sanon mielipiteeni suoraan aiheista joita kasvokkain välttelen. En halua henkilökohtaisesti loukata ketään enkä toisaalta sitten ota muidenkaan kommentteja niin vakavasti.

Vierailija
38/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkitseva. Pyrin löytämään mielenkiintoisen tulokulman ajankohtaiseen aiheeseen mikä jättää mahdollisuuden lukijan näkökulmille ja mielipiteille. Provoilu on maailman helpointa. Itse en harrasta mutta on se varmaan hauskaakin. Mä olen hiljainen tuppisuu että ihmiset varmaan luulee etten pidä heistä. Nykyisin olen toki rohkaistunut enemmän ja kykenen käymään ihan mielenkiintoisia ja antoisia keskusteluja.

Vierailija
39/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä en kohtaa yhtä ikäviä mielipiteitä, joten ei tarvi olla ikävä kenellekään. Olisin, jos kohtaisin..

Vierailija
40/63 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä mielenterveysongelmaisia avohoitopotilaita ja sekopäitä jollaisia ei todelliseen eläämääni sisälly missään muodossa koska toleranssini ja kärsivällisyyteni ei riitä yhtään sairaaseen ja lapselliseen perseilyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä